۳۹۹۹۴۷
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

احتمال انتشار و توزیع دوباره آلبوم شجریان

مدیر اجرایی و فروش شرکت ایران گام، استقبال از آلبوم «طریق عشق» محمدرضا شجریان را بسیار خوب دانست و تاکید کرد این شرکت آماده توزیع مجدد این اثر است.

خبرآنلاین: مهدی بشکوفه، مدیر فروش و امور اجرایی شرکت ایران گام که آلبوم «طریق عشق» با صدای محمدرضا شجریان را منتشر کرده است، از استقبال مخاطبان از این اثر خبر داد.

او در این‌باره گفت: «از همان بعداز ظهر پنجم مهر ماه که آلبوم «طریق عشق» توزیع شد، استقبال بسیار خوبی از این اثر استاد شجریان صورت گرفت، جالب‌تر اینکه در همان مراسم رونمایی آلبوم در تالار وحدت هم آلبوم فروش خوبی داشت .»

بشکوفه افزود: «فروش این اثر طبق پیش بینی‌های ما تا به حال پیش رفته است و امیدواریم که همچنان هم به همین منوال ادامه داشته باشد. البته با توجه به شرایط زمانی و اینکه حال و هوای ماه محرم در کشور حاکم شده، ممکن است فروش، کمی با روزهای ابتدایی انتشار اثر تفاوت داشته باشد که کاملا طبیعی است.»
احتمال انتشار و توزیع دوباره آلبوم شجریان

این مدیر شرکت ایران گام ادامه داد: «فروش «طریق عشق» در مقایسه با خودش و با توجه به اینکه مدت بسیار کمی از زمان انتشار و توزیع‌اش می‌گذرد، بسیار خوب است و در بازار موسیقی پرفروش به شمار می‌آید. در فضای فروش اینترنتی هم این اتفاق افتاده و در سایت بیپ تونز، آلبوم به شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.»

او همچنین درباره نحوه پخش متفاوت این اثر استاد شجریان به خبرآنلاین گفت: «پیش از این سرچشمه توزیع آثار استاد شجریان، شرکت دل آواز بود اما حق انتشار و پخش آلبوم «طریق عشق» به شرکت ما واگذار و این بار از سوی ما به شکلی کاملا متفاوت به متقاضیان عرضه شد. ما از یک هفته جلوتر شروع به معرفی اثر کردیم و در حوزه دیجیتال هم کار پیش فروش شد.»

بشکوفه افزود: «علاوه بر آلبوم، چهار قطعه از این اثر نیز جزو شش ترک برتر از سایت بوده است.»

مدیر فروش شرکت ایران گام درباره تولید و توزیع مجدد این اثر در صورت استقبال زیاد نیز توضیح داد: «استقبال از این اثر به گونه ای بوده که ما آماده تولید مجدد هستیم، در واقع برنامه ما این است قبل از به پایان رسیدن نسخه‌های موجود در انبار، دوباره تولید را شروع کنیم.»

مهدی بشکوفه در پایان ضمن تشکر از علاقه‌مندان به موسیقی خاطر نشان کرد: «از همه درخواست می کنم، نسخه‌های قانونی و اصل این اثر را تهیه کنند و اگر هم مایل به دانلود هستتد، این کار را به شکل قانونی انجام دهند و از دانلود غیر قانونی پرهیز کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلطان زاده

      بایستی قدر استاد عزیز شجریان بدانیم وانشاالله با دعای مردم ایشان شفای کامل پیدا کنند . آمین

    • سیاووش

      در دل تاریخ فرهنگ و موسیقی کشور جادوانه شدی،ای صدای خاک ایران زمین،استاد عزیز،شجریان همیشه ماندگار،،

    • بدون نام

      البوم شجریان چند؟ اخه کی دیگه شجریان گوش میده ؟بابا هرچیزی در زمان خودش عزیزه وارزش داره دیگه زمان ،این بابا بزرگ تموم شده ،اگر راست میگید ودنبال منافع نیستید ،البوم جوانان وزنده ها رو عشقه

    • بدون نام

      چقدر تبلیع شجریانو میکنید،البوم خواننده های جدید رو معرفی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج