۳۹۹۳۹۶
۱۲ نظر
۵۰۱۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
پ

کشته شدن یک صیاد در درگیری با محیط‌بان

مدیرکل محیط زیست گلستان تایید کرد که در درگیری محیط بانان این استان با جمعی از صیادان پرندگان در منطقه شکار ممنوع تالاب گُمیشان واقع در کرانه شرقی دریای خزر، یک صیاد جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل محیط زیست گلستان تایید کرد که در درگیری محیط بانان این استان با جمعی از صیادان پرندگان در منطقه شکار ممنوع تالاب گُمیشان واقع در کرانه شرقی دریای خزر، یک صیاد جان خود را از دست داد.

اسماعیل مهاجر هر گونه توضیح بیشتر در این رابطه را به بررسی بیشتر کارشناسی از سوی پلیس و دادستانی موکول کرد.

در همین ارتباط یک مسوول محلی که خواست نامش در این خبر درج نشود؛ به ایرنا گفت: مقارن ساعت ۱۶ عصر امروز دو نفر از محیط بان گلستان در ضلع غربی سایت پرورش میگوی گُمیشان با جمعی از صیادان پرندگان مواجه شدند.

وی ابراز داشت: محیط بانان به صیادان که حدود ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در اختیار داشتند فرمان ایست داده اما آنها بدون توجه به اخطارهای صورت گرفته اقدام به فرار کردند.

وی بیان داشت: یکی از محیط بانان پس از فرمان ایست با رعایت قانون استفاده از سلاح اقدام به شلیک اخطار هوایی کرده و از آنجا که صیادان بازهم تمکین نکردند گلوله دوم را به طرف پای یکی از صیادان شلیک کرده است.

این مسوول گفت: متاسفانه گلوله شلیک شده به شکم یکی از صیادان اصابت و باعث مجروح شدن وی می شود و باوجود اعزام فوری فرد صدمه دیده به نزدیکترین مرکز درمانی در شهرستان بندر ترکمن؛ مصدوم جان باخت.

وی گفت: محیط بان هم اکنون با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می برد.

وی اضافه کرد: صیاد فوت شده نیز به نام 'ج ح' ۳۰ ساله، متاهل و اهل گُمیش تپه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      این همه محیط‌بان کشته شدن حالا یه محیط‌بان یه متخلفو کشته... اگه درحال فرار بودن که کارش جرم و اگه درحال درگیری بودن که کارش درست بوده... حالا ببینیم بعد سناریو چه شکلی بیان میشه!!

    • بدون نام

      محیط بان بنده خدا داشته کارش رو میکرده......
      آخه این صیادهای غیرمجاز کی میخوان به راه راست هدایت بشن.....

    • بدون نام

      دقیقا به جهنم که کشته شد
      ناز شست محیط بان

    • بدون نام

      این محیط بانان خیلی خطرناک شدن

    • ناشناس

      خطاب به اون اقایی که میگه محیط بانان خطرناک شدن بگم که, اخه اون شکارچی های بی رحم و نامرد حق ندارن صید غیر مجاز انجام بدهن, کلی شهید محیط بان تو این راه محیط زیست داده ... همیشه محیط بان رو مقصر میدونن در صورتی که اون طبق قانون و عرف وظیفه شو انجام داده, اون شکارچی .. خودش خواست که کشته بشه و با سماجت اصرار بر تیراندازی داشته ,پس بدون که کرم از خود درخته

    • بدون نام

      باید محیط بان اعدام بشه

    • بدون نام

      برای چند تا پرنده آدم بکشی

    • بدون نام

      باید خانوادش انتقام بگیرن

    • بدون نام

      باید اعدام بشه

    • بدون نام

      محیط بانان هم دیگه شورشو درآوردن. هر موقع میخوایم آزادانه به شکار حیوانات مختلف بپردازیم سر و کله شان پیدا میشه. تا اینا باشن به شکارچیان محترم مزاحمت ایجاد نکنند. حیوون رو خدا خلق کرده برای شکار شدن. اینا دیگه چی میگن

    • بدون نام

      یکی از دلایل شکار حیوانات توسط شکارچیان فقر و گرسنگی است. اگر در کشور قوانین شبیه کشور آلمان باشد چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد. کشور ما مسلمان است ولی اینان مسیحی.

    • بدون نام

      من مخالف انتقام گیری یا آدم کشی .ولی آیا بهتر نیست
      که پایه و اثاث کشور را درست کنیم. اگر نگاهی به کشور آلمان بندازيم و با کشور ایران مقایسه کنیم. ایران از هر نظر از آلمان ثروتمند تر است. پس اگر شبیه کشور آلمان به تمام ملت ایران حقوق بدهند و قیمت ها ثابت بماند. مردم هم دست به اعمال مجرمانه نمیزنند .ولی در کشور ما حق و حقوق مردم را به غارت برده اند. من مدت 10 ماه میباشد که از فقر و بیکاری به آلمان آمدم. واقعاً به قوانین اینجا افتخار و برای کشور خودم تاسف میخورم. راحت میشه ایران را بازسازی کرد اگر آقایان اجازه بدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج