۳۹۹۹۳۹
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

از هر ۵ طلاق، سه مورد به دلیل آسیب‌های فضای مجازی؛

طلاق ۶ بُعد دارد

یک عنوان کرد: امروزه از هر ۵ مورد طلاق، سه مورد مربوط به آسیب‌های فضای مجازی است. همچنین طلاق ۶ بُعد دارد که ۳ بُعد نقش بسیار پر رنگی در جامعه دارد که یکی از مهم ترین آن به مباحث اقتصادی زوجین مربوط می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: دکتر علیرضا امین زاده گوهری با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود می‌توان گفت که امروزه از هر ۵ مورد طلاق، سه مورد مربوط به آسیب‌های فضای مجازی است، اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌های امروزی تحت تاثیر فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن درگیر طلاق شدند.

امین زاده گوهری با اشاره به جنگ‌های نرم امروزی در جامعه، عنوان کرد: در حال حاضر و با تاکیدات رهبر معظم انقلاب به جنگ نرم، موضوع طلاق را در کنار تمام عناصر خود باید از این جهت مورد بررسی قرار داد.

همچنین دکتر طیبه میرزا اسکندری (استاد دانشگاه، فعال فرهنگی و کارشناس اجتماعی) در این برنامه رادیویی با موضوع بررسی زنان و چالش‌های پس از طلاق با اشاره به ۶ بعد مختلف طلاق، عنوان کرد: ۳ بعد از تمام ۶ بعد دلیل طلاق نقش بسیار پر رنگی در جامعه دارد که یکی از مهم ترین آن به مباحث اقتصادی زوجین مربوط می‌شود.

وی همچنین در ادامه افزود: مسائل اقتصادی در حین طلاق همواره بسیاری از مسایل اجتماعی را به همراه دارد که زوجین را در عین رفع مشکلات اقتصادی درگیر موضوعات و آسیب های اجتماعی می‌کند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه موضوعات طلاق و آسیب‌های بعد از آن باید از دیدگاه جامعه شناسان بررسی دقیق شود، خاطرنشان کرد: اگر چه بُعد قانونی با مسایل اجتماعی بی‌ارتباط نیست، اما بُعد روانی و عاطفی نیز در رقم خوردن مسایل اجتماعی نقش بسیار مهم تری را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج