۴۰۰۰۴۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بندیکت کامبربچ از پایان کار «شرلوک» گفت

بندیکت کامبربچ بازیگر انگلیسی نامزد اسکار که از نخستین فصل سریال پرطرفدار شبکه «بی بی سی» در نقش شرلوک هولمز کارآگاه محبوب انگلیسی‌ها جلوی دوربین رفته، در گفت‌وگوی اخیر خود با مجله بریتانیایی «جی‌کیو» از احتمال به پایان رسیدن ماجراجویی‌های شرلوک و همدستش دکتر واتسن در فصل چهارم این سریال پربیننده خبر داده است.

وب‌سایت آی ‌سینما: بندیکت کامبربچ بازیگر انگلیسی نامزد اسکار که از نخستین فصل سریال پرطرفدار شبکه «بی بی سی» در نقش شرلوک هولمز کارآگاه محبوب انگلیسی‌ها جلوی دوربین رفته، در گفت‌وگوی اخیر خود با مجله بریتانیایی «جی‌کیو» از احتمال به پایان رسیدن ماجراجویی‌های شرلوک و همدستش دکتر واتسن در فصل چهارم این سریال پربیننده خبر داده است.
بندیکت کامبربچ از پایان کار «شرلوک» گفت

کامبربچ ۴۰ ساله که از بازیگران باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون بریتانیا به شمار می‌رود، با ایفای نقش «شرلوک هولمز» به محبوبیتی بی‌سابقه دست یافت و تا امروز در سه فصل از سریال پربیننده شبکه تلویزیونی «بی بی سی» به همراه مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسن جلوی دوربین رفته است. کامبربچ با اشاره به احتمال پایان یافتن قصه شرلوک در فصل چهارم، گفت: «چه بسا پایان یک دوران باشد. راستش را بخواهید، انگار پایان یک عصر است. داستان به جایی می‌رسد که بلافاصله ادامه دادنش بسیار دشوار خواهد بود.»

بازیگر فیلم‌های «بازی تقلید» و «دکتر استرنج» - که هنوز به مرحله اکران نرسیده - در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: «ما هیچ‌وقت از واژه هرگز برای سریال استفاده نمی‌کنیم. عاشق بازگشت به این سریال هستم، دلم می‌خواهد این بازگشت ادامه‌دار باشد، سر حرفم می‌ایستم اما در آینده نزدیک همه ما درگیر مشغله‌های دیگری خواهیم بود و تا اینجای کار اثری بسیار کامل خلق کرده‌ایم، در نتیجه به نظرم بهتر است منتظر بمانیم تا چه پیش آید.»

کامبربچ همچنین یادآور شد چنانچه فرصت ایفای نقش این شخصیت دیگر هرگز دست ندهد، تجربه بسیار «دردناکی» برایش رقم خواهد خورد.

سریال «شرلوک» از سال ۲۰۱۰ از شبکه «بی بی سی وان» روی آنتن رفته و در طول این سال‌ها، با وقفه‌های مختلفی روبه‌رو شده است. مدتی پیش، فصل ویژه سریال با عنوان «عروس منفور» (The Abominable Bride) همزمان با آغاز نخستین ماه سال ۲۰۱۶ روی آنتن رفت و پیش‌تولید فصل چهارم از ماه اوت آغاز شده است.

«شرلوک» تا امروز موفق به کسب ۳۴ نامزدی در رشته‌های مختلف جوایز امی شده و هفت جایزه از جمله بهترین تله‌فیلم و بهترین تیم بازیگری برای سریال کوتاه را به خود اختصاص داده است. فصل چهارم و احتمالا پایانی سریال «شرلوک» از اوایل سال ۲۰۱۷ روی آنتن خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      بندیکت عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج