۳۹۸۹۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم جدید تیم برتن ۶۵ میلیون دلار فروخت

˝خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص˝ در اولین آخر هفته اکران پرفروش‌ترین فیلم بازار جهانی شد.

هنرآنلاین: ˝خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص˝ در اولین آخر هفته اکران پرفروش‌ترین فیلم بازار جهانی شد.

"خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص" (Miss Peregrine's Home for Peculiar Children) به کارگردانی تیم برتن در اولین آخر هفته اکران در آمریکای شمالی در فاصله روزهای جمعه تا یکشنبه ۲۸.۵ میلیون دلار به دست آورد و پرفروش‌ترین فیلم شد.

این یک شروع متوسط برای فیلمی است که با بودجه‌ای حدود ۱۱۰ میلیون دلار ساخته شده است. با این حال، "خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص" در سطح بین‌المللی خوب عمل کرد و در ۵۹ منطقه ۳۶.۵ میلیون دلار فروخت تا با حساب بازار داخلی، مجموع فروش جهانی خود را در سه روز به ۶۵ میلیون دلار برساند.

به گزارش ورایتی، برتن کارگردان بلاک‌باسترهایی چون "بتمن"، "بتمن بازمی‌گردد" و "سیاره میمون‌ها" است، اما این اواخر به لحاظ تجاری چندان موفق نبوده است. او از زمان اکران "آلیس در سرزمین عجایب" در ۲۰۱۰ تاکنون فیلم موفقی روی پرده سینماها نداشته است و تماشاگران از فیلم‌هایی چون "فرانکن‌وینی"، "سایه تاریک" و "چشمان بزرگ" استقبال نکرده‌اند.

"خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص" از روی رمانی نوشته رنسام ریگز ساخته شده و درباره جیک پسر ۱۶ ساله است که مجبور می‌شود به جزیره‌ای اسرارآمیز برود. او در این جزیره خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص را پیدا می‌کند، اما زمانی با خطر مواجه می‌شود که با ساکنان خانه آشنا می‌شود و به نیروهای ویژه آن‌ها پی می‌برد.
فیلم جدید تیم برتن 65 میلیون دلار فروخت
"خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص"

فیلمنامه را جین گلدمن نوشته است. ایوا گرین، ایسا باترفیلد، کریس اوداود، آلیسن جنی، روپرت اورت، ترنس استمپ، الا پرنل، جودی دنچ و ساموئل ال. جکسن در "خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص" بازی می‌کنند.

"بیتل جوس"، "ادوارد دست قیچی"، "اد وود"، "مریخ حمله می‌کند!"، "اسلیپی هالو"، "ماهی بزرگ"، "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" و "سوئینی تاد: آرایشگر شیطان‌صفت خیابان فلیت"، از دیگر فیلم‌های برتن است.

"خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص" در مقایسه با درام ماجرایی پرهزینه "دیپ‌واتر هورایزن" (Deepwater Horizon) از شرکت لاینزگیت، وضعیت بهتری داشت.

این فیلم به کارگردانی پیتر برگ با بازی مارک والبرگ (که قبلاً در فیلم "تک‌ستاره" هم همکاری کرده بودند) در سه روز اول اکران در ایالات متحده با ۲۰.۶ میلیون دلار فروش، از هم پاشید و این در حالی است که رقمی حدود ۱۲۰ میلیون دلار هزینه تولید آن شده است.

"دیپ‌واتر هورایزن" از روی داستان واقعی انفجار سکوی نفتی دیپ‌واتر هورایزن در آوریل ۲۰۱۰ ساخته شده است که در نتیجه آن یک لکه نفتی بزرگ خلیج مکزیک را در برگرفت. کرت راسل، جان مالکوویچ، جینا رودریگز، دیلن اوبراین و کیت هادسن هم در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم جدید تیم برتن 65 میلیون دلار فروخت
مارک والبرگ در صحنه‌ای از فیلم "دیپ‌واتر هورایزن"

منتقدان سینما از "دیپ‌واتر هورایزن" استقبال کرده‌اند و در وبسایت راتن تومیتوز ۸۲ درصد آرای آن‌ها مثبت بوده است. تماشاگران هم در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه A- داده‌اند.

کمدی "مغزهای متفکر" (Masterminds) به عنوان دیگر فیلمی که از این هفته به طور گسترده روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفته است، با ۶.۶ میلیون دلار شروعی فاجعه‌بار داشت.

این فیلم را جارد هس کارگردانی کرده است و زاک گالیفیناکیس، کریستین ویگ، جیسن سودیکیس و اوئن ویلسن در آن بازی می‌کنند.

"مغزهای متفکر" از روی یک داستان واقعی در سال ۱۹۹۷ ساخته شده و درباره یکی از نگهبان یک شرکت تولید خودروهای زرهی در جنوب آمریکاست که یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌های بانک در تاریخ آمریکا را ترتیب می‌دهد.

فیلم جدید تیم برتن 65 میلیون دلار فروخت
زاک گالیفیناکیس و جیسن سودیکیس در "مغزهای متفکر"

"هفت مرد باشکوه" (Magnificent Seven) با بازی دنزل واشنگتن که بازسازی فیلمی معروف به همین نام در دهه ۱۹۶۰ است، در دومین آخر هفته اکران حدود ۱۵.۷ میلیون دلار به دست آورد و در رده سوم قرار گرفت. مجموع فروش داخلی این فیلم ۶۱.۶ میلیون دلار شده است.

کمدی انیمیشن "لک‌لک‌ها" (Storks) از برادران وارنر با ۱۳.۸ میلیون دلار و "سالی" (Sully) به کارگردانی کلینت ایستوود با بازی تام هنکس با ۸.۴ میلیون دلار، به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول فروش فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا قرار گرفتند.

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات‌متحده و کانادا (۳۰ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۱۶)
فیلم جدید تیم برتن 65 میلیون دلار فروخت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج