۳۹۹۰۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آیفون ۶ پلاس داخل جیب منفجر شد!

یک دانشجو در کالج شهر برلینگتون ادعا می‌کند آیفون ۶ پلاس او هنگامیکه در جیب عقبش قرار داشته، منفجر شده است.

وب سایت دیجی رو - مهران عرفانی: درحالیکه گلکسی نوت ۷ سامسونگ مشکل انفجار گوشی‌های هوشمند را رونق بخشید، چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد یک دستگاه آیفون ۷ پیش از رسیدن به دست صاحبش منفجر شده است. اکنون یک دانشجو در کالج شهر برلینگتون ادعا می‌کند آیفون ۶ پلاس او هنگامی که در جیب عقبش قرار داشته، منفجر شده است و یک سوراخ بزرگ در شلوار او ایجاد کرده و گوشی نیز به طور کلی نابود شده است.
آیفون 6 پلاس داخل جیب منفجر شد!

همانطور که تصور می‌کنید قطعاً وقتی گوشی داخل جیب قرار دارد باتری آن در حال شارژ شدن نیست، پیش از این در موضوع انفجارهای گلکسی نوت ۷ عامل سرعت دهنده به انفجار باتری‌های معیوب در حال شارژ بودند. اما در این مورد، آیفون ۶ پلاس Darin Hlavaty پس از نشستن روی میز کلاس دچار انفجار شده و دود از آن بیرون آمده است.

ربکا بوکبایندر یکی از هم کلاسی‌های دارین که شاهد این حادثه بوده در این این رابطه می‌گوید: «صداهای وزوز مانندی در کلاس به گوش می‌رسید و ناگهان یک دود عظیم از جیب دارین بیرون آمد و همه در این حالت بودند که چی اتفاقی افتاد؟ این دود چیست؟ تا اینکه متوجه شدیم گوشی هوشمند دارین در وسط کلاس در حال احتراق است.»
آیفون 6 پلاس داخل جیب منفجر شد!

levistraussدارین می‌گوید پس از اینکه گوشی را از جیبش در آورده به شدت داغ بوده و مجبور شده آن را به زمین پرتاب کند و سپس برای خاموش کردن آتش، با پای خود به گوشی‌ای که ۶ ماه صاحب آن بوده ضربه زده است. ظاهراً پیش از انفجار، شکافی در این دیوایس وجود داشته که ممکن است دلیل این حادثه همین شکاف بوده باشد، با این حال به طور کلی قرار دادن گوشی هوشمند در جیب پشتی به خصوص در شرایطی نظیر نشستن سر کلاس یک خطر بالقوه به شمار می‌رود و همانطور که در گذشته دیده بودیم باتری‌های لیتیوم تحت فشار و در برخی شرایط بدون در نظر گرفتن نوع گوشی منفجر می‌شوند. اگرچه در این مورد نیز مانند انفجارهای منسوب به گلکسی نوت ۷ شاید تقصیر به گردن سازنده یعنی اپل باشد، چراکه توضیح و اطلاعات خاصی درباره شرایطی که منجر به انفجار آیفون می‌شود به مشتری ارائه نکرده است.

این اولین باری نیست که آیفون ۶ پلاس برای یک عملکرد منفی تیتر خبرگذاری ها می‌شود، در سال ۲۰۱۴ موضوع Bendgate برای این گوشی پیش آمد که طی آن کاربران به اپل درباره تغییر شکل گوشی خود شکایت کرده بودند. در حالیکه اپل آن زمان این موضوع را جدی نگرفت اما تغییراتی را در طراحی مدل‌های بعدی یعنی ۶S به وجود آورد.

اپل هنوز درباره این حادثه اظهار نظر نکرده است اما از آنجاییکه ایمنی مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است به زودی این کمپانی، بررسی‌های لازم درباره این حادثه را انجام خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sam

      6-7میلیون تمن برای هیچ
      چه میکنه تبلیغات با انسان یه رشته باید بیاد به نام تبلیغات به سبک ایفون
      زعفران میشه فروخت مثقالی یه میلیارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج