۴۰۰۰۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موراتا: هرچه زودتر باید مشکل تیم را برطرف کنیم

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید میزبان ویژه برنامه سه شنبه شب El Larguero از رادیو Cadena SER بود.

وب سایت نود: وی که اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد، راجع به مسائل زیر صحبت کرد:

بازگشت به ایتالیا، و ورزشگاه اختصاصی یوونتوس:

واقعاً منتظر این اتفاق هستم. دوستان زیادی در آنجا باقی مانده و سعی می کنم برای تمام کسانی که می شناسم حداقل ۲۰۰ بلیط رزرو کنم!! (می خندد)... امیدوارم مردم آنجا مثل گذشته استقبال خوبی از من داشته باشند. مطمئنم که رفتار خوبی با من خواهند داشت. وقتی در اودین مقابل ایتالیا بازی کردم، آنها تشویقم کردند.

بین دو جلسه تمرینی چه کار می کنید؟

سریال تماشا می کنیم، بازی های ویدئویی،... هر طور که بتوانیم زمان را می گذرانیم. در حال حاضر فصل دوم سریال 'Narcos' را تماشا می کنم.

بازی تعیین کننده مقابل ایتالیا:

این دو بازی مقابل ایتالیا و آلبانی مهمترین بازی های پیش روی ما هستند، - البته سخت ترین آنها که هر دو خارج از خانه هستند. اگر بتوانیم در هر دو بازی پیروز شویم گام بزرگی در راه صعود به جام جهانی خواهیم برداشت.

حضور در ترکیب اصلی:

هیچ نظری ندارم. البته که دوست دارم در بازی نخست به میدان بروم. اما تنها حضور در آنجا هم برای من باور نکردنی خواهد بود. اگر مربی از من استفاده کند، هرچه در توان داشته باشم به کار می گیرم.

وضعیت نامساعد با حضور دیگو کوستا:

مسلماً او به خاطر دقایق بازی بیشتر و گلزنی بیشتر، نسبت به من برتری دارد. خودم را گول نخواهم زد. اگر من هم مربی بودم، به این مسائل توجه می کردم. اگر دیگو بازی کند، درک خواهم کرد. او رفتار خوبی با من دارد و توصیه های خوبی می کند. شاید او باید مدافعان را از کار بیندازد تا سپس من وارد زمین شوم! (می خندد).

انتخاب دوم در تیم ملی، به خاطر عدم حضور منظم در ترکیب رئال مادرید:

اخیراً گلزنی نکرده ام، اما چنین چیز هایی در فوتبال رخ می دهد. ما روند بدی را سپری می کنیم و امیدوارم زودتر تمام شود. لحظات دیگری در طول فصل خواهد بود که بیشتر بازی می کنید و بیشتر گل می زنید.

فقدان جدیت در بازی رئال مادرید:

مشخص است که یک جای کار درست نیست. باید به عنوان یک تیم متحد باشیم و همه برای یکی و یکی برای همه بجنگیم. اگر به صورت انفرادی به بازیکنان رئال مادرید نگاه کنید، بازیکنان بسیار خوبی می بینید، اما زمانی که قرار است به عنوان یک تیم بازی کنیم مردم می گویند که ما بهترین ترکیب دنیا را در اختیار داریم. باید ببینیم که کجای کار اشتباه است، نمی دانم به خاطر فقدان جدیت است یا نه، اما بهتر است که هر چه زودتر بفهمیم مشکل کار کجاست.

عصبانیت زیدان:

همه ما گاهی اوقات عصبانی می شویم. او ارتباط زیادی با ما دارد. بیشتر از اینکه برای ما خط و نشان بکشد، مکالماتی با ما دارد که تفکراتش را بیان می کند، اما اینها را رو در رو می گوید. و با همه ما همینطور است. داشتن جوی مناسب خوب است و ما هر آنچه لازم است داریم تا یک سال فوق العاده را رقم بزنیم. فصل تازه شروع شده و علیرغم همه اینها، ما با تیم صدرنشین هم امتیاز هستیم. فصل گذشته در یوونتوس ما ۱۰ یا ۱۲ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم و واقعاً یک کابوس بود (می خندد)...

بنزما در بهترین فرم خود نیست:

نمی توانم بگویم که باید مدت زمان بازی بیشتر یا کمتری به من داده شود. رئیس کار خود را بلد است. حضور منظم در ترکیب رئال مادرید برای یک بازیکن سخت ترین کار است. من به نبرد و انتقاد از بازی خود ادامه خواهم داد اما نمی توانم اینطور فکر کنم که باید بیشتر از این ها بازی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج