جاباما
۳۹۹۷۸۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

اوباما به جهنم دعوت شد!

«رودریگو دوترته» رئیس جمهوری فیلیپین در پی تصمیم واشنگتن مبنی بر عدم فروش تسلیحات به این کشور، تصمیم آمریکا را بی اهمیت خوانده و اوباما را به جهنم دعوت کرد.

خبرگزاری مهر: به گزارش رویترز، «رودریگو دوترته»، رئیس جمهوری فیلیپین طی سخنان امروز خود با اشاره به این که آمریکا از فروش سلاح به این کشور خودداری می کند، خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: برو به جهنم.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری فیلیپین ضمن بی اهمیت خواندن تصمیم آمریکا در خصوص عدم فروش تسلیحات نظامی به کشورش گفت که فیلیپین می تواند تسلیحات مورد نیاز خود را از چین و روسیه تهیه کند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فیلیپین در حال بازبینی در متحدین خود است، دلیل این تصمیم را پس زده شدن کشورش از سوی واشنگتن دانست و گفت که من با آمریکا به هم می زنم. وی روشن نکرد که منظورش از به هم زدن چیست.

وی که این سخنان تند و تیز را در مانیل، پایتخت فیلیپین ایراد می کرد، با بیان اینکه روسیه و چین حاضر به فروش تسلیحات به کشورش شده اند، گفت: هرچند ممکن است شما از این سخنان ناخرسند شوید، اما حفظ تمامیت این جمهوری و سلامت مردم وظیفه من است.

وی افزود: اگر شما نمی خواهید تسلیحات بفروشید، من به سمت روسیه خواهم رفت. من فرماندهان نظامی را به روسیه فرستاده ام و روسیه گفته که نگران نباشید. ما هرآنچه که شما نیاز داشته باشد در اختیار داریم و به شما خواهیم داد.

«دوترته» همچنین در مورد موافقت چین با تحویل تسلیحات به کشورش افزود: اما در مورد چین، آنها گفتند فقط بیایید و امضا کنید تا همه چیز تحویل شما شود.

گفتنی است روابط میان دو کشور آمریکا و فیلیپین از زمان هشدار واشنگتن به این کشور در خصوص لزوم جلوگیری از اعدام معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در فیلیپین که از سوی مانیل به عنوان دخالت در امور داخلی فیلیپین تلقی شده، به شدت رو به تیرگی گذاشته و منجر به ایجاد درگیری های لفظی شدید میان واشنگتن و مانیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینوهه

      ادب میخای یاد بگیری باید بری فلیپین !رئیس جمهورش که اونجوری باشه وای بحال مردم عامی

    • بدون نام

      واقعا من این ادم را دوست دارم مرد شجاع و با شرفی است

    • بدون نام

      یکی اینو از برق بکشه

    • بدون نام

      یارو بیمار روانی هستش ' میخوای به هر قیمتی اسلحه بخری مردمو بکشی ' از فقر تمام اتفاقات پیش میاد ' برو واسه مردم امکانات و کار فراهم کن بعد بیا دستور کشتن بده

    • محمد

      دمت گرم
      آیوس تالاگا

    • بدون نام

      اقای دوته اگرراستگوهستی پای حرفهایت باش باآمریکا قطع رابطه کن برای همیشه درتمام خیابانهای مانیل بنویس مرگ برآمریکا .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج