۳۹۹۵۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رپورتاژ آگهی

اینترنتی برنامه غذایی بگیرید!

برنامه جامع به اندام، اولین برنامه تغذیه رژیم هوشمند آنلاین است که از سوی دکتر کرمانی طراحی شده و با همکاری مهندسین و برنامه نویسان زبده ، به عنوان یک برنامه جامع و در دسترس همگان، ارائه شده است.همچنین برنامه به اندام، منوهای میان وعده را در اختیار کاربران اینترنتی قرار می دهد که با سلیقه خود هرغذایی که می خواهند را به صورت آنلاین از منزل یا از دفتر نمایندگی انتخاب کنند.

اینترنتی برنامه غذایی بگیرید!


معرفی


دکتر محمدصادق کرمانی ، یکی از سرشناس ترین پزشکان تغذیه در ایران است. عمده شهرت دکتر کرمانی، علاوه بر برگزاری همایش ها و مشاوره های تغذیه، پایه گذاری اولین نرم افزار رژیم اینترنتی ایران (به اندام) است. از جمله فعالیت های ایشان، تالیف و چاپ بیش از ده عنوان کتاب در زمینه تغذیه، چاقی و دیگر بیماری ها می باشد که برخی از آن ها بیش از صد مرتبه تجدید چاپ شده است.
برنامه جامع به اندام، اولین برنامه تغذیه رژیم هوشمند آنلاین است که از سوی دکتر کرمانی طراحی شده و با همکاری مهندسین و برنامه نویسان زبده، به عنوان یک برنامه جامع و در دسترس همگان، ارائه شده است.
مهم ترین مزیت این برنامه نسبت به دیگر برنامه های رژیمی، حذف لیست های غذایی آماده و جایگزین کردن آن ها با انواع غذاهای ایرانی است.
همچنین برنامه به اندام، منوهای میان وعده را در اختیار کاربران اینترنتی قرار می دهد که با سلیقه خود هرغذایی که می خواهند را به صورت آنلاین از منزل یا از دفتر نمایندگی انتخاب کنند و بعد از انتخاب تمام وعده های غذایی، از لیست انتخابی خود پرینت بگیرند.


آیا ارزشش را دارد برای کاهش وزن تلاش کنیم؟

معمولا برای کاهش وزن باید تغییرات خوراکی اتفاق بیفتد. به عبارت دیگر اگر برنامه غذایی تان سرشار از غذاهای فرآوری شده باشد هرچقدر هم روی تردمیل بدوید بی فایده است.
اما آیا می توانیم اشتهایمان را سرکوب کنیم، معده و مغز را گول بزنیم تا در برابر پرخوری مقاومت کنند و تصمیمات ناسالم غذایی نداشته باشند؟ اصلا ارزشش را دارد که تلاش کنیم؟ این ها سوالاتی هستند که نه تنها ذهن جمعیت مرد و زن چاق را به خود مشغول کرده بلکه دانشمندان و متخصصان سلامت نیز دوست دارند جوابی قاطع به این سوالات چالش برانگیز بدهند.

خبر خوبی برایتان دارم: لازم نیست کربوهیدرات ها را کاملا کنار بگذارید، کاملا گیاه خوار شوید و یا به خود گرسنگی های طولانی مدت بدهید. من فکر می کنم بزرگترین مشکلی که افراد مرتکب می شوند این است که فکر می کنند باید در نحوه غذا خوردنشان یک تغییر بسیار بزرگ ایجاد کنند. با این کار شاید روی ترازو تغییر ببینید اما تغییری در سبک زندگی تان ایجاد نکرده اید. پس نتایج به دست آمده، عمر طولانی ای نخواهند داشت و ممکن است خیلی زود به وزن قبلی برگردید.

اینترنتی برنامه غذایی بگیرید!

به جای این از شما می خواهم تغییرات کوچکی در برنامه تان ایجاد کنید که مربوط به نقاط ضعف در آنچه می خورید باشد (مانند نوشیدن نوشابه، و یا مصرف بالای قند). می توانید تغییرات را با مصرف نکردن آب میوه یا نوشیدنی های قندی و جایگزین کردنشان با آب شروع کنید. اگر هم تا همین حالا تغییرات زیادی ایجاد کرده اید می توانید روی مقدار وعده ها کار کنید.

در حالی که بعضی افراد اصلا درگیر وزنشان نمی شوند، برخی هستند که به تمام ابزارها و ترفندهایی که بتوان تصور کرد چنگ می زنند تا کمکشان کند کمتر غذا بخورند و وزن بیشتری کم کنند. شاید اضافه کردن وزن، انتخاب خودمان نبوده باشد اما اینکه تصمیم بگیریم دست به کاهش وزن بزنیم یا خیر یک انتخاب شخصی است که نباید توسط دیگران مورد قضاوت قرار بگیرد. هدف همیشه باید رسیدن به سلامت باشد اما نه از هر راهی! پس شیوه ای را پیش بگیرید که درباره خودتان احساس خوبی داشته باشید و پس از مدتی احساس مریضی نکنید.

از چاقی متنفر بودم

خانم کوثر عموری، 27 ساله، مجرد

وزن اولیه ۹۵.۵۰۰
وزن پایانی ۶۵.۷۰۰
کاهش وزن ۳۰ کیلوگرمی

اینترنتی برنامه غذایی بگیرید!

خانم کوثر عموری 27 ساله و ساکن اهواز با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، موفق به کاهش وزن 30 کیلوگرمی شده است. وی می گوید از چاقی متنفر بودم و همیشه آرزوی لاغر شدن را داشتم. وی قبلا نیز رژیم های لاغری زیادی را امتحان کرده که نداشتن برنامه درست، باعث عدم موفقیت وی در آن ها می شود.

در خانواده من اکثر افراد، داراي اضافه وزن هستند. شروع اضافه وزن من از سن ١٢سالگي بود و وقتي متوجه اضافه وزن شدم ناراحت بودم ولي تلاشي هم برای كاهش وزنم نکردم.

این مقدار اضافه وزن مشکلات زیادی برایم ایجاد کرده بود. در خريد لباس خيلي اذيت مي شدم و معمولا به مهمانی ها نمی رفتم چون اعتماد به نفس لازم برای بودن در یک جمع را نداشتم.

واقعا از چاقي متنفر بودم و همیشه آرزو داشتم لاغر شوم. تلخ ترين خاطره ای که از دوران اضافه وزنم دارم این بود که برای مراسم عروسی برادرم، نتوانستم لباس مناسبی پیدا کنم.

سرانجام از طریق یکی از دوستانم با رژیم دکتر کرمانی آشنا شدم ولي چون رژيم هاي بي برنامه زيادی داشتم اميدي به نتیجه گرفتن و موفقیت نداشتم ولي مشاورم، به من امید و انگیزه زیادی می داد. بیشتر از طریق تماس مستقيم با مشاورین برنامه در تماس بودم که تاثير زیادی داشت و آن ها واقعا به من روحیه می دادند.

دو هفته اول رژیم، خیلی سخت بود ولي بعد از دوهفته راحت بودم و مشکلی نداشتم. تنوع غذایی رژیم دکتر کرمانی عالي بود و از بین لیست های غذایی موجود در سایت، لیست دلخواه بیشتر از همه رضایت مرا جلب کرد.
در طول مدت رژیم، به جز قرص مينرال هیچ دارویی استفاده نکردم. از سبزي جات و آب سرد استفاده مي كردم و در مهماني ها به خاطر هدفی که داشتم سعی می کردم خودم را بیشتر کنترل کنم.

ورزش در روند رژیم گرفتن من تاثير بسیار زيادي داشت شاید حتی 90درصد موفقیتم را مدیون ورزش کردن باشم. همچنین مطالعه ی كتاب های دکتر کرمانی تاثیر زیادی بر موفقیت من داشت.

بهترین مشوقین من در طول رژیم، مادرم و دوستم بودند و حالا که موفق به کاهش وزن شده ام حس سبكي و خوشحالي زیادی دارم. شیرین ترین خاطره من از دوره رژیم مربوط به تعطیلات عید است که معمولا همه وزن اضافه می کنند اما من موفق شدم در همین زمان، ۲ کیلو وزن کم کنم.

توصیه من به کسانی که می خواهند وزن کم کنند این است که با برنامه جلو بروند، وزنشان را به آرامی کم کنند و عجله نداشته باشند و اگر هنوز تصميم قطعی نگرفتند كه وزنشان را كم کنند به عنوان یک دوست از آن ها می خواهم که حتما این کار را بکنند.

کالری غذاها در ماه های محرم و صفر

گروه به اندام دکتر کرمانی فرا رسیدن ماه محرم را به شما عزیزان تسلیت عرض می کند. برای اینکه راحت تر بتوانید از نذورات این ماه استفاده کنید، کالری غذاهایی را که بیشتر در قالب نذری تهیه می شوند برایتان تدارک دیده ایم و آن به شرح زیر است :

اینترنتی برنامه غذایی بگیرید!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج