۳۹۹۷۳۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

همراه اول شاکی شد

چندی پیش طرح ترابردپذیری بین ۳ اپراتور تلفن‌همراه کشور اجرا شد، و مشترکانی از سه اپراتور نیز اقدام به ترابرد شماره‌هایشان کردند.

وب سایت کلیک: چندی پیش طرح ترابردپذیری بین ۳ اپراتور تلفن‌همراه کشور اجرا شد، و مشترکانی از سه اپراتور نیز اقدام به ترابرد شماره‌هایشان کردند. نکته جالب پس از اجرای طرح ترابرد پذیری آمار و ارقامی است که اپراتورها جدیدا اعلام کرده‌اند، طبق انتظار اعلام این آمار چالش برانگیز شد.
همراه اول شاکی شد

چند روز پیش علیرضا قلمبر دزفولی درباره آمار درخواست ورود به اپراتور دوم، گفته بود‌ طبق آمار پورتال این اپراتور، در مجموع ۴۷ هزار نفر درخواست مهاجرت به اپراتور دوم از اپراتورهای دیگر را داشته‌اند که ۱۹ درصد با موفقیت جابجا شدند.

قلمبر دزفولی درخواست به ترابرد از اپراتور اول به اپراتور دوم را ۶ برابر ترابرد اپراتور دوم به اول عنوان کرد.

وی گفت: در مجموع حدود ۸ هزار نفر درخواست خروج از اپراتور دوم را داشتند که ۷۲ درصد با موفقیت اپراتور خود را تغییر داده‌اند.

از سوی دیگر، محسن بهداری، مدیر پروژه ترابرد پذیری اپراتور اول نسبت به این آمار واکنش نشان داد: آمار اعلام شده که در حضور وزیر ارتباطات و جمعی از مدیران مرتبط و اصحاب رسانه مطرح شد هم از منظر آمار موجود و هم از منظر روش محاسباتی، کاملاً اشتباه است.

بهداری اظهار داشت: نسبت تقاضای خروجی اپراتور اول به دوم به تقاضای خروجی اپراتور دوم به اول نه تنها ۶ برابر به نفع اپراتور دوم نبوده بلکه ۰٫۹۵ برابر به ضرر این اپراتور است. نرخ خروجی موفق از اپراتور اول به دوم ۱۸ درصد نبوده بلکه ۴۳ درصد است. همچنین نرخ خروجی موفق از اپراتور دوم به اول ۶۸ درصد نبوده بلکه تنها ۲۶ درصد است.

وی با برشمردن اشکالات روش محاسباتی اپراتور دوم، درصد واقعی خروجی موفق از اپراتور اول به دوم را ۴۳ اعلام کرد، و همچنین درصد واقعی خروجی موفق از اپراتور دوم به اول را ۲۶ درصد دانست که اپراتور دوم آن را ۶۸ درصد کرده است.

به نظر می‌رسد برای پایان دادن با این تناقض‌ها رگولاتوری باید وارد ماجرا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه همراه اول هم شد خط ؟لاکپشت از اینترنتش سریعتره آنتن دهیش که فاجعست حالا اینا به کنار با این خدمات ضعیف هزینه اینترنت و مکالمش هم خیلی زیاده خداییش ایرانسل معرکست منکه موبایل فروشم به همه مشتریهام ایرانسلو پیشنهاد میدم اکثرا هم همه از ایرانسل راضین

    • بدون نام

      با این طرح بدرد نخور دوماهه سیمکارتم قطع شده و دیگه تو هیچ شبکه ای وجود خارجی نداره. هرجا هم میرم هیچکس پاسخگو نیست.

    • بی نام

      این همه درآمدبرای مخابرات چراپولهای مردم راکه سال84 پول اضافه ازمردم برای خریدسیم کارت گرفتن رابه مردم نمیده دزدی در،روز،روشن چراقانونی نیست که پول مردم رابدستشون برسونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج