۳۹۹۱۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«رستاخیز» محرم اکران می شود؟

رئیس سازمان سینمایی گفت:‌ بر خلاف آنچه که فکر می‌کردم فیلم سینمایی «رستاخیز» در محرم اکران نمی‌شود چرا که در درجه اول باید با کارگردان،‌ تهیه‌کننده و سرمایه‌گذاران فیلم به توافق برسیم.

خبرگزاری فارس: حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه رونمایی از دومین مجموعه آثار مقاومت گفت: ما از دو سال گذشته آرشیو فیلم‌هایمان را کامل کردیم تا آن را آرام آرام به جشنواره مقاومت بدهیم. این بسته‌ها که دومین مجموعه آثار مقاومت است و از آن رونمایی شد، یکی از حسن‌هایش این است که تمام فیلم‌ها احیا و زنده شدند و دیگر آنها از بین نخواهند رفت.

وی در ادامه افزود: ساخت این فیلم‌ها هزینه و بودجه می‌خواهند اما با توجه به رقم اندکی که در اختیار ماست باید بگویم ساخت فیلم‌های دفاع مقدس، مقاومت و ارزشی در اولویت مسائل ما قرار دارد و همواره پروژه‌ای از این دست مورد توجه ما بوده‌اند.

حجت‌الله ایوبی در ادامه در پاسخ به این پرسش مبنی بر زمان اکران فیلم سینمایی «رستاخیز»، گفت: این فیلم سینمایی محرم اکران نمی‌شود بنای ما بر این است که موانع اکران در ابتدا رفع شود، البته منظورم از موانع اکران فقط بحث در نشان دادن یا نشان ندادن چهره حضرت ابوالفضل (ع) نیست. در درجه اول ما باید با کارگردان و تهیه‌کننده سرمایه‌گذاران این اثر سینمایی به توافق برسیم و هنوز به آن توافق اولیه که به اکران «رستاخیز» کمک می‌کند‌، نرسیدیم.

وی در ادامه افزود: اگر توافق اولیه به دست بیاید، در مرحله بعد در ارتباط با چگونگی اکران «رستاخیز» صحبت می‌کنیم در واقع مشکل اصلی ما چهره نیست. این فیلم تعلیق شده است صاحبان فیلم معتقدند که باید قبل از اکران برخی از مسائلی که مربوط به این مسئله است حل شود در نتیجه در مورد پله اول هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

ایوبی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا تدبیری اندیشیده شده است که فیلم سینمایی «رستاخیز» به دو شکل مثلاً یکبار با پوشاندن چهره حضرت عباس (ع) و یکبار دیگر بدون چهره آن حضرت به نمایش در بیاید، گفت: همه این‌ صحبت‌ها در زمانی اتفاق می‌افتد که ما به توافق رسیده باشیم. پیش از این فکر می‌کردم امکان اکران «رستاخیز» در محرم مقدور باشد اما حالا فکر می‌کنم قبل از محرم اکران این فیلم امکانپذیر نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج