۳۹۹۴۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کره ای ها بلیت «فروشنده» را در کمتر از ۲ روز خریدند!

فیلم «فروشنده» که قرار است در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در سه نوبت نمایش داده شود، در ساعات اولیه آغاز فروش اینترنتی بلیط ها در روز پنج شنبه گذشته، با استقبال بی نظیر مخاطبان ساکن کره جنوبی قرار گرفت.

روزنامه بانی فیلم: فیلم «فروشنده» که قرار است در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در سه نوبت نمایش داده شود، در ساعات اولیه آغاز فروش اینترنتی بلیط ها در روز پنج شنبه گذشته، با استقبال بی نظیر مخاطبان ساکن کره جنوبی قرار گرفت به طوریکه تمامی سهمیه اینترنتی این فیلم در دو روز خریداری شد و بسیاری از علاقه مندان و بخصوص ایرانیان ساکن کره جنوبی، چشم انتظار باجه های فروش بلیط هستند تا شاید از آن طریق بتوانند موفق به تماشای این فیلمپر جایزه شوند.

اصغر فرهادی و بازیگران فیلم فروشنده (به طور خاص شهاب حسینی و ترانه علیدوستی) در میان ایرانیان بسیار شناخته شده و محبوب هستند، بنابراین استقبال از این فیلم در داخل ایران که این روزها تبدیل به رکوردی در تاریخ سینمای ایران شده، دور از انتظار نیست؛ اما برای مخاطب غیر ایرانی که عموما شناخت زیادی از سینمای ایران ندارد، جایزه های پرافتخار و متعدد این فیلم که در صفحه معرفی آن در سایت جشنواره بوسان درج شده (بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه از جشنواره فیلم کن) شاید یکی از دلایل اصلی اشتیاق زیاد برای دیدن این فیلم شده است.

به گزارش خبرنگار بانی فیلم از بوسان، فیلم «فروشنده» قرار است در تاریخ های ۱۶، ۲۰ و ۲۳ ام مهرماه ۱۳۹۵ (۷، ۱۱ و ۱۴ اکتبر) در جشنواره بین المللی فیلم بوسان نمایش داده شود.

گزارش نمایش این فیلم و بازتاب آن در میان اهالی سینما و مردم کره را در بانی فیلم و در گزارش های بعدی از جشنواره فیلم بوسان دنبال کنید.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان کمتر از ۵ روز دیگر، ۱۵ تا ۲۴ مهرماه ۱۳۹۵ (۶ تا ۱۵ ام اکتبر ۲۰۱۶) و با نمایش ۳۰۰ فیلم از ۶۹ کشور جهان (شامل ۱۹ فیلم از ایران)، در مرکز زیبای سینمایی و شهر زیبای بوسان در کره جنوبی برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج