۳۹۹۵۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«سعید آقاخانی» مجری «جهت» شد

ساختار برنامه «جهت» تلفیقی از گزارش، گفت‌وگو و مناظره است و در بخش داخل استودیو سعید آقاخانی به عنوان مجری درباره موضوع مورد بحث با کارشناس صحبت می‌کنند و در کنار آنها تعدادی از مردم عادی حضور دارند و در گفت‌وگو ها شرکت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: ساختار برنامه «جهت» تلفیقی از گزارش، گفت‌وگو و مناظره است و در بخش داخل استودیو سعید آقاخانی به عنوان مجری درباره موضوع مورد بحث با کارشناس صحبت می‌کنند و در کنار آنها تعدادی از مردم عادی حضور دارند و در گفت‌وگو ها شرکت می‌کنند.

برنامه‌ مستند «جهت» با نام قبلی «زنگ خطر» با موضوع پیشگیری از اعتیاد به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی جواد فرحانی این روزها در مرحله ساخت دکور حوالی شهرک سینمایی غزالی و جاده مخصوص کرج است.

تاکنون بخش قابل توجهی از گزارش‌ها توسط امیرغفارمنش به عنوان گزارشگر ضبط شده است و در آنها درباره اعتیاد با افراد مختلفی نظیر معتادها، افراد نجات یافته از دام اعتیاد مسئولین کمپ اعتیاد،‌ سردار منتظرالمهدی (معاون اجتماعی پلیس ناجا) و ... گفت‌وگو می‌کند.

ساختار این برنامه مستند که درباره اعتیاد در حال تولید است، تلفیقی از گزارش، گفت‌وگو و مناظره است و در هر قسمت که زمانی حدود ۳۰ دقیقه دارد‌، کارشناس به همراه سعید آقاخانی که علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، مجری بخش‌های داخل استودیو نیز است درباره موضوع مورد بحث صحبت می‌کنند و در کنار آنها تعدادی از مردم عادی حضور دارند و در گفت‌وگوها شرکت می‌کنند.

سایر عوامل مجموعه تلویزیونی «جهت» عبارتند از: تهیه کننده: جواد فرحانی، نویسنده و کارگردان : سعید آقاخانی، مجری: امیرغفارمنش، مجری طرح و مدیر تولید: سید حسین هادیان فر، مدیر تصویربرداری : امیر معقولی، تصویر بردار: ایمان سرمستی، تدوین سیامک مهماندوست، دستیار تدوین: مهشاد فقهایی، صدابرداران: علی عدالت‌دوست، هادی معنوی، جانشین تولید: محمد عزتخانی، برنامه‌ریز: ساناز بصیر، دستیار کارگردان: سعید سیری، مدیر هماهنگی: رضا امیرنیا، روابط عمومی: علیرضا یگانگی، تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر تدارکات: امیر جعفری، عکاس: خورشید آقاخانی، دستیاران تصویر: حسین سبزیکاریان، احسان صفرزاده، مهدی مرادی، دستیاران صدا: سیوان محمودی، جواد باقری، مجید کریمیان، صحنه: امین جهانی، گریم: مهرناز عباسی، محمود جعفری، منشی صحنه: مرجان شاهوردی، دستیاران تدارکات: مسعود ریحانی، رسول عابدی.

«جهت» مستندی ۶۰ قسمتی است که قرار است بزودی از شبکه نسیم پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج