۳۹۹۱۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رونالدینیو: از اینکه بیشتر کنار مسی نبودم پشیمانم

رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی و سابق بارسلونا اعتراف کرد که بزرگترین حسرت دوران بازیگری وی، نماندن در بارسا و بازی کردن در کنار مسی است.

ورزش سه: رونالدینیو، معمار دوران باشکوه بلوگرانا بود و طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸، افتخارات زیادی را با این تیم کسب کرد و در لباس بارسلونا و در سال ۲۰۰۶ و بعد از ۱۳ سال، با شکست آرسنال فاتح لیگ قهرمانان شد. رونالدینیو و مسی سه فصل در کنار یکدیگر بازی کردند و بعد از جدایی شاعر فوتبال، مسی تا به امروز پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا را بر تن کرده است. یکی از به یادماندنی ترین بازی هایی که این دو ستاره در کنار هم حضور داشتند، تساوی ۳-۳ بارسلونا در برابر رئال در فصل ۲۰۰۷-۲۰۶ بود که مسی در برابر کهکشانی ها هت تریک کرد.
رونالدینیو: از اینکه بیشتر کنار مسی نبودم پشیمانم

رونالدینیو گفت: "من به همه خواسته های خود در فوتبال رسیدم و بابت این موضوع احساس بسیار خوشایندی دارم. البته باید عنوان کنم که علاقمند بودم بیشتر در کنار لیونل مسی بازی کنم. مسی بازیکن بسیار برجسته ای است و باعث افتخار من است که در ابتدای دوران حضور او در بارسا، به او خیلی کمک کردم و اولین گل وی برای بارسلونا با پاس من به ثبت رسیده است.
امیدوار بودم که بیشتر در کنار مسی بازی کنم اما دوران حضور من در بارسلونا به اتمام رسیده بود و زمان تغییرات و رسیدن به مراحل جدید بود. پس من نیز باید در آن مقطع بلوگرانا را ترک می کردم. مسی بازیکن بسیار بزرگی است و آرژانتین نیز تیم بسیار با کیفیتی. من شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم در دوره بعدی جام جهانی می بینم.

رونالدینیو: از اینکه بیشتر کنار مسی نبودم پشیمانم
البته او همیشه نشان داده که بهترین بازیکن جهان است و نیازی نیست که برای اثبات کیفیت فوق العاده مسی، او حتما فاتح جهام جهانی نیز بشود. به عنوان یک دوست، همانطور که در مورد دیگر دوستانم نیز چنین حسی دارم، برای مسی نیز آرزوی بهترین ها را خواهم داشت".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج