۳۹۹۳۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

وقتی بختیار کم‌کم بازمی‌گردد

ستاره گران‌قیمت استقلال در میانه میدان در ۲ بازی اخیر این تیم یک پنالتی گرفته و یک گل به ثمر رسانده است.

وطن امروز: ستاره گران‌قیمت استقلال در میانه میدان در ۲ بازی اخیر این تیم یک پنالتی گرفته و یک گل به ثمر رسانده است. به نظر می‌رسد بختیار رفته‌رفته به روزهای اوج خود بازمی‌گردد و در مسیر فصل قبل گام برمی‌دارد و این بهترین خبر برای منصوریان است. بختیار رحمانی یکی از بهترین خریدهای استقلال در فصل جابه‌جایی تابستانی بود. او فصل بسیار خوبی را با تراکتورسازی پشت سرگذاشت و با توجه به درخشش در فولاد هم طبیعی بود مشتریان زیادی داشته باشد.
پرسپولیس هم دوست داشت رحمانی را جذب کند اما علاقه این بازیکن برای پیوستن به استقلال باعث شد تا آبی‌پوشان خیلی راحت و بدون دغدغه کاپیتان سابق فولاد خوزستان را جذب کنند. رحمانی نیامده در بین هواداران استقلال محبوب شد. او شماره ۷ فرهاد مجیدی، محبوب‌ترین چهره آبی‌پوشان پایتخت را بر تن کرد و همین باعث شد تا انتظارات از او بسیار بالا رود. وقتی تیم بد نتیجه می‌گیرد انتقاد از بهترین و گران‌ترین بازیکنان تیم بیشتر است و این درباره استقلال هم صدق می‌کند.
استقلال بدترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را داشت و تیم منصوریان بعد از گذشت ۶ هفته رنگ پیروزی را ندیده بود. در چنین شرایطی انتقادات از رحمانی بالا گرفت و حتی خبرهای زیادی درباره جدایی او از آبی‌پوشان به گوش رسید اما در نهایت اعتماد منصوریان به کاپیتان سابق فولاد باعث شد تا او در استقلال بماند. به نظر می‌رسد رحمانی همان بازیکنی می‌شود که انتظار می‌رفت. او فصل قبل در تراکتورسازی هم شروع ناامیدکننده‌ای داشت و حتی با هواداران این تیم درگیر شد و خبرهایی هم درباره اختلاف او با امیر قلعه‌نویی به گوش رسید اما در نهایت رفته‌رفته او همان بازیکنی شد که همه انتظار داشتند. بختیار به یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان تراکتورسازی تبدیل شد و فصل بسیار خوبی را با این تیم به پایان برد، هر چند شروع کابوس‌واری با این تیم داشت. رحمانی در استقلال هم به نظر می‌رسد چنین شرایطی را دارد.
او شروع ناامیدکننده‌ای با آبی‌پوشان پایتخت داشت اما به نظر می‌رسد بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او در دیدار برابر ذوب‌آهن پایه‌گذار گل نخست تیمش بود و توانست با زیرکی یک خطای پنالتی از حریف بگیرد. بختیار در دیدار برابر ملوان‌نوین هم از بهترین‌های استقلال بود و توانست گل دوم را به ثمر برساند و چند موقعیت خوب گلزنی هم روی دروازه حریف خلق کند. او رفته‌رفته اعتماد به نفس لازم را به دست می‌آورد و به نظر می‌رسد مسیری شبیه به فصل قبل را پشت سرمی‌گذارد. در اوج بودن بختیار کمک بسیار زیادی به استقلال خواهد کرد. مثلث رحمانی، اسماعیلی و ابراهیمی می‌تواند خط میانی آبی‌پوشان را بسیار تقویت کند و با بازگشت روزبه چشمی تیم منصوریان در کارهای دفاعی هم تقویت می‌شود و بدون شک بهتر از قبل نتیجه خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج