۳۹۹۶۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شیلتون: رونی باید به خط حمله بازگردد

پیتر شیلتون، اسطوره فوتبال انگلیس مدعی شد که وین رونی برای اینکه دوباره در تیم ملی فیکس شود باید در نوک خط حمله بازی کند.

ورزش سه: شیلتون با ۱۲۵ بازی ملی رکورددار در تاریخ فوتبال انگلیس است و وین رونی که در یورو ۲۰۱۶ به ۱۱۶ بازی رسید، نزدیک ترین تعقیب کننده اوست. حال، شیلتون مدعی شده است که اگر رونی می‌خواهد رکوردشکنی کند، باید به خط حمله انگلیس بازگردد.

او در این باره گفت: «من همیشه هوادار پر و پا قرص رونی بوده ام. او همیشه یک جنگنده خیابانی بوده و ۱۰۰ درصد تلاشش را برای تیم انجام داده است. وقتی به محوطه برسد، گل می‌زند و من همیشه او را جزو بهترین ها به حساب آورده ام. فکر نمی‌کنم حالا دیگر مثل قبل باشد؛ ولی باید بگویم که اگر همانطور که رونی را می‌شناسیم بازی کند و رکورد من را بکشند، اولین نفری خواهم بود که با او دست خواهم داد و به او تبریک خواهم گفت؛ زیرا او مهاجم فوق‌العاده ای است.

ولی فکر نمی‌کنم در طول یک سال اخیر مهاجم خوبی بوده باشد. در یورو او کاپیتان ما بود و ما مقابل ایسلند شکست خوردیم. من او را در زمین ندیدم. رهبری او را هم ندیدم. من وینی که سال‌ها به عنوان مهاجم می‌شناختم را ندیدم. او حالا می‌خواهد در خط میانی بازی کند.
او گفته که پس از جام جهانی بعدی خداحافظی می‌کند؛ ولی به نظرم این یک نوع مانور تبلیغاتی از سوی اوست. همه چیز به عملکرد شما در زمین بستگی دارد و می‌بینیم که او در یونایتد نیز نیمکت نشین شده است. امیدوارم دوباره به اوج برگردد؛ ولی باید در خط حمله بازی کند و گل بزند. اگر این کار را انجام دهد، جایگاهش در تیم ملی را پس می‌گیرد. اگر این روال پیش نرود، رکورد من را نمی‌شکند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج