۳۹۹۷۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاشانی: باشگاه درباره ادعاهای هدایتی تحقیق می کند

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درباره ادعاهای هدایتی باشگاه نظر می دهد.

کاپ: جعفر کاشانی درباره نشست امروز هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود که با حضور گرشاسبی ، گلزاده، طاهری و بنده حقیر برگزار شد و درباره کلیات باشگاه و اقداماتی که صورت گرفته صحبت شد. همچنین باید اعلام کنم که از نظر حسابرسی همه چیز به صورت روشن و شفاف مطرح شد که این مساله نویدبخش این است که باشگاه شرایط خوبی پیدا خواهد کرد و شاهد شکوفایی آن خواهیم بود.

وی درباره مشکلی که برای گولچ مدافع خارجی این تیم ایجاد شده است گفت: در نشست امروز به جزییات نپرداختیم اما باشگاه اقداماتی را انجام داده و امروز نامه هایی که باید به زبان انگلیسی و فارسی تایپ می شد آماده کردند و قرار است به فیفا ارسال شود.

کاشانی درباره این موضوع که آیا به حذف تیم از رقابت های جام حذفی اشاره شد بیان داشت: در نشست امروز بیشتر به مسایل کلان باشگاه پرداختیم ضمن آنکه بعد از شکست اخیر تیم مشخص شد که در چه نقاطی ضعف داریم.

وی درباره مصوبات نشست امروز گفت: امروز مصوبه ای نداشتیم و درباره مصوباتی که قبلا انجام شده و در حال اجرایی شدن است بحث کردیم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: دکتر طاهری گزارش مختصری از برنامه های خود و اقدامات خوبی که صورت گرفته به هیات مدیره ارایه کردند و حتی شب گذشته تا ساعت ۱۰ آقایان در باشگاه بودند تا برنامه ها را هماهنگ کنند و به هیات مدیره گزارش بدهند. بزرگ ترین مشکل پرسپولیس به گذشتگان برمی گردد و مسایلی که به تیم ارث رسیده است.

هدایتی درباره ادعاهای اخیر حسین هدایتی اذعان داشت: بنده دقیقا نمی دانم که چه جزییاتی مطرح شده و اتفاقا امروز پرسیدم که موضوع چیست قطعا باشگاه به ادعاهای مطرح شده رسیدگی می کند و تحقیقات لازم انجام خواهد شد. باشگاه قطعا نظرات خود را اعلام خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج