۳۹۹۷۵۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

وزیر ارشاد: برکناری‌ام شایعه است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: موضوع برکناری‌ام شایعه‌ای بیش نیست و برخی رسانه‌ها همیشه کارشان شایعه‌پراکنی است و نباید به شایعات آن‌ها توجه کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: موضوع برکناری‌ام شایعه‌ای بیش نیست و برخی رسانه‌ها همیشه کارشان شایعه‌پراکنی است و نباید به شایعات آن‌ها توجه کرد.

«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه شانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ در تالار وحدت، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: نباید به شایعه‌پراکنی و جوسازی برخی رسانه‌ها علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتنا کرد.

او در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری کنسرت در قم و بیانیه جامعه مدرسین در این زمینه، گفت: موضوع، بحث کنسرت نبوده، بلکه همخوانی و همسرایی بوده که محتوا و شکل آن اشکال نداشته است.

جنتی ادامه داد: در این برنامه، برخی افراد حجاب اسلامی را رعایت نکردند و بعضی عناصر و افراد عکس‌هایی از آن‌ها تهیه کردند و در اختیار مراجع قرار دادند. اگر افرادی اصرار دارند با این نوع حجاب به این مراسم وارد شوند، بهتر است به جایی بیرون از این مراسم بروند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآوری کرد: در همین ارتباط، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عذر خواهی کرده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر موضع‌گیری آیت‌الله یزدی درباره اجرای کنسرت در شهر قم و حواشی ایجادشده، اظهار کرد: آنچه در قم اجرا شده، اصلا کنسرت نبود، بلکه یک برنامه همخوانی بود و حتی خانم‌های مجری نیز کاملا با حجاب اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

جنتی همچنین گفت: برخی تماشاگران در این مراسم حدود و ثغور لازم را رعایت نکرده بودند و برخی نیز به عمد از آن‌ها عکس‌های فراوانی را گرفتند و در اختیار شماری از مراجع تقلید و اعضای جامعه مدرسین قرار دادند. البته تعداد افرادی که حجاب‌شان را رعایت نکرده‌اند، محدود بود که این موضوع موجب رنجش خاطر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم شد و از آنچه پیش آمده به‌صورت رسمی از مراجع معظم تقلید و جامعه مدرسین عذرخواهی کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تاکید کرد: اصولا بنای ما این است که در قم، کنسرت‌هایی که در شهرستان‌های دیگر اجرا می‌شود، نباشد و این مورد هم اصلا کنسرت نبوده است. همواره یکی از مشکلاتی که در برگزاری کنسرت‌ها و مراسم موسیقی داریم، حواشی آن‌ها و رعایت نشدن شئونات اخلاقی از سوی برخی تماشاگران است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره این‌که امسال آخرین سال دولت یازدهم است، برنامه و اهداف شما در حوزه صنعت چاپ چیست؟ اظهار کرد: آینده صنعت چاپ، خوب است، زیرا هم افراد پیشکسوت در این صنعت هستند و هم صنعت چاپ به خوبی با دستاوردهای این صنعت در سطح جهانی آشنا است.

جنتی افزود: کارخانه‌هایی در این زمینه تاسیس شده و با ماشین‌آلات بسیار پیشرفته‌ای فعالیت می‌کنند و کارهای فاخری را ارائه می‌دهند. من نسبت به آینده این هنر خوش‌بین هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج