۳۹۹۶۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گران ترین های فوتبال دنیا

سالیان سال است که سایت ترانسفرمارکت توانسته خودش را به عنوان مرجع اصلی نقل و انتقالات فوتبالی مطرح کند. پربیراه نیست اگر بگوییم که این ابرسایت چندزبانه به دایره المعارف دنیای فوتبال تبدیل شده و دقیق ترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات را می توان در این سایت یافت.

هفته نامه شماره یک: سالیان سال است که سایت ترانسفرمارکت توانسته خودش را به عنوان مرجع اصلی نقل و انتقالات فوتبالی مطرح کند. پربیراه نیست اگر بگوییم که این ابرسایت چندزبانه به دایره المعارف دنیای فوتبال تبدیل شده و دقیق ترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات را می توان در این سایت یافت. این سایت در کوران رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقدام به معرفی گران ترین تیم های منتخب جهان در قاره های مختلف کرده است. در ادامه این مطلب با گران ترین تیم های سه قاره مختلف جهان آشنا خواهیم شد.

آسیا (AFC)
گران قیمت ترین بازیکن آسیایی سون هیون مین وینگر کره ای تاتنهام است. او که 24 ساله است با اختلافی نسبتا زیاد این عنوان را نصیب خود کرده است. بیشترین سهم متعلق به ژاپنی هاست. آنها 6 نماینده در ترکیب دارند. کره جنوبی 3 نماینده، استرالیا و ازبکستان نیز یک نماینده دارند.

نزدیک ترین بازیکن از کشورمان برای قرار گرفتن در ترکیب، سردار آزمون با قیمت ۷ میلیون است. مائورایان، دروازه بان استرالیایی والنسیا در درون دروازه تیم منتخب حوزه ای. اف. سی قرار دارد. یوتوناگاتومو (ژاپن- اینتر)، مایا یوشیتو (ژاپن- ساوتهمپتون)، هوهونگ (کره جنوبی- سانینگ) و اوکیدا (ژاپن- شالکه) ۴ بازیکن خط دفاعی هستند.

در پست هافبک، تدافعی نام سانگ یونگ گی، بازیکن کره ای سوانسی به همراه ادیل احمداف ازبکستانی از باشگاه کراسنودار روسیه به چشم می خورد. شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی دورتموند در پست هافبک تهاجمی این تیم قرار گرفته و هیونگ مین سونگ (کره جنوبی- تاتنهام)، کیسوکه نوندا (ژاپن- میلان) و شینجی اوکازاکی (ژاپن- لستر) مثلث خط حمله را تشکیل می دهند.

اروپا (UEFA)
در تیم منتخب قاره اروپا شاهد حضور بهترین و آماده ترین ستارگان دنیای فوتبال هستیم. در این تیم باشگاه های بایرن و رئال هر کدام با ۴ بازیکن بیشترین سهم را دارند. کشور اسپانیا نیز با ۳ بازیکن در این تیم پیشتاز است. در درون دروازه ارزشمندترین تیم اروپا مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ قرار دارد.

داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن در پست دفاع چپ بازی می کند و در پست دفاع راست دنیل کارواخال از اسپانیا و باشگاه رئال قرار می گیرد. سرخیو راموس اسپانیایی از رئال و بوآتنگ آلمانی از بایرن نیز عمق خط دفاعی را پوشش می دهند. سرخیو بوسکتس، بازیکن تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا یکی از هافبک های تدافعی است. در کنار این بازیکن پل پوگبا، ستراه فرانسوی و تازه وارد منچستری ها می ایستد. آنتوان گریزمان، ستاره تاثیرگذار اتلتیکو و بهترین بازیکن فرانسه در یورو 2016 هافبک تهاجمی تیم منتخب یوفاست و همان طور که انتظار می رفت کریس رونالدوی پرتغالی و گرت بیل ولزی از رئال به همراه روبرت لواندوفسکی از بایرن ستارگان این تیم در خط حمله خواهندبود.

امریکای جنوبی (CONMEBOL)
ستارگان قاره آمریکای جنوبی معمولا بعد از مطرح شدن در لیگ های برزیل، آرژانتین و اروگوئه راهی اروپا می شوند و بهترین سال های فوتبالی خود را در قاره سبز سپری می کنند. بنابراین اینکه هر ۱۱ بازیکن ارزشمندترین تیم قاره آمریکای جنوبی بازیکنان شاغل در اروپا هستند، چندان عجیب و دور از ذهن نیست.

کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی که این فصل به سیتی پیوسته در درون دروازه تیم منتخب آمریکای جنوبی قرار دارد. مارسلو (برزیل- رئال)، دیه گو گودین (اروگوته- اتلتیکو)، اوتامندی (آرژانتین- سیتی) و دنیلو (برزیل- رئال) 4 مدافعی هستند که خط دفاعی تیم منتخب حوزه CONMEBOL را تشکیل می دهند.

فرناندینیوی برزیلی از باشگاه سیتی و آرتورو ویدال ملی پوش شیلیایی بایرن به عنوان دو هافبک تدافعی در این تیم ایفای نقش می کنند و خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال یک خط جلوتر در پست هافبک تهاجمی قرار می گیرد. مثلث خط حمله بارسلونا موسوم به MLS متشکل از مسی (آرژانتین)، نیمار (برزیل) و سوارز (اروگوئه) است.

آفریقا (CAF)
گران قیمت ترین بازیکن جهان از نگاه سایت ترانسفرمارکت امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی تیم بورسیا دورتموند است؛ بازیکنی بسیار گلزن که مورد توجه باشگاه های بزرگی چون رئال مادرید هم قرار گرفته. در این لیست دو مهاجم 30 میلیون یورویی هم داریم که در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند، مانه مهاجم سنگالی تیم لیورپول و ریاض محرز ستاره تکنیکی تیم ملی مصر و باشگاه لسترسیتی هم میان گران قیمت ترین بازیکنان قاره آفریقا قرار دارند. اصولا لیگ برتر انگلیس محل خوبی برای ستاره های آفریقایی است.

در این فهرست علاوه بر این دو، سوفیان بوفال از تانتهام، یحی توره از منچسترسیتی، ویکتور وایناما و اریک بیلی از منچستریونایتد هم در لیست گران قیمت ترین های آفریقا حضور دارند. ارزان ترین آفریقایی فهرست کارلوس کامنی، دروازه بان کامرونی تیم مالاگای اسپانیسات که ۵ میلیون یورو ارزش گذاری شده است. حضور دو مدافع از ناپولی یعنی فوزی غلام الجزایری و کالیدو کولیبالی سنگالی در نوع خودش جالب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که خجالت اوره حتی اسم یه ایرانیم نیس اگه این کره و ژاپن نبودن اسیا منحل بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج