جاباما
۳۹۹۸۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فغانی: قرار است ۱۲ سکه به من هدیه دهند!

داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت:‌ وزارت ورزش گفته است از داوران در جایگاه خودشان تقدیر می‌شود و قرار است ۱۲ سکه طلا به من از طرف فدراسیون پاداش بدهند.

خبرگزاری فارس: علیرضا فغانی در حاشیه مراسم تقدیر از داوران برتر فوتبال تهران گفت: از بانیان این مراسم تشکر می‌کنم زیرا باعث شدند داوران جوان‌تر در کنار پیشکسوتان خود قرار بگیرند و شب خیلی خوبی را برای ما به وجود آوردند.

وی درمورد اینکه با افزایش دستمزد داوران اشتباهات کم خواهد شد یا نه، گفت: در لیگ‌های معتبر دنیا که داوران پول‌های خوب می‌گیرند شاهد اشتباهات داوری هستیم. امیدوارم که نگاه به داوری در فوتبال و ورزش ما تغییر کند. ما داوران بیش از پول نیاز به احترام داریم.

داور بین المللی کشورمان افزود: امیدوارم وزارت ورزش به داوران ورزش ایران در همه رشته‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشد و مسئولان متوجه شوند که ما مثل ورزشکاران برای موفقیت تلاش می‌کنیم، اما در ورزش ایران به داوران توجه زیادی نمی‌شود که این یک نقص بزرگ است.

فغانی در مورد اینکه گلایه‌هایش در داوری باعث شده نقایص داوری برطرف شود یا نه، گفت: در زمانی ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال شرایط داوران بهتر شده است، اما همچنان مشکلات زیادی داریم. هنوز هدست داوران تهیه نشده است، مدام وعده‌ و وعید می‌شنویم.

وی در مورد اینکه وزارت ورزش از او و کمک‌هایش به‌عنوان قهرمان المپیک تجلیل کرد یا نه، گفت: این لطف رسانه‌ها بود که گفتند باید به من و کمک‌هایم پاداش قهرمان المپیک اهدا شود، اما مسئولان وزارت ورزش گفته‌اند از داوران در جایگاه خودشان تقدیر می‌شود و فدراسیون از آنها تقدیر می‌کند. رئیس فدراسیون فوتبال قرار است ۱۲ سکه طلا به من و ۸ سکه طلا به کمک‌هایم اهدا کند، اما ظاهراً وزارت ورزش هنوز از قهرمانان المپیک هم تجلیل نکرده و می‌خواهند در شش ماهه دوم سال این کار را انجام بدهند، نگاه در وزارت ورزش به داوران باید تغییر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج