۳۹۹۸۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گزارش نهایی اجرای برجام بعد از تاسوعا و عاشورا

رئیس کمیته هسته ای مجلس با بیان اینکه گزارش نهایی نحوه اجرای برجام ازسوی این کمیته در نخستین هفته کاری بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به صحن می رود، گفت: قرار است در جلسه روز چهارشنبه، مسئولان دستگاه های مختلف کشور برای تکمیل گزارش برجام در مجلس حضور یابند.

خانه ملت: رئیس کمیته هسته ای مجلس با بیان اینکه گزارش نهایی نحوه اجرای برجام ازسوی این کمیته در نخستین هفته کاری بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به صحن می رود، گفت: قرار است در جلسه روز چهارشنبه، مسئولان دستگاه های مختلف کشور برای تکمیل گزارش برجام در مجلس حضور یابند.
مجتبی ذوالنوری با اشاره به جلسه ای که قرار است کمیته هسته ای مجلس روز چهارشنبه با دستگاه های مختلف داشته باشد، اظهار داشت: آخرین وضعیت برجام در حوزه های هر کدام از دستگاه های سازمان انرژی اتمی، وزارت خارجه، بانک و بیمه مرکزی، وزارت اقتصاد، کشتیرانی، اتاق بازرگانی و وزارت نفت در این جلسه بررسی می شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه قرار است بدانیم تحریم ها در امور بانکی تا چه حدی برطرف شده یا وضعیت ال سی چگونه است همچنین کشتیرانی، بیمه ها و اتاق بازرگانی درخصوص اینکه آیا برجام توانسته در امور آنها مشکل گشایی کند یا خیر صحبت می کنند.

ذوالنوری در ادامه با بیان اینکه از تمامی مسئولان این دستگاه ها به ویژه علی اکبر صالحی و سیدعباس عراقچی برای حضور در جلسه فردای کمیته هسته ای دعوت شده است، افزود: اگر همچنان در این گزارش جای ابهام وجود داشته باشد بازدید از UCF (یو سی اف) اصفهان نیز در دستورکار کمیته قرار می گیرد در غیر این صورت این بازدید انجام نخواهد شد.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گزارش نهایی کمیته در نخستین هفته کاری مجلس بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به کمیسیون امنیت ارائه می شود که زمان زیادی نمی برد و به سرعت به هیأت رئیسه و صحن علنی ارائه خواهد شد.

کمیته هسته ای مجلس یکی از کمیته های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است که علاءالدین بروجردی، محمد مهدی برومندی، قاسم جاسمی، محمد جواد جمالی نوبندگانی، کاظم جلالی، هاجر چنارانی، ابوالفضل حسن بیگی، محمد ابراهیم رضایی، هادی شوشتری، مرتضی صفاری نطنزی، مجتبی ذوالنوری، محسن علوی، حشمت الله فلاحت پیشه، جواد کریمی قدوسی، مصطفی کواکبیان، مسعود گودرزی، علی نجفی خوشرودی، حسین نقوی حسینی، ولی الله نانوا کناری و اردشیر نوریان اعضای این کمیته را تشکیل می دهند.

از آنجایی که نظارت بر اجرای برجام بر عهده این کمیسیون است و هر 6 ماه یکبار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید گزارش خود را به صحن علنی مجلس بدهد، به همین جهت کمیته هسته ای تشکیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج