۳۹۹۵۱۳
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نقد مشروط علی لاریجانی به حرف های ظریف

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده فلاورجان که گفته بود آقای ظریف در جایگاهی نیست که به نمایندگان مجلس بگوید اجازه می‌دهد یا نمی‌دهد گفت: وزیر نمی‌تواند برای چگونه صحبت کردن نمایندگان تعیین تکلیف کند.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری نسبت به اهانت ظریف در نشست روز یکشنبه خانه ملت به نمایندگان ملت به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: آقای لاریجانی! توضیحات آقای مطهری در نشست روز یکشنبه خانه ملت نتیجه‌بخش نبود.

وی افزود: قانون اساسی به نمایندگان مجلس اجازه داده است در هر زمینه‌ای اظهارنظر کنند، یکی از وظایف نمایندگان سوال از وزرا، استیضاح و تحقیق و تفحص است.

نماینده فلاورجان در مجلس همچنین تصریح کرد: آقای ظریف در نشست روز یکشنبه خانه ملت گفت که من اجازه نمی‌دهم چنین سوالی را در صحن علنی مطرح کنید، آقای ظریف در جایگاهی نیست که به نمایندگان مجلس بگوید اجازه می‌دهد یا نمی‌دهد.

نماینده فلاورجان در مجلس تأکید کرد: آقای لاریجانی! شما باید از کیان مجلس دفاع کنید، مجلس در رأس امور است، نمی‌شود یک وزیری بیاید و به نماینده‌ای که در سطح خودش است، توهین کند و آقای مطهری هم سَرسَری از آن بگذرد.

موسوی لارگانی در پایان خاطرنشان کرد:‌ باید آقای مطهری در همان لحظه اول میکروفن آقای ظریف را قطع می‌کرد و اجازه نمی‌داد آقای ظریف اینگونه در صحن علنی مجلس فریاد بزند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر موسوی‌لارگانی توضیح داد: اگر آقای ظریف جمله‌ای را که شما گفتید، در صحن علنی بیان کرده باشد، حرف نادرستی بوده است، وزیر نمی‌تواند برای چگونه صحبت کردن نمایندگان مجلس تعیین تکلیف کند، بنده به این موضوع رسیدگی می‌کنم و می‌گویم متن دقیق صحبت‌های آقای ظریف را برای بنده بیاورند تا بررسی کنیم ببینیم وزیر امور خارجه در نشست روز یکشنبه مجلس در پاسخ به سوال آقای کریمی‌قدوسی نماینده مشهد چه گفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور نماینده ها اینقدر تو صحن مجلس داد و بیداد میکنند هیچ کس کاری نداره به خبرنگارها اهانت میکنند مساله ای نیست ولی یکبار هم ظریف عصبانی شده چه اشکالی داره . بنده خدا حق داره. اینهمه مشکلات تو جامعه هست گیر دادن به عصبانیت ظریف. بابا مردم بهتون رای دادن برید گره ای از مشکلاتشون باز کنید نه اینکه حاشیه ها را دنبال کنید

    • حسینی

      دم نماینده های مجلس گرم
      احسنت

    • بدون نام

      دمت گرم جناب اقاي ظريف، دوستت داريم

    • بدون نام

      بخدا ظریف نبود کشور از فقر نابود میشد ،دم ظریف گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان تحریم ها رفع شده یا از رکود عبور کردیم یا اوضاع اقتصادی بهبود؟از خواب بیدارشیم با وجود باج های زیاد در برجام باز هم بانک ها بسته است که ؟

    • بدون نام

      توکلت بخدا باشه

    • بدون نام

      نماینده بآید این موضوع را بد اند که بعضی از حرفهارا در جلسه علنی نباید گفت زیرا یک جمله باعث مشکلاتی برای کشور و نظام میشود ودر این مورد بارها رهبر عزیز نصیحت کرده لذا چه خوب گفته و چه نادرست گفته اشتباه از اقای نماینده است ترا بخدا دیگر بس است بگذارید کشور پیشرفت کند از دو دسته گی اجتناب کنید و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشید

    • بدون نام

      ... آقایان نماینده بفکر مردم باشید که باچه بد بختی زندگی می کنن اونوقت امدید به ظریف گیر میدید

    • بدون نام

      ظریف با این اوضاعی که بر سر هسته ای کشور درآورده و همه داشته هایمان را به حواله نسیه داده است ، فکر کرده که شاخ غول را شکسته است !!!!! در تعجبم چطور سایر نمایندگان در اعتراض به سخنان ظریف سکوت اختیار نمودند .

    • سعیدی پور

      زنده باد ظریف

    • اشراقی گلپایگانی

      اگر نماینده مجلس خبرنگاررابزندویا نماینده دیگردرمجلس سابق به وزیر خارجه توهین کند ویا نماینده دیگری به رییس سازمان انرژی اتمی توهین کند اصلا اشکال ندارد ولی اگر وزیر جواب بدهد اشکال دارد ویا حق دفاع ندارد. عزیزان. وزیر خارجه باید حرمتش حفظ شود چون ایشان به عنوان نماینده دستگاه دیپلماسی کشور به ممالک دیگرسفرمیکند ودرجلسات مهم ومذاکرات شرکت میکندواگرایشان درداخل ضعیف شود ویا به ایشان بی احترامی شود چه توقعی از بیگانگان داریم که حرمت ایشان راحفظ کنند هنوز برکناری وزیرخارجه اسبق درماموریت خارج ازکشوررافراموش نکردیم که چقدرزشت وزننده بود وباعث تعجب همگان شد

    • حامد

      نماینده برگزیده مستقیم مردم باید از دولت سوال کنه و دولت باید جوابگو باشه حتی ریس جمهور .. چون مجلس جای جواب دادن به سوالهای حتی نماینده بخشی از مردم حتی اگر در اقلیت باشن که البته خود ظریف عذر خواهی کرده ولی این کافی نیست

    • میثم

      آقای موسوی لارگانی نماینده شهرستان ماست (فلاورجان)ولی اگر آقا ی لارگانی راست میگه یکم بفکر مردم شهرستان باشه فقر و محرومیت بیکاری شهرستان فلاورجان را فلج کرده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج