جاباما
۳۹۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

عکاسی با همه جاذبه‌‌ای که دارد در سرمای زیاد طاقت‌فرسا می‌شود. شاید دلتان بخواهد از برف‌های دل‌انگیز عکس بگیرید اما هراس از نم و رطوبت، یخ‌زدگی و متعادل نبودن نور سفید دوربین،‌ منصرفتان کند.

از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!


از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

عکاسی با همه جاذبه‌‌ای که دارد در سرمای زیاد طاقت‌فرسا می‌شود. شاید دلتان بخواهد از برف‌های دل‌انگیز عکس بگیرید اما هراس از نم و رطوبت، یخ‌زدگی و متعادل نبودن نور سفید دوربین،‌ منصرفتان کند. یا فرض کنید در کویر یا صحرایی زیبا هستید و انبوهی از گرد و خاک و شن اجازه عکاسی به شما ندهد! اما با این چند دوربین فوق‌العاده می‌توانید ترس و اضطرابتان را کنار بگذارید و از عکاسی و عکس‌های زیبایتان لذت ببرید!


از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

Pentax Optio W90

WS۹۰ یکی دیگر از دوربین‌هایی است که در هر شرایطی عکس‌های زیبا و باکیفیت می‌گیرد. می‌توانید بدون نگرانی آن را تا عمق ۶ متر زیر آب ببرید، از ارتفاع یک‌متر و ۲۰۰ سانتی‌متر به پایین پرتاب کنید یا حتی در دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد نگهش دارید. مشکلی برایش پیش نمی‌آید. حالت اتوماتیک برای عکس‌برداری ساده و راحت، تشخیص چهره و لبخند و حسگر ۱۲ مگاپیکسل از ویژگی‌های این دوربین زیبا هستند. قابلیت دیگر آن D-range است که میزان نوردهی را تنظیم می‌کند. به طور مثال، در روزهای برفی که شدت نورهای سفید بسیار بالاست، این قابلیت میزان نور دوربین را طوری تنظیم می‌کند که کیفیت عکس‌ها پایین نیاید. از دلایل مهم برای خرید این دوربین تصویربرداری با کیفیت HD و ضد گرد و خاک بودن و از همه مهم‌تر قیمت مناسب آن است. متاسفانه WS۹۰ لرزش‌گیر نوری تصویر ندارد به همین دلیل کیفیت عکس‌های آن همیشه در حد عالی نیست. البته در عوض دو نوع لرز‌ش‌گیر الکترونیک دارد. باید بدانید قدرت بزرگنمایی‌اش نیز حداکثر ۵ برابر است.


از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

Olympus Stylus Tough 8010

این دوربین زیبا و بسیار شیک نیازهای بسیاری از کاربران را تامین می‌کند. DMC-TS۱۰ با حسگر ۱۴/۱مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۴ برابر یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار جهانی است. با ال‌سی‌دی ۲/۷ اینچ از نوع TFT، فیلم‌برداری با کیفیت ‏اچ دی (۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل) و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و حالت Intelligent Auto کاربر می‌تواند مطمئن باشد در هر شرایطی عکس‌هایش خوب از آب درمی‌آید. DMC-TS۱۰ ضدضربه، یخ‌زدگی و ضدآب است و می‌توان آن را تا عمق ۳ متر زیر آب برد، از ارتفاع ۱/۵ متری به زمین انداخت و در دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد نگهش داشت. در ضمن، ضد گرد و غبار نیز هست.


از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

Panasonic Lumix DMC-TS10

این دوربین زیبا و بسیار شیک نیازهای بسیاری از کاربران را تامین می‌کند. DMC-TS۱۰ با حسگر ۱۴/۱مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۴ برابر یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار جهانی است. با ال‌سی‌دی ۲/۷ اینچ از نوع TFT، فیلم‌برداری با کیفیت اچ دی (۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل) و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و حالت Intelligent Auto کاربر می‌تواند مطمئن باشد در هر شرایطی عکس‌هایش خوب از آب درمی‌آید. DMC-TS۱۰ ضدضربه، یخ‌زدگی و ضدآب است و می‌توان آن را تا عمق ۳ متر زیر آب برد، از ارتفاع ۱/۵ متری به زمین انداخت و در دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد نگهش داشت. در ضمن، ضد گرد و غبار نیز هست.


از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

Canon Powershot D10

هر بلایی می‌خواهید سر D۱۰ بیاورید. چون آخ هم نمی‌گوید. آن را تا عمق ۱۰ متر زیر آب ببرید، از ارتفاع یک‌ونیم متری به پایین پرتاب کنید یا حتی در دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد نگهش دارید. بله، سالم می‌ماند و عکس‌های زیبایی تحویلتان می‌دهد. این دوربین یکی از محصولات ضد آب، یخ و ضربه کمپانی کانن است که می‌توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی به آن اعتماد کرد. از نظر خود کانن، D۱۰ تقریبا فناناپذیر است. نمایشگر ال‌سی‌دی ۲/۵ اینچ آن با یک حفاظ ۲ میلی‌متری مقاوم در برابر ضربه پوشیده شده است. حالتSmart Auto آن به کاربر کمک می‌کند هنگام عکاسی کاربر مجبور به استفاده از تنظیمات دستی و وقتگیر نباشد. بالانس نور سفید، ردیاب حرکت و لرزش‌گیر تصویر از دیگر ویژگی‌های D۱۰ هستند.
این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 480 × 640 پیکسل را هم دارد. اگرچه کیفیت آن خیلی بالا نیست، اما کیفیت عکس‌هایش برای هر نوع آب و هوایی مطلوب به نظر می‌رسد.


از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

Sony Cyber-shot DSC-TX5

DSC-TX۵ نیز مثل دیگر دوربین‌های ذکر شده ضدضربه، ضدآب، ضدیخ و ضد گردوغبار است. به همین دلیل در همه شرایط آب و هوایی می‌توان از آن استفاده کرد. مثلا می‌توانیم آن را با خود به قطب جنوب ببریم چون یخ نمی‌زند. یا در کنار دریا بدون نگرانی از نفوذ آب و ماشه عکس‌های زیبایی بگیریم. همه این خصوصیات باعث شده‌‌اند DSC-TX۵ یکی از انتخاب‌های ما باشد. این دوربین به حسگر ۱۰/۲ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۴ برابر مجهز است. کیفیت عکس‌های آن بالاست و از دیگر ویژگی‌هایش می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل، نمایشگر ۳ اینچ LCD و حسگر سیموس اشاره کرد.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

از اعماق دریا تا قله کوه عکاسی کنید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج