۳۹۹۷۱۱
۲۲۷ نظر
۱۱۱۷۲
۲۲۷ نظر
۱۱۱۷۲
پ

ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

وقتی بسیاری از ستاره ها را از نزدیک می بینیم، متوجه می شویم که خیلی از آنها قیافه های کاملاً معمولی دارند و در زندگی روزمره مان افراد زیباتر بسیار دیده ایم.

برترین ها: هالیوود جای چهره های زیباست... اینطور نیست؟ این جمله قطعاً درست نیست و وقتی بسیاری از ستاره ها را از نزدیک می بینیم، متوجه می شویم که خیلی از آنها قیافه های کاملاً معمولی دارند و در زندگی روزمره مان افراد زیباتر بسیار دیده ایم. قضیه این است که ستاره ها هم درست مثل افراد عادی، عیب و نقص فیزیکی دارند و تنها امتیازشان این است که این نقص ها را بهتر می پوشانند.
بعضی از آنها اضافه وزن شان را زیر لباس هایی که هوشمندانه طراحی شده اند مخفی می کنند و بعضی از آنها ایرادهای چهره شان را با آرایش و میکاپ می پوشانند و بعضی دیگر سعی می کنند همیشه در کنار یک چهره زیباتر از خودشان جلوی دوربین ها قرار بگیرند و در عکس ها دیده شوند.

ولی باهوش ترین آنها از ماشین های تبلیغاتی شان برای شستشوی مغزی طرفدارانشان استفاده می کنند تا به آنها تلقین کنند که از آنچه هستند بهتر به نظر می رسند. این حقه ای است که بهتر از نورپردازی، رتوش و رژیم غذایی عمل می کند. وقتی چیزی را به دفعات برایتان تکرار کنند، کم کم شروع به باور کردنش می کنید تا اینکه ایمان بیاورید آن چیز واقعیت دارد. دیپیکا پادوکون زمانی به عنوان یکی از زیباترین بازیگران هندی معروف شد که بچه های تیم روابط عمومی اش این ایده را پخش کردند که او در اینترنت زیباترین زن دنیا نام گرفته است.
گوئینث پالترو به این علت زیبا و جذاب محسوب می شود که مجله پیپل در سال 2013 او را زیباترین زن سال معرفی کرد، لقبی که ستاره های دیگر مانند جنیفر لارنس در آن سال آن را رد کردند. و لئوناردو دی‌کاپریو به این علت نماد جذابیت محسوب می شود که تعداد زنانی که با آنها دوست بوده روز به روز بیشتر و بیشتر می شود، چیزی که مسئول تبلیغاتش دائماً آن را گوشزد می کند.

راستش را بخواهید دانستن این مسائل باعث می شود احساس فریب خوردگی به طرفداران دست دهد. آیا ثروتمند و معروف بودن برای این ستاره ها کافی نیست که می خواهند مردم را فریب هم بدهند؟ آیا باید باور کنیم که آنها همه انسان های کامل و بی نقصی هستند؟ اگر تابحال با دیدن این ستاره ها روی پرده سینما و تلویزیون به آنها حسرت می خوردید، حالا وقت آن رسیده که بدانید چهره ها و سلبریتی های زیر در بهترین حالتشان، قیافه های متوسطی دارند و آنطور هم که فکر می کردید زیبا نیستند!

۱۵. ناتالی دورمر

ناتالی دورمر نقش های مهمی مانند آن بولین در سریال "تودورها" و مارجری تایرل در سریال بازی "تاج و تخت بازی" کرده است. و مانند آن کاراکترها، موفقیتش بیشتر به خاطر شخصیتش بوده تا زیبایی اش. دورمر جذاب است ولی فقط این موضوع مطرح نیست. در 34 سالگی، او دیگر دخترک جوانی نیست، ولی هنوز صورت جوان یک نوجوان را دارد. شاید بعضی ها از این مدل چهره ها خوششان بیاید، ولی بعضی دیگر معتقدند او باید اضافه وزنی که دوربین به او اضافه کرده را کم کند.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

چیزی که بیشتر بیننده را ناامید می کند صورتش است که چیز خاصی ندارد، بجز دهانش که نامتقارن است. شاید این موضوع برای یک بازیگر امتیاز باشد، زیرا او برای نشان دادن احساساتش در فیلم ها و سریال ها از آن استفاده می کند. ولی در عکس ها به نظر می رسد که چیز تلخی خورده است! فاصله زیاد چشم هایش نیز نکته مثبتی برایش نیست. او می توانست با تغییر مدل ابروها و موهایش این ایرادها را برطرف کند، ولی این کار را نکرده که شاید دلیلش این باشد که او دوست دارد منحصر بفرد به نظر برسد یا اینکه به خاطر انگلیسی بودن، می خواهد فقط نقش های معمولی بازی کند.

14. کیم کارداشیان

اگر کیم کارداشیان را از نزدیک ببینید شاید برایش احساس تأسف کنید، زیرا از نزدیک او خیلی کوتاه و کوچک دیده می شود و این دو ویژگی هرگز جزو نمادهای جذابیت نبوده اند. چهره اش نیز اصلاً طبیعی به نظر نمی رسد، زیرا لب هایش را طوری عمل کرده که گوشه های رو به بالا دارد و چشم هایش نیز همیشه آنقدر آرایش دارند که فوکوس کردن روی مردمک آنها غیرممکن است. حتی مهمترین ویژگی او که در رسانه ها نیز روی آن توجه و تمرکز زیادی می شود، از نزدیک آنقدر اورسایز دیده می شود که حالت کارتونی و خنده داری دارد.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

کارداشیان برای هزار سال دیگر برای خود پول کافی جمع کرده، ولی روزهای خوبش به عنوان ملکه رسانه ها و شبکه های اجتماعی کم کم به آخر می رسند. مفهوم زیبایی با گذشت زمان عوض می شود و در عرض مدت کوتاهی همه آن چیزهای که ایده آل های متعارف بودند مثل بومرنگ برمی گردند و خیلی زود کارداشیان قدیمی و زشت تلقی می شود!

۱۳. هری استایلز

اینکه هری استایلز یک خواننده موفق است و نه یک بازیگر یا مدل این است که از لحاظ چهره و قیافه زیبا و جذاب، چیزی در چنته ندارد! نام بردن از چیزهای خوبی که او دارد خیلی زودتر تمام می شود تا چیزهای بدش، ولی در هر صورت چیز زیبا و خوبی در او دیده نمی شود که بخواهیم از آن نام ببریم. موهای بلندی ما را یاد بوی جورج می اندازد و پوست روشن و دهان بزرگش طرفداران را به یاد دوران جوانی میک جگر می اندازد. فیزیک بیش از حد لاغر او نیز به هیچ وجه جذاب نیست.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

باورش سخت است که او 22 سال بیشتر ندارد، زیرا سنش خیلی بیشتر به نظر می رسد. اگر استایلز می خواهد به عنوان یک خواننده سولو موفق شود، باید ظاهرش را فوراً عوض کند، زیرا دیگر دوستان وان دایرکشنی او پیشش نیستند که کمبودهایش را جبران کنند.

12. سلنا گومز

سلنا کاری کرد که هیچکس فکرش را نمی کرد: او توانست دوران گذار از یک بچه ستاره به یک ستاره بزرگسال را با کمترین مشکل طی کند. شاید بعضی ها فکر کنند که دلیلش چهره و ظاهر خود سلناست که چندان چنگی به دل نمی زند، ولی واقعیت این است که تنها شانس بزرگ سلنا طرفدارانی بودند که با او بزرگ شدند.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

با آنکه سلنا با رسیدن به دهه دوم زندگی اش لاغر شد، ولی چهره اش پر و گرد باقی مانده که باعث می شود کمی به سنجاب شباهت داشته باشد. او پیشانی کوتاه و خط رشد موی پائینی دارد و به همین دلیل است که موهایش را بلند و پرپشت نگه می دارد و آرایش چشم دودی می کند تا روی صحنه و جلوی دوربین نقص های چهره اش دیده نشود. او هیکلی معمولی دارد که شاید با سلیقه هر کسی نتوان آن را زیبا به حساب آورد. بعضی از طرفدارانش اندام او را می پسندند و معتقدند او ورژن لاغرتر جنیفر لوپز است. با این وجود، بعضی دیگر صورت و ظاهر لاغرتر را ترجیح می دهند.

۱۱. جو جوناس

جو جوناس یکی از خواننده هایی است که دختران نوجوان عاشقش هستند، و آقایان در شگفت هستند که این همه هیاهو درباره این آقا به خاطر چیست! شاید او ظاهر و قیافه خوب یک بت نوجوان را داشته باشد، ولی همین قضیه هم قابل بحث است.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
اگر با دقت به عکس های نگاه کنید، متوجه می شوید که بیشتر عکس هایش از زاویه های خاصی انداخته شده اند، طوری که فقط ویژگی های خوب صورتش دیده شوند. گذشته از اینکه در عکس های اتفاقی او فوق العاده بد به نظر می رسد، در کنار چهره های دیگر مانند نامزد سابقش جی جی حدید، خیلی کوتاه مانده بود!

۱۰. ایگی آزالیا

ایگی خواننده دیگری است که لباس های باز می پوشد تا این واقعیت را پنهان کند که چهره متوسطی دارد. اندامش کاملاً بی تناسب است و بالاتنه کوچک و پائین تنه پهنی دارد. صورتش نیز وضع بهتری ندارد و پوست روشنش با چشم های تیره اش ناهمخوانی دارد که همیشه بی روح و بی حالت به نظر می رسد. موهای بلوندش شاید بهترین ویژگی ظاهری اش باشد که آن هم در کنار چشم های تیره و ریشه موی تیره، غیرطبیعی به نظر می آید.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

با این حال، آزالیا می توانست شرایط بدتری داشته باشد. چیزی که حالا می بینیم بهترین حالت اوست، یعنی بعد از آنکه با کمک جراحان پلاستیک به این وضع درآمده است. نیازی نیز جراح حرفه ای باشید تا بتوانید تشخیص دهید که او بینی اش را باریک کرده و چانه اش را نیز عمل کرده است. احتمالاً بزرگ ترین اشتباه آزالیا این بوده که پائین تنه اش را عمل کرده که باعث شده کاملاً اندامش غیرطبیعی و بی تناسب جلوه کند.

9. دیوید بکهام

بر خلاف برد پیت و جورج کلونی، دیوید بکهام مانند قالی کرمان خوب نمانده است. در طول سال ها، چهره خوب و جذاب بکهام دستخوش تغییرات زیادی شده و حالا پوستش چروک زیادی برداشته و خط رشد موهایش نیز عقب رفته است. این موضوع معمولاً برای آقایان چندان اهمیت ندارد، ولی در مورد بکهام باعث شده که چانه و صورت نامتقارنش بد به نظر برسد. لهجه لندنی جذاب و پوست خالکوبی شده اش هم دیگر کمکی به جذابیت بیشتر او نمی کنند.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
دیگر استایل موی جدیدی هم نمانده که امتحان کند و نقص چهره اش را با آن پنهان کند. فوتبال را هم مدتهاست که کنار گذاشته و چیز دیگری برایش نمانده، جز پول و ثروت فراوانی که جمع کرده تا در این سالها دلگرمی اش باشد!

8. بلیک لایولی

بلیک درست مثل دختر همسایه است که به همین علت هم در این لیست قرار گرفته است! او خوش چهره است ولی زیبا نیست. اندام خوبی دارد، ولی الهه زیبایی نیست. خال روی صورتش دارد، ولی اصلاً به زیبایی سیندی کرافورد نیست.
فقط به خاطر اینکه در چند فیلم موفق ظاهر شده و همسر یک بازیگر درجه یک هالیوودی است، مردم تصور می کنند که زیبایی او بی نظیر است. ولی اگر لباس شب های پر زرق و برق و ژست های دلفریبش را کنار بگذاریم، می بینیم که بلیک اصلاً چیز خاصی ندارد. شاید بهترین چیزی که بتوانیم در موردش بگوییم دندان هایش است که واقعاً شبیه مروارید هستند، ولی هر کسی می تواند با خمیر دندان مخصوص و کمی پول خرج کردن به آن برسد.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

مشکل دیگری که خانم لایولی دارد این است که ظاهرش هیچوقت تغییری نمی کند. او همیشه همان مدل موی یک طرفه را استفاده می کند که در "دختر سخن‌چین" داشت و در هر فرصتی که پیدا می کند، پیراهن های اوت کوتور می پوشد! لایولی برای پرت کردن حواس مخاطبین از چهره های متوسطش، به شدت روی اکسسوارها تکیه می کند.

۷. اولیویا مان

اولیویا مان ورژن کمی خوش چهره تر مینی درایور است. اگر فکر می کنید با این جمله به او توهین کرده ایم، مطمئن باشید که قصدمان همین بوده! صورت و خنده او اصلاً زیبا نیست و اندامی مردانه دارد. شاید بهتر بود به جای بازیگر شدن یا راه رفتن روی سکوی یک فشن شو، در تیم فوتبال محله شان بازی می کرد.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
اولیویا مان از آن دسته بازیگرانی است که چهره اش با آرایش بهتر نمی شود. هر چقدر هم کانتور روی صورتش انجام شود، و هر چقدر رژیم بگیرد، استخوان های بزرگ صورتش از این کوچکتر و لاغرتر نمی شوند و هیچ دوربینی نمی تواند از هیچ زاویه او را خوب بگیرد. ولی باید بگوییم برای خانمی که اینقدر چهره متوسطی دارد، اولیویا مان تابحال موفقیت زیادی در حرفه اش کسب کرده است.

۶. امیلی بلانت

امیلی بلانت فقط به خاطر لهجه شیکش زیبا به نظر می رسد. از لحاظ چهره و ظاهر، او کاملاً متوسط به حساب می آید. صورت بیضی شکلش زیادی بلند است و شاید لب هایش زشت ترین بخش صورتش باشند که با زدن رژ هایی به رنگ خنثی زشت تر می شوند.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
پیشانی بلند را نیز به نکات منفی صورت او اضافه کنید. انگار خود امیلی نیز تلاشی برای شیک تر و زیباتر شدن نمی کند. او به ندرت موهایش را شانه می زند و بیشتر اوقات لباس های زشتی می پوشد. همه جان کرازینسکی را برای انتخاب چنین همسر زیبایی تشویق کردند، ولی اگر از ما بپرسید این دو برای هم ساخته شده اند!

۵. اَمبِر هِرد

امبر زمانی در کل دنیا به شهرت رسید که با جانی دپ ازدواج کرد، زیرا جانی مدتها بود که مجرد بود. و مهمتر اینکه زمانی شهرتش بالا زد که زندگی مشترک شان به بن بست رسید و امبر جانی را به اعمال خشونت و آزار متهم کرد. این خانم مثل آب خوردن از همسرش جدا شد و هنوز هم خبرهای زیادی برای رسانه ها و مطبوعات می سازد. امبر دختری دوست داشتنی است، ولی ظاهر چشمگیری ندارد و در واقع خیلی هم متوسط به نظر می رسد.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
وقتی برای دوربین ها به قیافه اش نمی رسد، کاملاً معلوم است که موهای کم پشت بلوند، دندان های جلوی بلند اسبی و ویژگی های نازیبایی در چهره اش دارد. قد بلندش هم کمکی به او نمی کند، زیرا طوری راه می رود که انگار هنوز به قد کشیدنش عادت نکرده است! جانی همیشه تیپ خاصی مانند وینونا رایدر، جنیفر گری و ونسا پارادی را می پسندید، و وقتی هرد را انتخاب کرد همه تعجب کرده بودند که چرا استایلش را شکسته است.

۴. تیلور سوئیفت

در زیبایی و جذابیت ظاهر سوئیفت فوق العاده اغراق شده است، زیرا او با آقایان زیادی دیده شده و این بدان معنا نیست که زیبایی اش بی عیب و نقص است. در واقع تا حدودی چهره اش خنده دار نیز هست! چشم های تیلور زیادی برای صورتش ریز هستند و زاویه عجیب و غریبی دارند. گونه هایش نیز زیادی بالا هستند که به چهره او شکل مربعی داده اند. لب پائینی اش هم خیلی پر تر از لب بالائی اش است که چندان جالب نیست. حتی اندامش نیز کمکی به بهتر شدن ظاهرش نمی کند، زیرا اندامش پسرانه است.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!

معتقدیم خودش هم چنین فکری کرده که به تازگی جراحی بالاتنه انجام داده است! شرط می بندیم که این تنها عمل جراحی زیبایی نبوده که این خانم انجام داده است. احتمالاً تا سال آینده همین موقع شاهد خواهیم بود که او جراحی پائین تنه و لیفت ابرو هم می کند. ولی نازیباترین چیز در مورد تیلور سوئیفت شخصیت اوست. متأسفانه او سوپراستاری با کبر و غرور بینهایت است و رفتار او با نامزدهایش، شرم آور است، زیرا برای مدتی با آنها سرگرم شده و خیلی زود حوصله اش سر می رود و آنها را رها می کند. دیگر همه او را می شناسند!

3. جسیکا آلبا

جسیکا آلبا خیلی وقت پیش باید فراموش می شد. تنها دلیل اینکه هنوز هم از او در خبرها چیزهایی می شنویم کمپانی اوست. مدتها پیش آلبا بازیگر موفقی در سینما بود و مردم یادشان رفته که آلبا ظاهری کاملاً عادی دارد ولی به شدت عکس هایش فتوشاپ می شوند. پس از به دنیا آوردن دو فرزند، او دیگر اندام لاغر دوران بیست و چند سالگی اش را ندارد.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
صورتش هم کاملاً متوسط است و تشخیص او از مینکا کلی و آریانا گرانده دشوار است. همه دخترها همین اشتباه را در درست کردن چهره و ظاهر مونوکروم تکرار می کنند و تن پوست، سایه چشم و رنگ موی همه آنها در یک خانواده رنگی است که باعث می شود شروع و پایان ویژگی های صورتشان گم شود.

2. گوئینث پالترو

پالترو در دهه نود زیبا نبود و در سال ۲۰۱۶ نیز همچنان زیبا نیست! وقتی او بیست و چند ساله بود حداقل درخشش جوانی و کمی حرارت و جذابیت داشت. ولی حالا که آن هم از بین رفته، بدترین ویژگی های صورتش رو آمده اند. او هنوز باریک و لاغر است، ولی آن وزن مادرانه هنوز مانده که تحت تأثیر بی شکلی اسکلت بدنش است.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
او هنوز بلوند است، ولی موهای زیبایش در کنار چهره ای نازیبا دیده نمی شوند. در طول این سالها انگار چهره او پهن تر شده و پیشانی اش حالا بیشتر به چشم می آید. پالترو پشت آرایش فراوانی پنهان می شود که چشم های خسته و دور چشم چروکیده و کک و مک طبیعی اش را می پوشانند.

1. اِمیلیا کلارک

امیلیا به لطف سریال "بازی تاج و تخت" و فیلم سینمایی "من قبل از تو" فعلاً سر زبان ها است. او چیزی دارد که در حال حاضر در صنعت سرگرمی و نمایش بسیار نادر است، مردم قبل از آنکه او را دیده باشند یا چهره اش را بشناسند، اسمش را می دانند.
ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند!
شاید هم این موضوع کاملاً عادلانه باشد، زیرا چهره او با هیاهویی که درباره اش ساخته اند سازگاری ندارد. اگر بخواهیم با صراحت نظرمان را بگوییم، او به یکی از دوقلوهای خوش قیافه تر اولسن ها شباهت دارد.
طبق استانداردهای هالیوود، قد امیلیا نیز بسیار کوتاه است و کوتاهی قدش با صورت قلبی شکل و بالاتنه گرد او، کوتاهتر دیده می شود. چشم هایش نیز زیادی برای صورتش بزرگ هستند و هر کسی چهره او را نمی پسندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا جالب نبود
      انقد به چهره این و اون گیر میدیم بعدش توقع داریم امار عمل زیبایی هم بالا نره

      پاسخ ها

      • آلما

        این مطلب برای ایراد گیری نیست . منظور نویسنده اینه که ستاره ها هم مثل بقیه مردم تو چهر ه هاشون عیب و حسن رو با هم دارند و علت اینکه ما اونهارو بی عیب می بینیم استفاده از همین روشهایی هست که تو ی متن ذکر شده

      • soury

        اینا اصن قیافشون متوسط هم نیس اگه بدون ارایش وگریم های قوی عکس بگیرن قیافشون ضایع تر هم هس ولی خدایش تیلورو امبر خوش قیافن واقا پسرهایی که از تیلور بدشون میادو اونو خرگوش خطاب میکنن خیلی حسودن واون هایی هم که درکامنت هاشون گفتن از نظر شما همه زشتن کسی نگفته که هالوویدی ها زشتن وفقط گفته شده که مثل ما بقیه مردم قیافشون عادیه وبرتری نسبت به دیگران ندارند همین...

    • الهام

      به نظر م با این بهانه فقط به خانمها توهین کردین خسته نباشید

      پاسخ ها

      • مسعود

        عزیزم این متن ترجمه شدس

      • فاطمه

        تیلر سوییفت جزو زیباترین زنان جهانه تمام این چیز هایی که شما در بارش نوشتید کاملا دروغه اگه می خوای به این بهانه بهش توهین کنی باش توهین کن ولی از طرف خودت بعدش ایشون جزو خوش هیکل ترین های جهان اینو من نمیگم سایت های معتبر جهانی میگه بعد اگه یکم تحقیق کنی می فهمی که هیچ عمل زیبایی انجام نداده و شایعه ی مسخره عمل زیبایی بالا تنه یک دروغ مسخرس تیلر سوییفت یک خواننده است مانکن نیست مشخص و معلومه خیلی به حسودیت میشه کی گفته رفتارش با نامزداش بده اون جزو مهربان ترین افراد هالیوود شناخته شدن و یک کلمه از حرف و و چرت و پرت هایی که گفتی درست نیست امبر هرد جزو صد زن زیبای جهان و باید بهفمی که مهیار های زیبایی رو تو تشخیص نمی دی .

      • ایرسا

        واقعا که از نظر همه سلنا و تیلور از نظر زیبایی بینقص هستن و خیلی هم از چهره عملی بلا حدید بهترن اما اخرشم به بلا حدید لقب زیباترین رو میدن

    • بدون نام

      فازتون دقيقا چيه؟ توو يه مقاله ميگيد امبر هرد و كيم كارداشيان جزء زيباترين ها هستند اينجا ميگيد قيافه شون در بهترين حالت متوسطه؟

      پاسخ ها

      • سپیده

        امبر جزو زیبا ترین زن هاست ولی خداییش نظرشون راجع به کارداشیان کاملا درست بود

    • فاطمه

      چه وضعشه بیچاره این سلبریتی ها همه چیزشون میره زیر سوال .اصلا خوب نبود انگار ی دختر حسود و خاله زنک این متن رو نوشته:)).

      پاسخ ها

      • رویا ساز

        دقیقا..آدم وقتی متن رو میخونه این حس رو داره که یه نفر از تنفر و حسادت اینو نوشته

      • شیما

        ،گل گفتی،منم همین احساسو دارم

      • فاطمه

        حالا همه شدن متخصص زیبایی

    • بدون نام

      ایگی ازلا فقط تو اینا داغون بود ، بقیه عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایگی و کیم و دقیقا درست گفتند

    • داو

      این مطلب شدیدا حاوی موارد خاله زنکی است...قبل از خواندن احتیاط کنید

    • امیلی

      چقد متن نوشته خاله زنک بود...والا اینا با تمام نازیبایی هایی که گفته شد خیلی بهتر از صورت های مصنوعی و دماغ عمل کرده بعضی ها هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود اینا هم که همه عملی هستن

    • امیلی

      چقد متن نوشته خاله زنک بود...والا اینا با تمام نازیبایی هایی که گفته شد خیلی بهتر از صورت های مصنوعی و دماغ عمل کرده بعضی ها هستند.

    • شهین

      آدم این مقاله رو میخونه یاد خواهرای سیندرلا میوفته!
      یه کم آرومتر نقد میکردی حداقل!!
      امبر هرد متوسطه قیافش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • mina

      چقد راحت و دوراز ادب نقد کردین... اصلا معلوم نیست معیارای زیبایی که تو ذهنتونن چیه ... چهره ی خودتونم نقد کنین حتما... کسی بی عیب و نقص نیست...امیدوارم به زشتیه ادبیاتتون نباشین...

    • Smiler

      متاسفانه بسیار مطلب نامناسب و بدمحتوایی بود
      "ستاره ها هم درست مثل افراد عادی، عیب و نقص فیزیکی دارند و تنها امتیازشان این است که این نقص ها را بهتر می پوشانند."مخصوصا این جمله از همه اش بدتر بود،عیب و نقص فیزیکی مهم نیست اکثر افرادی که تبدیل به ستاره میشن از استعداد برخوردارن و یا شخصیت خوبی دارن،مثلا زیبایی چهره به خواننده شدن هیچ ربطی نداره بلکه باید صدای خوبی داشت یا بازیگری فقط به زیبایی ظاهری نیست بلکه باید استعداد شخصیت سازی داشت.و در کل قضاوت ظاهر افراد کار زشتیه چون نقاش تمام مخلوقات خداست.

    • رویا ساز

      اتفاقا دیود بکام پیرتر شده چهرش جذاب تر شده.درسته چروک چیز جالبی نیست اما تو بعضیا باعث میشه جذابتر بشن..در هر حال اون یه صورت طبیعی داره که باعث میشه جذابتر باشه

    • بدون نام

      والا اگه بی بی منم آرایش میکردو عمل میکرد خوشگل میشد.

    • دوست

      ببخشید میشه بگید تعریف شما از زیبایی چیه؟
      اینطوری که شما نوشتید هیچ کس زیبا نیست.

    • فرید

      انصافا شر زیاد بود تو مطلب، در این که شاید خیلیا زیبا به اون معنی تئوری نباشن درست ولی خود نامتقارن بودن و در نظر گرفتن مجموعه صورت با هم یکی از بحث های زیبایی و جذابیت فرد میتونه باشه، کی میاد لب پایین طرف رو به صورت مجزا در نظر بگیره ببینه خوبه یا نه یا ابروی چپشو در نظر نمیگیره که بالاس یا پایین، رعایت انصاف همه جا خوبه، همه جا

    • golbahar

      من کاملا موافقم .خود من همیشه تعجب میکنم ک مثلا دی کاپریو واقعا چی داره؟دقیقا با تکرار و آمار اغراق شده و هیاهوی رسانه ای مردمو فریب میدن و چیزی ک بدتره اینه ک خیلیا در سراسر دنیا مخصوصا کشور خود ما دوست دارن خودشونو شبیه اونا کنن.اینا چند نمونه بودن تعدادشون خیلی بیشتره ک با وجود هواخواه زیاد ولی واقعا افراد معمولی ای هستن و جالب اینجاست ک اروپاییا اصلا موهای پری ندارن و بدترین پوستها رو دارن.خودتون برید سرچ کنین و خیلیای دیگشونو بدون آرایش ببینید متوجه میشید.اکثرا صورتاشون تمام لک و کک و مکه و یا پوستاشون انقد سفید و بیروحه ک اصلا جذاب نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کک و مک یا سفیدی پوست عیب محسوب نمیشه دوست عزیز،خداوند انسانهارو با ویژگی های فیزیکی مختلف آفریده و همشون هم زیبا هستند. حالا اینکه نظر شخص شما اینه که مثلا کک و مک باعث نازیبایی چهره است .این نظرهاتون رو معیار قرار ندید لطفا.

    • بدون نام

      فازتون دقيقا چيه؟ توو يه مقاله ميگيد امبر هرد و كيم كارداشيان جزء زيباترين ها هستند اينجا ميگيد قيافه شون در بهترين حالت متوسطه؟

    • بدون نام

      با این دیدی که این مطلب نوشته شد هیچ آدم زیبایی توی این دنیا وجود نداره. اگر با این دقت توی قیافه هر کسی دنبال ایراد بگردی حتما چیزی برای زیر سوال بردن پیدا می کنی

    • بدون نام

      بازیگرای وطنی که افتضاحتر هستن یه مشت صورت پلاستیکی واندام نا متناسب وکلی افاده وتکبر وخودشیفتگی،حداقل خارجی ها رو میشه نقد کرد ولی داخلیها که نمیشه بهشون گفت بالای چشمت ابروست.!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب کسی مجبورت نکرده به اونا نگاه کنی یا با تفنگ بالای سرت وانیستادن که باید نگاه کنی میوونی نگاه نکن ما هم همینیم اگه میخواین بخواین اگه نمیخواین به جهنم چرا توهین میکنی

    • بدون نام

      سلنا و تیلورو دوست دارم

    • بدون نام

      ا.. بهترین سلبریتی های دنیای مد هتن اینا اینجا نشستین تایپ میکنید

    • عجب

      به نظرم اين موضوع رو نميذاشتيد بهتر بود، جذاب و زيبا بودن براي هر كسي يه تعريفي دارد هر چند به نظر قصد نويسنده فقط ايراد بيخودي بوده

    • 6adi

      دوستان_ نظر داده کلا فازتون فقط مخالفت بودا
      حالا اگه تو این مقاله از زیباییشون گفته بود همه تون میگفتین اینا عملی ان و فلان و بهمان !! عجب..

    • بدون نام

      امبر هرد قشنگه جسیکا قیافش ملیح ب دل میشینه دیوید بکهام جذابه و قشنگه حتی با این ک سنش بالا رفته شما رو چ علمی نشستى اینارو نوشتی معلوم نیس

    • بدون نام

      هری استایلزم چهره خوبی داره

    • Pari

      منم مثل بقیه اصلا از این مطلب خوشم نیومد. متأسفانه سخن گفتن در مورد خصلت های بد و عیب های یک آدم بسیار راحت تر از تعریف کردن از ویژگی های خوب اون آدم هست! در حالی که هنر این است که آدم بتونه از خوبی های یک آدم تعریف کنه و اون رو بالا ببره نه که به زیر بکشونه و تخریبش کنه. این فقط کار آدم های حسود, منفی باف و خودبین هست.. ای کاش یاد بگیریم به جای اینکه عیب های کسی رو زیر ذربین ببریم اول یک نگاه به خودمون بیاندازیم

    • Tofan

      درکل چیز جالبی نبود بیشتر انگار نویسنده با غرض و کینه متنو نوشته

    • Pari

      و این نکته رو هم بگم که من هیچ کدوم از چیزهایی رو که به عنوان عیب از سلبریتی مورد نظر مطرح کرده بودید نتونستم توی قیافه شون حتی بدون آرایش پیدا کنم !!؟

    • بدون نام

      خیلی مضخرف بود

    • بدون نام

      من قیافه امیلی کلارک رو دوست دارم . اما درباره تیلور سویفت به نظرم راست گفت . با اینکه یه زمانی من یکی از طرفداراش بودم

      پاسخ ها

      • Saba

        نه اینجوری نگو تیلور که خیلی خوشگله خیلیم آدم باحالیه
        این حرفام که راجب رابطه هاش زد به نظر من درست نبود
        هر کدوم از اینا اگه درست باشه مال تیلور به هیچ وجه درست نیست
        عزیزم خیلی تیلور و دوست دارم❤

    • سام

      اخه عزيز دلم اين حرفا چيه مي زني؟

    • Nazanin

      خیلی متنتون زشت و پر از توهین بود اولا اینکه اینایی که گفتین کاملا چیزای سلیقه ای بودن و البته پر از توهین ثانیا کاشکی یکم درک کنید که موفقیت حتی تو هالیوود فقط به قیافه نیست...

    • هلیا

      واقعا که براتون متاسفم....سلنا گومز قیافه خیلی قشنگی داره و همچنین بقیه سلبریتی ها توی این لیست اومدن همه زیبا هستن و شایداینهایی که درباره اونا گفتید لایق خودتون باشه متاسفم

    • هلیا

      یکی باید بیاد به قیافه خودتون یه نگاهی بندازه

    • بدون نام

      عالی بود وکاملا درست

    • بدون نام

      چه بى ادبانه بود

    • بدون نام

      دیوید خیلی جذابه ب نظرم

    • بدون نام

      براتون متاسفم...متنی بسیار سطحی,به جای ایراد از قیافه دیگران فکری به حال طرز فکرتون کنید

    • لیلی

      مزخرفترین مطلبی که تو کل دنیای اینترنت خوندم همین بود . امبر هرد بلیک لایولی امیلی بلانت دیوید بکام تیلور سویفت ناتالالی درومر و امیلیا کلارک همه شون زیبا هستن و خیلی وقتها هم بدون ارایش دیده شدن . مطلبتونو از هر جا برداشتید بهتره کلا از رو سایت برش دارید . تییییییلور زیبا نیست ؟ خدایایا واقعا احمقانه س . در ضمن جراحی زیبایی نکرده . کلا وزن اضافه کررده و چاق شده هم پاهاش و هم بالاتنه ش

    • aprina

      خجالت بکشید الکی از خودتون نظر میدید شما اگر شخصیت داشتید به کسی که نمی شناسید توهین نمی کردین بهتره بدونید نصف افرادی که اینجا گفته شد جزو زیبا ترین زنان دنیا هستند

    • سام

      اخه عزيز دلم اين حرفا چيه مي زني؟ اصلا مي دوني چقد چرت و پرت گفتي !!!!! ياد ضرب المثل افتادم كه گربه دستش به ....نمي رسه مي گه پيف پيف!!!!

    • بدون نام

      چه نقد چرت و مسخره و جانبدارانه ای !!
      چه نویسنده کوته فکر و سطحی و بچه ای این نقد رو نوشته !!
      ........

    • بدون نام

      اتفاقا این روزها این افرادباعث شدن طرزفکر همه نسبت به زیبایی رویکردجدیدی پیدا کنه صورت طبیعی وهرانچه که هستن رابرت دنیرو یاالپاچینو چهره زیبایی ندارن ولی بازی فوق العادشون نمودبیشتری داره کمی حرفه ای تر صحبت کنیم

    • نیکا

      درمورد همه خصوصا درمورد تیلور درسته
      واقع بین باشید لطفا

    • نازنین

      خیلی خاله زنکی متن رو نوشته بود
      نباید اینقدر میکوبیدید سلبارو
      در ضمن کسی که این متن رو نوشتی قیافه خودتم یه نقد میکردی نکنه خوشگلتری؟؟

    • بدون نام

      شما رفتین زشت ترین عکسی ک میتونستین از طرف پیدا کنین رو گذاشتین بعد روش نقد کردین
      بعپشم تیلور سوئیفت پرطرفدار ترین سلبریتی جهانه نه فقط بخاطر قیافه ی خوشگلش بلکه بخاطر صداش
      هم خودش خوشگله هم صداش

    • بدون نام

      نقد کاملا غیر حرفه ای بود. متاسفانه استدلال ها و منطق شما به طرز عجیبی مضحکه. لطفا مدیر مجله نسبت به مطالبی که منتشر می کنند بیشتر توجه کنند تا دیگه از این قبیل مقالات که بنا بر افکار شخصی و دلایل مسخره هستند، جزوی از دسته پر مخاطب چهره ها قرار نگیرند.

    • بدون نام

      نه فقط تو خوبی

    • بدون نام

      با کاربر فاطمه موافقم..صحبتها بیشتر در حد حرفهای خاله زنکی دو تا زن بیسواد و حسود بود.خب هر کسی تو چهره ش ی ایرادی داره دیگه.مهم سیرت آدمهاست

    • بدون نام

      در مورد کیم کارداشیان به نکته جالبی در لفافه اشاره کردید....خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ناموسن همه رو بجز بکهام درست گفته خصوصا تیلورو با اون قیافه ی خرگوشیش بیاین واقع بین باشیم

      پاسخ ها

      • Saba

        بابا تیلور که خوبهه

    • فاطمه

      مطمئنا همه زیبایی ها و زشتی هایی داریم به نظرم بهتره دنبال زیبایی مطلق نباشیم و خودمون و دیگران رو همونطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم.

    • بدون نام

      از نوع ادبیاتش معلومه که این متن فقط یه ترجمه از مجلات خود اوناست نه یه مقاله نوشته یه ایرانی.هر چند در کل به نظرم جالب نبود.زیبایی نسبیه.

    • بدون نام

      خیییلی باحالی برترین ها ینی حال کردم تو یکی.از پست ها تو همین قسمت.چهره ها مربوط ب کسایی ک از نظر علم پزشکی زیبا هستن کیم کارداشیان هم جزوش بووود اما اینجا تو این پست میگید ک.قیافش جالب نیست...بلاخره کدوم و باور کنیم این یا اون??? لطفا نمایش بدین نظرمو

    • بدون نام

      مطمئنم نویسنده اش یه آدم خیلی زشت و حسودی بوده! ...

    • رضا

      فقط خدا ستارالعیوبه

    • مریم

      چرا نظر منو نذاشتید ؟؟؟؟
      فقط گفتم که این متن ترجمه از کدوم مجله خارجیه . چیز بدی نگفتم که . یعنی ذکر منبع اینقدر سخته

    • شیدا

      برو بابا یه عکس از قیافه خودت بزار بعد از هری ایراد بگیر

    • بدون نام

      چه عجب یه بار بجای تعریف الکی به واقعیت پرداختید.

    • کیمیا

      یه بار یه مقاله مینویسن در مورد هالیوودیایی که با صدتا گریمور قشنگ شدن و خداشون میکنن. بعد یه همچین مقاله ای. ینی چی؟ در کل با این مقاله موافقم.

    • بدون نام

      خدای من!!!!!!دی کاپرویو معیار انتخابش به عنوان جذاب ترین مرد اینه که بیشترین تعداد زن ها با اون بودن.......بهتره سکوت کنم.....

    • بدون نام

      متاسفم که این حرف رو می زنم اما این مطلب به حدی مسخره و خنده دار بود که منو به این فکر می اندازه که چند تا بچه ی حسود اونو نوشتن.

    • بدون نام

      وای ینی با این همه عمل و ارایش تازه این شدن.... تقصیر ادماس که انقد ظاهر بین شدن بعد میگیم چرا امار عمل زیبایی انقد بالاس.

    • بدون نام

      همین تیلور سوییفت اگه ایرانی بود کلی به چشماش ایراد میگرفتن. عجبه بعد از مدت ها بت پرستی کردن از هالییوود یه چیز درست نوشتین.

    • نامی

      اخلاق تیلور سوییف رو. واقعا چقدر افراد ظاهر بین اند که با یه همچین شخصیت اخلاقی بخاطر ظاهر نه چندان طبیعیش خفت رو تحمل میکنن.

    • بدون نام

      این همه از ایرانیا ایراد گرفتن حالا یه بارم واقعیتای هالیوود.

    • بدون نام

      ملاکتون چیه که میگید زیباترین زنان دنیا هستند اینا؟

    • بدون نام

      بنظر من بجای این همه ظاهر بینی یکم به اخلاق بپردازید همه چی شده ظاهر.همش ایراد ظاهری.

    • مونا

      ستاره زیبای سینما خواهر الهام چرخنده.

    • نسترن

      واقعا که هر چی دلتون میخواد ازشون نوشتین این چه وعضشه توهین هم حدی داره اگه هری زشته پس چرا میلیون ها دختر از سراسر جهان عاشقشن و امبر هرد که از نظر علم پزشکی زیباترین دختر انتخاب شده

    • pegi

      این همه چرت و پرتو از کجاتون در اوردید گفتید؟؟؟؟
      تیلور سویفت مغروره؟ جدا؟
      شما ها چی هستید که راجب کسی که ندیدینش اظهارنظر می کنید؟؟؟؟

    • بهار

      یه حسود این متنو نوشته، که ظاهرا ایرانیه

    • pegi

      واااااقعا مطلب مزخرفیههههه

    • bahar

      لطفا اینقدر .. شعر نگو تیلور بهترینه و تو هیچ! و این کاملا مشخص شده و مستند است که تیلور هیچ عملی نداشته و همیشه جزو لیست جذاب ترین ها بوده

    • رضا

      مقاله فوق العاده ضعیفی بود شما در اصل چهره های معروف که مل دنیا می شناسنشون را به دلایل ضعیفی هدف قرار داده بودید

    • بدون نام

      ... اونا مثل ما نیستن که فقط خوشگلا رو دوست داشته باشن. خیلیا بدون چهره زیبا و با هنرشون بسیار محبوب و مشهور میشن

    • بدون نام

      کاربر smilerجان اتفاقا ویژگی سلبریتی ها اینه که حتی اگه قیافه خوبیم داشته باشن اصلا شخصیت خوبی ندارن.

    • بدون نام

      موافقم گلبهار.تو یه دسته بندی نوشته بود اروپاییا بدترین پوست رو دارن.اما متاسفانه تعریف الکی باعث توهم میشه.مخصوصا برای خودباخته هایی مثل ما.

    • بدون نام

      خانم نسترن دلیلش اینه که اینا رو با تیلیغات بزرگشون کردن. خواهشا خواهشا برید تو نت عکس بدون ارایششونو سرچ کنید اصن نمیشناسیشون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به ما چه خو . انگاری من و تو بدون ارایش میریم بیرون که الان داریم به گریم اینا گیرمیدین تو لطف کن ساکت بمونی واسه همه بهترههههه بهتررررر

    • بدون نام

      خخخخخ مطالبتون واقعا خنده دار بود قشنگ معلومه نویسنده از حسودی چشم نداره این خوشگلا رو ببینه.در ضمن لازم به ذکر است همین چند وقت پیش متخصصان زیبایی شناسی گفتن چهره خانوم امبرهرد دارای نسبت طلایی هست پس چطور شما میگید اصلا زیبا نیست

    • Zzz

      هری زشتتهههه؟ هررریییی زشته؟؟؟؟
      هری زشت نی شما چشاتونو باز نمی کنین -__-

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ این ی موردو جداً راست گفته فقط دخترایی که عاشقشن میگن هری خوشگله تکه فلانه .... واقعیتو ببینین البته بعلاوه چندتا ایدل یا خواننده خوش چهره که چشتون وا شه

    • الینا

      فکر میکنم این متن ترجمه شده. نویسنده از خودشونه

    • دراكولا تا به تا

      مشكل اينجاست كه اگر قيافه اينا متوسطه، پس من زشتم:)

    • بدون نام

      این احتمالا ترجمس

    • وفا

      من با نویسنده موافقم|:

    • زهرا

      فکر کنم کسی که این مقاله رو نوشته فوق العاده حسود بوده!!!!

    • بی نام

      این چه کوفتی بود دیگه؟؟؟!!! |:

    • بدون نام

      به نظر من جین سیمور یا همون پزشک دهکده یکی از زیباترین زنان جهان بود در جوانی .
      بعدم قرار نیست دنیا همش,در اختیار خوشگلا باشه ، اما با توجه به اینکه خارجیا خوشگل زیاد دارن بازیگراشون در مقایسه با مردمشون جالب نیستن !

    • پریسا

      امیلی کلارک واقعا خوشگل نیست؟؟!! جسیکا آلبا خوشگل نیست؟؟!!! یا خدا... تعریف شما از خوشگل چیه واقعا؟؟!! به نظرم کسی که این متنو نوشته یه حسود مریضه...

    • sara

      اصلا خوب نبود یعنی چی اخه؟ انگار یه نفر از روی حسادت و تنفر از سلبریتی ها نشسته این متنو نوشته

    • Pariaw

      چرا انقد درووووغغغغ؟؟؟؟؟هری جزو هات ترین مردای 2016عه و سلنا و تیلور هم جزو زیباترین زنان-_-

    • aram

      واقعا مقالتون مسخره بود
      هری اگه بخواد سولو شه باید ظاهرشو تغییر بده؟هری؟؟؟؟؟؟از کجا در اوردین اینارو؟؟؟؟به جز 1یا 2 تا همه آدمایی که نام بردین چهره ی خوشگل جذابی دارن...تعریف شما از زیبایی چیه دقیقا؟؟

    • Maryam

      واقعا مسخره بود!!
      سلناگومز امسال توی ده تا زن زیبای سال ۲۰۱۶ مقام اول رو اورد

    • بدون نام

      تو خوبی اصلا

    • Directioner

      واقعا که! هری استایلز؟! تیلور سوییفت؟! سلنا گومز؟! دیوید بکهاااامممم؟!؟! اینا کسایین که همه عقیده دارن بهترین چهره هارو دارن! بعد شما از سر حسادت و خاله زنک بازی اومدین یه چنین مطلب چرتی گذاشتین تو سایت...

    • بنفشه

      این افراد جزو زیباترینهای دنیا هستند مگان فاکس و امبر هردو هر دو چندین سال زیباترین زن های سال شدن تیلور سویفتهفتمین زن زیبای دنیاست به نظر من شما یا خیلی کوری یا خیلی زرنگ و میخوای با این کارت بازدید وب سایتتو بالا بری بلیک يه مدل معروفه جسیکا آلبا زيبايش فوق العاده ست خیلی کنجکاوم قیافه خودتو ببینم احتمالا مفهوم زیبایی برای تو دنیا جهانبخته

      پاسخ ها

      • Saba

        ولی به نظر من تیلور تو زیبایی اولینه

    • بدون نام

      هری استایلز جذاب ترین مرد 2016شد اون وقت... :|

    • نمیگم

      انگار متنو یه حسوده عقده ای نوشته

    • 1zx

      هریییییی؟؟؟شما در جریانی ک داری جذاب ترین مرد 2016 رو نقد میکنی؟

      پاسخ ها

      • Harry

        درسته

    • بدون نام

      فقط از یک آدم حسود و زشت بر میاد که چنین مزخرفاتیو بنویسه:|

    • بی نام

      میشه لطفا حرف نزنید؟!
      احه تیلور سوییفت و هری استایلز واقعا قیافه هاشون بده؟؟؟
      پس بهتره یه نگاه به قیافه های خودتون بندازین!

    • کیانا

      شما حق توهین کردن به سلبریتی ها و افراد پرطرفدار رو ندارین..اونا که کاری به شما ندارن...من نمیفهمم دلیل این کار چیه...طرفداراشون توی کار هاشون ، صداشون و رفتاراشون یه دلیلی برای شادی و اینکه دوستشون داشته باشن پیدا کردن...شما به چه حقی یک انسان رو به حیوان نسبت میدین؟اونا هرجور که بخوان زندگی میکنن و به ما ربطی نداره...
      اگر هم میبینی بعضی از این افراد اینقدر پرطرفدارن ولی چهره معمولی دارن ، باید بفهمین که این فقط چهره نیست که آدما رو جذب خودش میکنه....
      من میدونم که هر چند بار هم اینارو به شما یاداوری کنیم ، باز هم کاراتون رودرست نمیکنین

    • هلیا

      چه متن خاله زنکی واقعا کدوم عقده ای اینو نوشته؟
      بیچاره تیلور کجاش مغرور و متکبرهه؟!:|
      واقعا شر و وره

      پاسخ ها

      • Saba

        آره دقیقا من اکثر فیلمای تیلور و که میبینم همش بقیه رو بغل میکنه به نظر من به چنین کسی نمیگن مغرور

    • دختر

      وااای عاالی بووود به نظر من همش درست بود مخصوصا کارداشیان و سلنا گومز خیلی به نظرم زشتن ولی باید بگم بعضی از کشور های اروپایی و روسیه و برزیل زیباترین دختران رو دارند و اینایی هم که تو این مطلب گفته شده به نظرم بیشترش درست بود حتی اگه واقعا اینطور نباشه و از شما هم خیلی سپاسگذارم که همچین مطلبی رو ترجمه کردین و در اختیار ما گذاشتین از این جور مطالب بیشتر بذارید بدرووود

      پاسخ ها

      • Harry

        ببين،
        كسي إز توي زشت نظر نخواست عقده اي
        تو. و نويسنده جفتتون بيمارييييييييني

      • جوراب

        کسی از شما نظر نخواست تا خودت مسخره نباشی دیگران رو مسخره نمیکنی

    • mahdieh

      نه اصلا تو خوبی . هری کجاش این طوریه که تو میگی . خاله زنک بدبخت

      پاسخ ها

      • Harry

        موافقم

    • سارا

      :|دقيقا كسايى رو گفتى كه به عنوان ️خوش قيافه ترين ها مى شناسيمشون:/خااك

    • بدون نام

      عزیزانِ من چرا انقد جبهه گرفتید ؟؟
      یکی میگه این منتقد حسوده , یکی میگه خاله زنکیه.. یکم واقع بین باشید .
      این منتقد بنده خدا میخواسته شما رو آگاه بکنه تا این سلبریتیها ذو خدای زیبایی و جذابیت ندونید و بدونید که اینها هم نقصهایی دارن که با استفاده از عمل جراحی و عمل زیبایی و با هزار گریم و آرایش تونستن این چهره و اندام رو برای خودشون درست بکننو حسرت چهره و اندامِ پُر از عملشون رو نخورید .
      اتفاقا دقییییییییییییقققققاااا هم نقد درست و بجایی بود , واقعا حقیقتِ محض بود , خصوصا راجع به تیلور سوئیفت , من اخبار راجع به تیلور سوئیفت رو دنبال میکنم , واقعا هر روز با یکی هستش .
      همه ی ما انسانها نقص هایی داریم , وجودِ بی نقص فقط خداست , فقط خداست که بی نقصه .
      واقعا از نظرِ من هیچکدوم اینها زیبای مطلق نیستند , تویِ همین ایرانِ خودمون خیلی خوشگلتر از اینا هستن که ناشناخته هستن .
      دادنِ منصبِ زیباترین زنِ جهان به امبر هارد واقعا بی انصافیه .
      بر طبق کدوم نظرسنجی و معیاری اینهارو خوشگل ترین اعلام میکنند ؟؟
      خودِ اینهایی که اینجا لقبِ خاله زنک رو به منتقد دادن , تویِ پیج ها و سایتهای همین زنانِ معروف میرن کامنت میزارن که اصلنم خوشگل نیست , اونوقت م

      پاسخ ها

      • Saba

        حرفتو تقریبا قبول دارم
        ولی راجب تیلور نه اون که عالیه عجبیجم خیلی دوسش دارم

    • بدون نام

      من تا حالا جذاب تر و جیگر تر و زیبا تر از هری استایلز تو زندگیم ندیدیم.....برای نویسنده متاسفم

      پاسخ ها

      • Harry

        منم

    • هلو

      به نظره من سلنا گومز از همشون بهتره

    • سارا

      فقط میتونم بگم متاسفم....واقعا متاسفم!ایشالا به راه راست هدایت شی نویسنده ی نه چندان نویسنده!!!!(*************) :/

    • پریسا

      چون بی ادبانه نقدر کردین بی ادبانه جوابتونو میدم.واقعا به نظرم شما پر از عقده های روانی و کمبود ذهنی هستید...اولا که چهره سلیقه ایه...یه دوما اغلب کسانی رو که نام بردین از نظر استانداردای جهانی زیبایی کاملا خوش چهره و زیبا هستن...چه تیلور سویفت چه امیلیا کلارک و... خیلی هم زیبا و خوش سیما هستن...شما اگه سلیقتون مشکل داره واسه این بی چاره ها حرف در نیارید لطفا...برید سلیقه نحس خودتونو اصلاح کنید...صورت قلبی....چه دیدگاه مزخرفی....چون بی ادبانه نقدر کردین بی ادبانه جوابتونو میدم.واقعا به نظرم شما پر از عقده های روانی و کمبود ذهنی هستید...اولا که چهره سلیقه ایه...یه دوما اغلب کسانی رو که نام بردین از نظر استانداردای جهانی زیبایی کاملا خوش چهره و زیبا هستن...چه تیلور سویفت چه امیلیا کلارک و... خیلی هم زیبا و خوش سیما هستن...شما اگه سلیقتون مشکل داره واسه این بی چاره ها حرف در نیارید لطفا...برید سلیقه نحس خودتونو اصلاح کنید...صورت قلبی....چه دیدگاه مزخرفی....چون بی ادبانه نقدر کردین بی ادبانه جوابتونو میدم.واقعا به نظرم شما پر از عقده های روانی و کمبود ذهنی هستید...اولا که چهره سلیقه ایه...یه دوما اغلب کسانی رو که نام بردین از نظر استانداردای جهانی زیبایی کاملا خوش چهره و زیبا هستن...چه تیلور سویفت چه امیلیا کلارک و... خیلی هم زیبا و خوش سیما هستن...شما اگه سلیقتون مشکل داره واسچون بی ادبانه نقدر کردین بی ادبانه جوابتونو میدم.واقعا به نظرم شما پر از عقده های روانی و کمبود ذهنی هستید...اولا که چهره سلیقه ایه...یه دوما اغلب کسانی رو که نام بردین از نظر استانداردای جهانی زیبایی کاملا خوش چهره و زیبا هستن...چه تیلور سویفت چه امیلیا کلارک و... خیلی هم زیبا و خوش سیما هستن...شما اگه سلیقتون مشکل داره واسه این بی چاره ها حرف در نیارید لطفا...برید سلیقه نحس خودتونو اصلاح کنید...صورت قلبی....چه دیدگاه مزخرفی....چون بی ادبانه نقدر کردین بی ادبانه جوابتونو میدم.واقعا به نظرم شما پر از عقده های روانی و کمبود ذهنی هستید...اولا که چهره سلیقه ایه...یه دوما اغلب کسانی رو که نام بردین از نظر استانداردای جهانی زیبایی کاملا خوش چهره و زیبا هستن...چه تیلور سویفت چه امیلیا کلارک و... خیلی هم زیبا و خوش سیما هستن...شما اگه سلیقتون مشکل داره واسه این بی چاره ها حرف در نیارید لطفا...برید سلیقه نحس خودتونو اصلاح کنید...صورت قلبی....چه دیدگاه مزخرفی....ه این بی چاره ها حرف در نیارید لطفا...برید سلیقه خودتونو اصلاح کنید...صورت قلبی....چه دیدگاه مزخرفی....

    • :/

      نويسنده فقط تو خوبى

    • دانیال

      واقعا کسی که اینو نوشته از رو حسادت بوده یکی مثه تیلور سویفتو خیلیا دوسش دارن

    • بدون نام

      اصلا خوشم نیومد مثلا تیلور بخواطر ارایشش یکم بد افتاده

    • بدون نام

      کاملا مشخصه یه فرد عقده ای زشت این مطلبو نوشته

    • Sara

      تمام واقعیت های راجب این سلبریتی ها رو زیر سوال بردی عقده ای عزیز!

    • فرشته

      دوستان حق با نویسندس درسته که یه کم تند نقد کرده اما منظورش این بوده که با حقه های تبلیغاتی این افراد رو در ذهن شما خیلی بزرگتر از چیزی که هستن نشون دادن مثلا اینکه فلان بازیگر زیباترین زن انتخاب میشه اصلا درست نیست چون این انتخاب از بین چند تا زن مشهور هست و نه از بین کل زنهای دنیا!!!!واقع بین باشیم لطفا

    • بدون نام

      در مورد بعضیا درسته و در مورد بعضیا غلط ولی کلا ادبیات بدی داشت. مثلا امبر با اینکه بدم ازش میاد ولی زیبا هستش

    • بدون نام

      توام خوب میشی...
      و دیگر هیچ

    • مریم

      اصلا جالب نبود.اگه اینا زیبا نیستن پس باید بدیم بسازن واسمون
      به نظرم خیلی دارید سخت میگیرید
      درسته منظورتون اینه که اینا معروف و پول دارن ،ولی صرفا کامل و بی نقص نیستن .ولی لزومی نداشت با این جزئیات بهشون گیر بدیم.این طوری که حساب کنیم صورت همه ما ها پر از عیب هستش.
      لحن بیان متن که به گمونم ترجمه شده هست ،حس حسادت رو به خواننده منتقل میکنه

    • سارا

      بعضی هاشون واقعا راست بود ولی تو کل خوندنم همش یه چیزی داشت توی سرم رژه میرفت اونم این بود که همه بازیگرا و خواننده ها رو جمع کردین که ففففققققطططط اشکال بگیرین از قیافه و استایلشون عاقا دست خودشون که نبوده حالا خوبه هزار جور عمل میکردن ؟ تازه اون موقع بازم میومدین میگفتین که عمل کردن و اینا .....

    • یاس

      بعضیا درست بود ولی راجب دیوید بکهام واقعا چرت بود
      چ ربطی داره؟؟؟؟؟ اون هنوزم سلطانه

    • بدون نام

      هری خیلی خوشگله و چیزایی که راجبهش گفتید غلطه

      پاسخ ها

      • Harry

        درسته، هري بي نقصه

    • ناشناس

      معلومه کسی که اینو نوشته یه حسود بوده و از این سلب ها بدش میومده اخه تیلور عزیزه من کجا حسوده اصلا اینا با تیلور حرف زدند که در بارش اینجوری مینویسند واقعا برای کسی که از این سلب ها مخصوصا تیلور بدش میاد متاسفم

    • میلاد

      زیبایی یه چیز کاملا نسبیه
      آمبر قیافه زیبایی داره ولی نمی توان گف زیباترین زن جهانه و در مورد اکثر قیافه های بازیگرا اغراق میشهیدر واقع این بازیگرا گریمورای تخصصی دارن و قیافه بدون ارایششون کاملا معمولیه مثل بقیه

    • ف

      چ عقده ای

    • 》》》》♥

      یکم دیگه ازشون بد میگفتی...خیلی کم گفتی به نظر من:/
      یجوریییی از اینا بد گفتی که انگار خودت فرشته ای:/
      هری استایلز زشته؟؟؟ سلنا بد قیافس؟؟؟باشه تو راس میگی ننه بابای تو خوشگلن

      پاسخ ها

      • Harry

        منم كاملا موافقم هري عاليهههه

    • مریم

      یک طرفه انتقاد کرده بودین و کاملا عیر منطقی زیبایی یه چیز نسبی که هر کس خودش مشخص می کنه با دیدش که چه کسی زیباست نه این که عیب و ایرادای صورت یکیو لیست کنی و بعد بگی اصلا زیبا نیست

    • سارا

      از نظر من بد ترین مطلب بود.قیافه و ظاهر یه چیز کاملا سلیقه ای هست و هیچ وقت نمی شه گفت که مثلا چشم های درشت بده.من موهای کم پشت و دندون هاش امبر رو خیلی دوست دارم.شما با اینکه می خواستید با این مطالب به دیگران انگیزه ولی فقط تلاش بیهوده کردید و البته بگم که اگه من یه نفر رو ببینم که قدش کوتاه هست هیچوقت براش تاسف نمیخورم(اشاره به کیم کاردشیان)

    • F.abz

      واقعا خیلی تند نوشته شده کلمه های ایراد و کمبود و مشکل داشتن توی جملاتش فراوونه دندونهای اسبی صورت سنجابی و جالب تر از همه این صفات زشت به ادم های پرطرفدارتر و موفق تر داده شده وحشتناک ترین چیز این حقیقته که ما نمیبینیم ظاهر ادم تا حدی تغییر پذیره ما این طور به دنیا اومدیم مثل نژادپرستی میمونه ادمو واسه ظاهرش دوس داشته باشیم از لحاظ اخلاقی ولی قبول درسته خیلی وقتا اشتباه کردن ولی خب ادمیزاده ما هم خیلی وقتا اشتباه کردیم

    • بدون نام

      به نظرمی رسه این مقاله رو یک آدم فوق العاده عقده ای و زیر ۱۲ سال نوشته. به شدت احمقانه و مضحک بود و از چند دقیقه وقتی که تلف کردم که این متن مسخره رو بخونم پشیمونم!!

    • ناشناس

      لطفا بخونین : واقعا مسخرست اخه تیلور من کجاش زشته یه نگاه به صورت خودتون بندازین اگه تیلور زشته شما دیگه لولو هستین. و معلومه کسی که اینو نوشته یه ادمه عقده ای و حسود بوده که از این سلب ها بدش می یومده . و همچنین تیلور در بین هالیوودی ها زیبا تری بینی رو داره ، در سال ۲۰۱۵ زیبا ترین خواننده ی زن شده ، زیبا ترین چشم بین سلب ها رو داره دیگه هم بگمممممم واقعا واستون متاسفم

      پاسخ ها

      • Saba

        آره تیلور کلا که عالیه

        حالا دوستان به نظر من اعصاب خودتونو خورد نکنین دیگه بیچاره یه چیزی گفت حالا شما جدی
        :) نگیرید

    • بدون نام

      وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چقدر مزخرف بود

    • tay

      ای خدا آدم به این حدودی ندیده بودم کی این رو نوشته اگه تبلور زشته و عمل کرده پس نویسنده عوضی چی باشه

    • علی

      ببین هر انسان عاقلی که این نقد رو مینویسی این نقد تعدادی از بازیگر یا خواننده هایی که در آن گنجاندی رو شامل نمی‌شود تایلور الیسون سویفت بهترین خواننده از لحاظ چهره بدون میکاپ میباشد و در مورد رفتار او که میگویید بسیار مغرور و از این حرفا این حرف ولی درست نیست تایلور بخاطر همین رفتار و مهربانی اش یکی از بهترین خواننده ها در میان مردم شناخته می‌شود
      ضمنا به غیر از. تایلور کسانی دیگر هم هستند که نا به جا نقد شده اند فکر نکنید همین یه نفر بود

    • swiftii

      بله بله انگار شما کیتی کتز هستی که به تیلور میگی زشت.حالا کاری نداریم ولی خدایی قیافه ی تیلور کجاش خنده داره؟هیکلشم اصلا پسرونه نیس.لبشم خیلی خوش فرمه.با دوس پسراشم بدرفتاری نمیکنه این تو زندگی هر سلبی خست که از دوست پسرش جدا شه یا بحث کنن.ولی خدایی من تو این موندم که گونش چه مشکلی داره ترجمه لطفا

    • زهرا

      خدایی خیلی همه رو الکی زشت نشون دادی ولی انصافا درمورد کیم کارادشیان راست گفتی من نمیدونم اینا ک میگن این قشنگه چی این بشر رو قشنگ میدونن؟خواهرش کندل باز بهتر از اینه ولی خودش واقعا مزخرفه قیافش هیکلشم به شدت مصنوعی و پلاستیکیه.ولی فک کنم بلند باشه گفتین گوتاهه.ولی خب خیلی درشت و مزخرفه.مقایسه کنید با انجلینا جولی اصلا عددی نیس جولی واقعا قشنگو ظریفو نازه خوش فرمم هست

    • ساناز

      چرت ترین مقاله ی دنیا، حسودی و خاله زنکی توش داد میزنه دیوید بکام تیلور سویفت سلنا، امبر هرد، جسیکا آلبا زیباترینهان خیلی مزخرفی واقعا

    • بدون نام

      خاك تو سرت با اين نقدت

    • Harry

      واقعا متن مضخرفي بود، هري استايلز واقعا زيباست ، شما كه مي گين نظرتون رو بدون توهين بنويسيد ،به هري استايلز مي گين دهن گشاد ،
      فك هري ٩٧/٦٣ ٪‏ بي نقصه و لبخندش جز بهترين لبخند هاي دنياست ،
      واقعا متاسفام كه همچين كسايي هستند كه به آدماي معروف اينجوري توهين مي كنند،
      حيف وقت و اينترنتي كه واسه خودن اين چرت و پرتا به هدر رفت

    • مهرداد

      حافظ شاعر بزرگ ایرانی می گوید:

      شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد
      بندۀ طلعت آن باش که «آنی» دارد

      شیوۀ حور و پری گرچه لطیف است ولی
      خوبی آن است و لطافت که «فلانی» دارد

      منظور اینکه این یک قاعده کاملا قدیمی هست که افراد نه صرفا بر اساس معیارهای ظاهری، بلکه بر اساس هنر و ویژگی های درونی شان که به اصطلاح امروز بهش "هنر" گفته می شود جذاب می شوند. این افراد هم بخش زیادی از محبوبیتشان زاییده هنر و نوع اخلاق و مرامشان است. بخصوص کسانی مانند سلنا گومز.

    • شیما

      از نظر من تیلور هم اندام و هم چهره ی فوق العاده زیبایی داره ... زیباترین دختریه که دیدم ... فوق العادست

    • شیما

      از قیافه ی سلنا اصلا خوشم نمیاد کاملا معمولیه

    • پری

      متاسفم برای کسی که اینو نوشته تیلور بهترینهه

    • h.s

      هری جذاب نییییستتتت؟؟؟؟؟؟؟؟
      اگه هری استایلز و دیوید بکهام خوشگلو جذاب نیستن بس کی خوشگله؟؟؟؟
      اصغر اقا سر کوچه؟؟؟

    • Anisha

      مطالب به شدت نادرسته تیلور اصلا بالا تنش رو عمل نکرده فقط یک شایعه بوده وتاحالاهم هیچ عملی نداشته
      به هیچ عنوان هم اخلاق پر تکبری نداره واقعا این یکی چرت بود

    • علی

      عالی بود خیلی عالی خسته نباشی

    • f.R

      ب نظرم تیلور ک خیلی خوشگله
      کجاش قیافش بامزس

    • بدون نام

      امبر تیلور سلنا هری دیوید بکهام و نصف بیشتر کسایی که نامبرده شدن واقعا فوق العاده اند حتی بدون آرایش. خیلی بی منطقی نقد شدن

    • ممد رادبین

      تیلور واقعا خوشکله من هیکلشم دوست داشتم قبل عملش ولی الان نه

    • ziba

      چراما ایرانیها این مدلیم....اگه از کسی تعریف بشه شروع ب بدگویی وحسادت میکنیم.....برعکس اگه درموردش بد بگن همه معلم اخلاق میشیم....

    • Lena

      نه ايرانيا خيلي خوشگلن...ناموسن اينايي كه گفتي مثل مثلا هري استايلز يا تيلور سويفت يا ديويد بكهام خوشگلاي هاليوودن...در هر صورت حسود هرگز نياسود

    • بدون نام

      کاملا درست بود مطلب خوبی بود

    • Sana

      پس کدوم خوشگلن ؟؟؟؟
      شما که به همشون گفتین زشت.....

      پاسخ ها

      • Ati

        واقعا وات د فاک من نمیفهمم تیلور و دیدیم بکهام

    • زیبای خفته 3

      لطفادغیبت.نکنید و از خداوند طلب مغفرت کنید همع که قرار نیست.مثل من باشن خو!!!

    • علی

      سلام
      کاری ندارم حالا اومدین اینا رو نوشتین یا ترجمه کردین از جایی این جا قرار دادین ولی در هر صورت اومدین یا اومدن از رو عکس های بدی که گرفته شده ازشون نظر میدین در بارشون و میگید قیافه بدی دارن یا لب بدی دارن یا مو ندارن یا پروتز کردن یا کوتا هستن از نزدیک یا اندام بدی نسبت به صورتشون دارن خوب این جا تاسف داره

    • علی

      اونام هم انسان هستن دلیل نداره بخوایین ازشون ایراد بگیرین قیافه خودتون خیلی خوبه ؟ اومدین کسایی که به جایی رسیدن رو این جوری میاریین پایین جا تاسف داره حالا چه ترجمه شده چه خودتون گذاشتید
      منبع رو لطف کنید بدید که ترجمه کردین از روش فک نکنم اینا چیزا رو اونا چاپ کنن که شما بیایید ترجمه کنید منبع رو حتما قرار بدین

    • سمیرا

      ن تو خوبی فقط.سلنا ک زیباترین دختر از نظر طرفدارا شده ب خاطر چهره طبیعی ک داره.تیلورم ک لباش ب زیبایی معروفه

    • مهرآفرینفرصوع

      بنظرمن ستاره هاهم مثل آدم هایه دیگ نقاط مثبت ومنفی دارن.ک باآرایش وگریم هایه فوق حرفه ای زشتی هاشونوپنهان میکنن.واین حقیقتی است هرکس معروف ومشهورمیشه بیشترازخوده واقعیش زیبادیده میشه.

    • ل

      کسی که اینونوشته یه آدم دیوانه وحسود بوده تیلور هیچ نقصی نداره اون خوش اخلاق ترین خواننده هالیوود و زیباترین زن و همینطورخواننده جهانه و صداشم فوق العاده است و هیکل شم خیلی خوشکله مخصوصا پاهاش و قد بلندش. تویی راجع به لباش بد گفتی اتفاان لبای خیلی زیبا و جذابی داره و محض اطلاع تیلور هیچ عملی انجام نداده و دماغش هم جز زیباترین دماغ های جهان شاید راجع به بقیه راست بگی اما درباره تیلور داری جک میگی

    • بدون نام

      واقن تیلور زشته؟؟
      چی میگین شماها؟؟
      اون خوشگل ترین سلبریتی ک دیدم

    • At

      Ati

    • Swift

      نمیگم همه مطلبتون چرت بود شاید با سلنا و کیم و هری و... موافقم ولی من یه عمره فکر میکردم اسطوره زیبایی تیلور سوییفت هست.
      بعد میشه شما به من بگیر دی کاپریو از لحاظ چهره ،قد و هیکل چه ایرادی داره؟
      بعدشم بهتر بود جای دیوید بکهام برد پیت رو میزاشتید چون دیگه اون برد پیت سابق نیس اصلا،خیلی زشت و پیر شده.
      یا حتی جنیفر لوپز یکی از بدترین چهره های هالیوود رو داره.
      تیلور شاید کمی مغرور باشد ولی تو این مطلب که درباره چهره است اخلاق نباید نقشی داشته باشه.

    • مارلون

      من نمیگم کارتون اشتباه بوده.تقصیر شما که نیست،متنو ترجمه کردید و بدون توجه به اینکه چی نوشته گذاشتیدش تو سایت.اما مشکلم اینه که دیوید بکهام و لئوناردو دیکاپریو و تیلور سوییفت و جسیکا آلبا و ... همه از نظر مردم جذاب هستند.و در ضمن به نظر من اون شخصی که جسیکا آلبا رو با آریانا گرانده و مینکا کلی اشتباه میگیره کوره.
      اینقدر دنبال عیب های مردم نگردید.خودتون هم کم عیب ندارید.

    • مبینا

      واقعا در مورد تیلور همش چرت و پرت گفتین تیلور تا حالا یه دونه عملم انجام نداده یازدهمین زن زیبای جهانم هست چشماشم سومین چشمای زیبای جهانن بینیشم که زیباترین بینیه جهانه همه ام میدونن خیلی خیلی مهربونه اخه چرا اینقدر چرندیاتو سر هم میکنین

      پاسخ ها

      • یه دخی نازو خوشگل طبیعی

        چرندیات حرفای توئه نه مطالب این سایت تیلور قیافش چندشه کجاس خوشگله اخه

    • یه دختر خوشگل بدون عمل بدون ارایش

      این تیلور سوییفت چشم و ابروش چرا اینجوریه،حالم بد شد ،هیچ کدومشون زیبایی طبیعی ندارن یا سرتاپا عملن یا گریم و میکاپ ،افتضاس قیافه هاشون

    • آرامش

      به جز امبر هرد کاملا کاملا موافقم
      به خیلی از ستاره هایی که به خاطر استعدادشون معروف شدن میگیم زیبا در حالی که فقط سلبریتی های معروفی اند و اونم بیشتر شون به جز چند نفر واسه استعداداشونه

    • خوشحال

      اول از همه من عاشق تیلورم تیلور بهترین صدا وقیافه رو داره اون ملکهی موسیقی وزیبایی هست همش رو دروغ گفتن و سلنا هم قیافش خوبه تیلور وسلنا هر دو جزئ زیباترین های جها نهستند و الکی هم بهتره مطلب ننویسید بعدشم هر کی گفته تیلور خوب نیست از خودش گفته تیلور معرکه است معرکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم یه جیز سلیقه ایه الان اینایی ک گفتی به نظر من هیچ جذابیتی ندارن

    • ایسا

      یه سوال
      چند ساعت وقت گذاشتی این چرت و پرت هارو نوشتی؟
      باشه همه هالیوود زشته تو که یک منتقد بی منطق هستی خوشکلی .. باشه؟... تو خوشکلی
      قالی کرمانم با اون دیوید بکهام بردی زیر سوال...واقعا که

    • Marjan.Grande

      سلنا خیلیم خوشگله گوه نخورین انقد

    • بدون نام

      واقعا موافق هستم همشون قیافه متوسطی دارند و همینطکر بدون ارایش اصلا جذاب نیستند

    • سمیرا

      بروید دنبال یک لقمه نان اینها نه نان مان را می دهند نه آب مان را .. خودتان در گیر این حرفها نکنید مملکت خودتان را آباد کنید به فکر مردم اطرافتان باشید یعنی انسانیت .

    • سمیرا

      انسانیت و عشق به همنوع از همه مهمتر

    • ها؟!؟

      اگه نگه داستن دوست پسر به داشتن رابطه خاکبرسریه خوب قطعا دوست پسرای تیلور میموندن ولی اینکه تیلور باکرست دلیلیه برای اینکه دوست پسراش نمیمونن و نمیتونن بخاطر این باهاش باشن کسایی که تکذیب میکنن میتونن برن بخونن و حرفای تیلورم ببینن حالا درباره زیبایی هر کی نظری داره در ضمن اگه عمل باشه طرف نمیاد سر تا نوک پاشو تلمبه بزنه که! فک کنم دیگه همه میدونن تیلور چقدر ورزش سخت کرده تا به این اندام برسه و کسی که برای طرفداراش هر کاری میکنه مغرور نیست

    • بدون نام

      واقعا اگه اینا رو نمی شناختین اگه عکسشونو می دیدین می گفتین خوشگلن؟

    • هیرو

      خخخخ ینی دقیقا بهترینای هالیوودو اوردی تخریب میکنی...همه میدونن اونا بهترینن خودتو با دلیلای الللکی قانع نکن

    • وانیا

      واقعا با هیچ کدومشون موافق نبودم، مخصوصا هری. هری اولا یه خوانندس و یه خواننده وظیفشه که بخونه و مردم از صداش لذت ببرن نه قیافش، دوما قضاوت شکل و قیافه به سلیقه ادم بستگی داره! مثلا یکی از لبای باریک خوشش میاد یکی از لبای بزرگ و گوشتی، من نمیام بگم تیلور خوشگله ولی زشت هم نیست! تیلور فیس خوبی داره و دلیل نمیشه چون از نظر شما لبی که پایینش بزرگتر از بالاش باشه زشته، تیلورم زشت باشه.

    • وانیا

      واقعا با هیچ کدومشون موافق نبودم، مخصوصا هری. هری اولا یه خوانندس و یه خواننده وظیفشه که بخونه و مردم از صداش لذت ببرن نه قیافش، دوما قضاوت شکل و قیافه به سلیقه ادم بستگی داره! مثلا یکی از لبای باریک خوشش میاد یکی از لبای بزرگ و گوشتی، من نمیام بگم تیلور خوشگله ولی زشت هم نیست! تیلور فیس خوبی داره و دلیل نمیشه چون از نظر شما لبی که پایینش بزرگتر از بالاش باشه زشته، تیلورم زشت باشه.

    • PRINCE

      ناموسا اون جسیکا البا بود؟؟؟؟

    • محمدرضا

      امیلیا کلارک خیلی خوشگله اگه بدون آرایش باشه بازم قشنگه جاش یکی مثه سوفی ترنر رو باید میزاشتید که بدون آرایش شبیه سکینه هس بکهام هم با وجود پیری هنوز جذابیت خاص خودشو داره

    • پارمیدا

      جسیکاالبا وافعان زیباست زیباترین زن جهان هست

    • پارمبدا

      جسیکاالبا توسط مجله fhmزیباترین زن جهان همون فیلم شهرگناه ببینید واقعان خشکله هیچ چیز توصورتش زشت نیس امبرهرد خوبه

    • پارمیدا

      جسیکاخیلی خشکله هم جذاب هم خوشتیپ صورتش معصوم خیلی جیگره

    • بدون نام

      واقعا جقد همشون زشت ن

    • لینا

      هر ادم نظری داره و محترمه شاید شما به نظرتون اینکه لب پایینی گوشتی تر از لب بالایی باشه یا چشاما زیادی بزرگ یا کوچیک باشن ایرادی نداشته باشه ولی دوسه بار توی متن ها گفته شد که طبق معیارهای زیبایی هالیوود این ها نوشته شده .... در ضمن متن اصلا درباره ی اینکه کدوم زشته و زیباست نبود درباره ی این بود که درباره ی زیباییشون اغراق شده و بزرگ نمایی شده . به نظر من املیا کلارک نباید تو این لیست قرار میگرفت چون اغراقی در زیباییش نشده ولی این فقط نظر منه

    • Sb

      زیبایی چیه؟
      یه مشت استاندارد علمی تعریف شده؟
      نخیر
      زیبایی نظر بقیه س.
      فقط همینه.
      شما وقتی احساس زیبایی می کنی که اینو تو نگاه بقیه ببینی.
      حداقل دو تا از زنایی که اینجا آوردی پرطرفدارترین زنای دنیان. (ینی سلنا گومز و کیم کارداشیان که پرطرفدارترین اینستاگراما رو دارن)
      ینی اینا خودشون ملاک زیبایین.
      چه با رسانه چه بی رسانه.
      البته شاید زیباترین زنای دنیا اصلا معروف نباشن ولی به هر حال مردم اینا رو بیشتر می پسندن.
      زیبایی که در گرو نظر نویسنده نیست.

    • Moshtaba

      حاجی داری غیر منطقی نظر میدی!!!!

    • P

      چرت ترین مقاله ای که خوندم! فقط بهم بگید کدوم حسودی اینارو نوشته؟ واقعا خنده داره...

    • Katy cat

      تیلور واقعا معرکه ست
      از نظر اخلاق فیافه تیپ اهنگ همه چی بعد شما میاین اینطوری میگین ؟؟!!
      همه بدن فقط شما خوبین
      # مخالفم

    • Shakila_ni

      گر گرفتم با خوندن این مقاله..یعنی چی آخه..اصلا اونقدر واضح ضایع بود که نمیدونم چی بگم

    • #1 1d fan

      به نظرم بهتر بود یه تحقیق میکردید بعد اینا رو مینوشتین برین توی گوگل مردان زیبای جهان رو سرچ کنین هری هم توی لیسته بعدم اینکه هری یکی از سلبریتی هاییه که بهترین رفتار رو با بقیه دارن من فقط هری رو نمیگم بیشتر اینایی که نوشتین دقیقا همینطورین مثلا تیلور با فناش خیلی خوب رفتار میکنه برای مثال اونارو به خونش دعوت میکنه یا سلنا و یا خیلیای دیگه

    • علی

      حالا بقیه شاید ولی دیوید بکهام اسطوره است چهره اش هیچ وقت برا فوتبالی ها تکراری نمیشه بکهام خیلی هم خوش تیپ است 100 ساله هم بشه برا ما جذابه بعید میدونم کسی از چهره بکهام بدش بیاد هرکی بدش بیاد مشکل از خودشه به هرحال سوپراستار ها و اسطوره ها برای مردم همیشه جذاب هستن مخصوصا از نوع خارجی

    • رستا

      واقعا حسودی اخه کجای تیلور امبر سلنا زشته بعدشم اون عکسی که شما از خانم تیلور گذاشتی خب معلومه که زیادی ارایش کرده و چشماش ریز دیده میشه واقعا که برای مدیر این کانال متاسفم

    • ts

      خداوکیلی تیلور زشت نیس. کجاش عمل داره اخه تو منبع اون مجله ی احمقانرو بگو چون تیلور نه زشته نه بد اخلاق نه بد هیکل. واقعا نمیتونم متنتو تحمل کنم.

    • هستی

      چی میگی سلنا که یکی از زیباترین سلبریتی ها هستش تیلور هم کی خیلی عالیه

    • مثلا

      😂😂😂😂فقط میتونم بخندم آخه اینا چیه نوشتند😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج