جاباما
۳۹۸۹۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دنیای ژوراسیک ترسناک‌تر و خشن‌تر می‌شود

چند وقت پیش اعلام شد که فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) سه‌گانه خواهد بود. فیلم «دنیای ژوراسیک ۲» (Jurassic World ۲) در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود و تهیه کننده‌ی آن می‌گوید که فضای فیلم ترسناک‌تر از قسمت قبلی خواهد بود.

مجله دیجی کالا: چند وقت پیش اعلام شد که فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) سه‌گانه خواهد بود. فیلم «دنیای ژوراسیک ۲» (Jurassic World ۲) در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود و تهیه کننده‌ی آن می‌گوید که فضای فیلم ترسناک‌تر از قسمت قبلی خواهد بود. قسمت اول مجموعه‌ی دنیای ژوارسیک توانست به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های هالیوود از نظر فروش تبدیل شود و حالا سازندگان قصد دارند که همین موفقیت را در قسمت دوم هم تکرار کنند.
دنیای ژوراسیک ترسناک‌تر و خشن‌تر می‌شود

فیلم دنیای ژوراسیک ۲ با کارگردانی «خوان آنتونیو بایونا» (Juan Antonio Bayona) ساخته می‌شود که تجربه‌ی خوبی در ساخت فیلم‌هایی با ویژگی‌های ترسناک دارد. او در سال ۲۰۰۷ فیلم The Orphanage را ساخته بود. تهیه کننده‌ی قسمت دوم می‌گوید که این فیلم ترسناک‌تر از قسمت قبلی خواهد بود که البته این موضوع به طراحی فیلم و داستان آن ارتباط دارد. کارگردان فیلم هم با ساخت عنوان‌های ترسناک ‌آشنا است و می‌تواند عنوان خوبی تولید کند."

کارگردان فیلم هم گفته:" چیزهایی را در دنیای ژوراسیک ۲ مشاهده خواهید کرد که اصلا انتظار آن را نخواهید داشت. ترساندن هم تنها شامل دایناسورهای بزرگ نمی‌شود. فیلم روند حماسی‌تری پیدا کرده و صحنه‌‌های اکشن بیشتری هم خواهد داشت."

دنیای ژوراسیک ۲ روندی کاملا متفاوتی با قسمت اول را دنبال می‌کند و حتی علاقه‌مندان هم دوست دارند این فیلم فضایی تاریک و ترسناک‌تر داشته باشد. دنیای ژوارسیک یعنی دایناسورهایی که انسان‌ها را به شکل‌های وحشتناکی از بین می‌برند و قسمت دوم هم همین صحنه‌ها را نشان می‌دهد.

فیلم دنیای ژوراسیک ۲ قرار است در تاریخ ۱ تیر ماه سال ۹۷ اکران می‌شود. قسمت اول دنیای ژوراسیک به فروش ۱٫۶ میلیارد دلاری دست پیدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج