جاباما
۳۹۹۴۵۴
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

تفاوت «واکینگ دد» از سریال تا کتاب

رابرت کرکمن حالف کمیک بوک «مردگان متحرک» گفت: «امیدوارم سریال به پایان برسد و کمیک بوک ها به کار خود ادامه بدهند.»

روزنامه بانی فیلم: رابرت کرکمن حالف کمیک بوک «مردگان متحرک» گفت: «امیدوارم سریال به پایان برسد و کمیک بوک ها به کار خود ادامه بدهند.»
تفاوت «واکینگ دد» از سریال تا کتاب
به نقل از ایندپندنت، مجموعه کمیک بوک های «واکینگ دد» بیش از یک دهه پیش (در سال ۲۰۰۳) خلق شدند و هنوز هم با قدرت به کار خود ادامه می دهند و در حال حاضر ۱۵۶ شماره از آن ها به چاپ رسیده است. این موفقیت تا حدی بوده که رابرت کرکمن، خالق این کمیک بوک ها می خواهد طول عمر آن‌ها بیشتر از همتای تلویزیونی شان باشد که کمتر از یک ماه دیگر پخش فصل هفتمش آغاز می‌شود.

او در پادکستی به کوین اسمیت گفت: «امیدوارم سریال به پایان برسد و کمیک بوک ها به کار خود ادامه بدهند.»

او اضافه کرد: «پیش از این که سریال شروع بشود کمیک ها کار خودشان را می‌کردند و بنابراین من می خواهم همین روند را ادامه بدهم. من می دانم که می خواهم دقیقا چطور کمیک‌های واکینگ دد را به پایان ببرم بنابراین نمی توانم به کسی بگویم چون نمی خواهم پیش از آنکه مردم آن را در کمیک ها بخوانند، در سریال تماشا کنند. بنابراین اصلا اگر سریال قرار باشد تمام شود و کمیک هنوز ادامه داشته باشد، باید با اسکات گیمپل بنشینم و وانمود کنم هیچ ایده ای برای پایان آن ندارم و یک پایان جدید از خودم در بیاورم.»

با توجه به اینکه او می گوید «اصلا اگر سریال قرار باشد تمام شود» و می‌توان متوجه شد که شبکه ای‌ام‌سی م‌ خواهد مجموعه زامبی‌هایش را حالا حالاها ادامه دهد. از راه رسیدن شخصیت نیگان در آخر فصل ششم با نقش آفرینی جفری دین مورگان نشان دهنده این است که حتی با وجود اینکه این سریال از سال ۲۰۰۹ شروع شده، تازه دارد وارد فاز دوم خود می شود.

«مردگان متحرک»یک مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک و پسا رستاخیزی آمریکایی، ساختهٔ فرانک دارابونت است. این مجموعه، از روی کتاب مصوری با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده‌است. این مجموعه داستان از آنجا آغاز می‌شود که اندرو لینکولن در نقش معاون کلانتر، ریک گرایمز، پس از برخاستن از کما با دنیایی مواجه می‌شود که پر از مردگان متحرکی است که مشابه زامبی‌های فیلم‌های ژانر وحشت جورج ای. رومرو، گوشت انسان را می‌خورند. او سعی می‌کند که خانواده‌اش را پیدا کند و در این راه با گروهی از بازماندگان که همسر و فرزندانش بین آنها هستند برای زنده ماندن تلاش می‌کند.

پخش این مجموعه از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ از شبکه کابلی ای‌ام‌سی در آمریکا آغاز شد. هم‌اکنون فصل ششم به اتمام رسیده است و فصل هفتم از مهرماه ۹۵ شروع می‌شود.

این مجموعه با اقبال عمومی مواجه شد و نامزد جایزه‌های متعددی از جمله نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و جایزه گلدن گلاب برای بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد. قسمت اول فصل چهارم توانست رکورد پر بیننده‌ترین سریال درام تاریخ شبکه‌های کابلی را بشکند اما پس از آغاز فصل پنجم این مجموعه در رتبه‌بندی نیلسن توانست رکورد قبلی خود را تغییر دهد؛ دست یافتن به ۱۷٬۳ میلیون بیننده برای قسمت نخست فصل پنجم که به پربیننده‌ترین سریال درام تاریخ شبکه‌های کابلی تبدیل شد.

فصل هفتم سریال «واکینگ دد» از روز بیست و چهارم اکتبر در ایالات متحده روی آنتن می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج