۴۰۰۰۹۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

افخمی: آقای خزاعی شما مدير ناتوانی هستيد!

تازه ترین حاشیه مربوط به برنامه «هفت» که از سوی مخالفان این برنامه مطرح شده بود، عدم همکاری با جشنواره فیلم مقاومت بود که مدیرگروه شبکه سه با بیان اینکه «هفت» از مدیران سازمان صدا و سیما تبعیت می کند به این حاشیه پایان داد.

خبرگزاری صبا: تازه ترین حاشیه مربوط به برنامه «هفت» که از سوی مخالفان این برنامه مطرح شده بود، عدم همکاری با جشنواره فیلم مقاومت بود که مدیرگروه شبکه سه با بیان اینکه «هفت» از مدیران سازمان صدا و سیما تبعیت می کند به این حاشیه پایان داد. اما این حاشیه همچنان ادامه دارد و بهروز افخمی در یادداشتی جواب محمد خزاعی دبیر جشنواره مقاومت را شخصاً داد.
افخمی: آقای خزاعی شما مدير ناتوانی هستيد!
متن کامل یادداشت افخمی را بخوانید:

بابا نان داد!

مدير محترم جشنواره مقاومت

حضرت آقاي محمد خزاعي

نمي‌دانم شما چند سال داريد اما گمان مي‌كنم بيست سالي از من كوچك‌تر باشيد. اگر اين‌طور باشد بايد در سال شصت و دو كه من مدير گروه فيلم و سريال تلويزيون جمهوري اسلامي بودم و توليد و نمايش همه فيلم‌ها و سريال‌ها و برنامه‌هاي سرگرم‌كننده و مسابقه‌ها و خريد و نمايش همه توليدات خارجي اعم از فيلم و سريال مستند و داستاني را مديريت مي‌كردم شما تازه وارد دبستان شده بوديد و داشتيد ياد مي‌گرفتيد كه بنويسيد بابا نان داد و چيزهايي در همين حدود! چند سال بعد هم كه داشتم سريال كوچك جنگلي را مي‌ساختم يا حتي در سال شصت و نه كه فيلم "عروس" را ساختم احتمالا حضرتعالي هنوز داشتيد سعي مي‌كرديد ديپلم بگيريد.

اينها را مي‌گويم كه بدانيد صلاحيت دارم و مي‌توانم ادعا كنم شما مدير نالايق و ناتواني هستيد!… چرا مدير نالايق و ناتواني هستيد؟ چون براي اداره رويدادي مثل جشنواره مقاومت سعي مي‌كنيد سوار كول تلويزيون شويد و وقت رئيس صدا و سيما و از صدر تا ذيل مديران ديگر را مي‌گيريد و پافشاري مي‌كنيد كه همه برنامه‌هاي تلويزيون درباره سينما ويژه شما شود و به جشنواره تحت مديريت شما اختصاص پيدا كند و حتي اصرار مي‌كنيد كه برنامه هفت هر شب براي شما ويژه برنامه اجرا كند!

لابد خيال مي‌كرديد همه ملت ايران، مثل رئيس صدا و سيما و بقيه مديراني كه وقتشان را با اصرار بيهوده گرفتيد بالاخره يك طوري مجبور مي‌شوند هر شب پاي تلويزيون‌ها بنشينند و همه برنامه‌هاي ماهواره‌اي و غير ماهواره‌اي را رها كنند و برنامه هفتي را تماشا كنند كه در بيان ابعاد مختلف جشنواره فوق‌العاده و بي‌عيب و نقص شما به‌به و چه‌چه مي‌كند! نه برادر من! برنامه "هفت" علاقه‌مندان و تماشاچيانش را مفت به دست نياورده و با وراجي‌هاي بيهوده جمع نكرده كه حالا در اختيار شما قرار دهد و اجازه دهد در طول چند شب همگي پراكنده شوند و به امان خدا بروند.

شما چيزي از تلويزيون نمي‌دانيد! شنيده‌ايد كه برنامه "هفت" چند ميليون بيننده دارد و خيال كرده‌ايد كافي است با زور و تهديد سوار برنامه ما بشويد تا همه ضعف و ناتواني خودتان را در تبليغ و جا انداختن جشنواره تحت مديريت خودتان جبران كنيد و نگاه همه مردم را به طرف خودتان برگردانيد. شما نمي‌دانيد كه خيلي از علاقه‌مندان به برنامه "هفت "همين حالا كه هنوز خودمان را در اختيار شما و امثال شما قرار نداده‌ايم تمام برنامه را از اول تا آخر نمي‌بينند. نمي‌دانيد هر لحظه كه برنامه ضعيف شود و جذابيت خود را از دست بدهد مردم به سراغ كانال‌هاي ديگر يا سرگرمي‌هاي ديگر مي‌روند و طي چند دقيقه ممكن است صدها هزار و حتي ميليون‌ها بيننده ريزش كنند و بي‌خيال ما بشوند.

عزيز دل من تلويزيون كه شوخي بردار نيست! تلويزيون سينماي ملي نيست كه شما و مديراني مثل شما در طول ده سال باعث ريزش تماشاچيانش از سي و چند ميليون به كمتر از ده ميليون شديد و سالن‌هاي نمايش را به كلي سوت و كور كرديد و در تمام آن سال‌ها براي هم نوشابه باز كرديد و كف زديد و هورا كشيديد.

ما توي تلويزيون نمي‌توانيم چنين غلط‌هايي بكنيم و خيلي پيش از آن كه به توفيق الهي هشتاد درصد بينندگان را پخش و پلا كنيم صاحب سازمان خودمان را لوله مي‌كند و توي سرازيري جام جم مي‌اندازد تا خيلي قشنگ قل بخوريم و بياييم پايين! حالا كه ديديد برنامه "هفت" ركاب نداده دوره افتاده‌ايد و روزنامه‌ها را به افشاگري واداشته‌ايد و پاپاراتزي را به رقص آورده‌ايد كه افخمي پول خواست و ما نداديم و اين‌طوري شد كه "هفت" در اختيار ما قرار نگرفت!

بايد بدانيد كه اگر تلويزيون براي ترويج و تبليغ پروژه‌هاي پرخرج و ناقص و ابتر شما هزينه مطالبه كند كار درستي كرده و اصلا بسياري از برنامه‌هاي صدا و سيما با حمايت مالي سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و خصوصي بخشي از هزينه‌هاي خود را تامين مي‌كنند. فقط نمي‌دانم چرا پيش از آن كه از شما مطالبه كنند از من نپرسيدند آيا قبول مي‌كنم به رويداد تحت مديريت شما بيش از حدي كه خودم صلاح مي‌دانم بپردازم يا نه؟ به هر حال شانس با شما بود كه پول‌هايتان را قبلا از بين برده بوديد وگرنه آخر سر لابد بايد از من مي‌خواستند برايتان توي برنامه تبليغ كنم و من مي‌گفتم نع!… اما لطف كنيد و به اين يادداشت جواب ندهيد و با من تماس نگيريد و مخصوصا نفرماييد كه خودتان آن مزخرفات را به مطبوعات نداده‌ايد و كارمندانتان خطا كرده‌اند يا روزي نامه‌نويسان خودشان كرم ريخته‌اند. اين جور توجيهات بي‌لياقتي شما را در مديريت بيش از پيش آشكار مي‌كند.

سبحان من لايعتدي علي اهل مملكته
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقگو

      احسنت به اقای افخمی به فهماند چه اشتباهی کردیم که امثال ایشان را به عنوان مدیر شبکه ، نماینده مجلس ، کارگردان و...احترام می کنیم .
      چونکه با منطق ایشان ممکن است از ایشان انتقادی داشته باشیم و آنوقت است که می گوید بروپی کارت آنوقت که تو پستانک می خوردی من فیلم می ساختم و از اول من بودم و من پستانک نمی خورد م
      منطق آقای افخمی حرفی است سبک و این تفکر لیاقت ساخت برنامه تلویزیونی ندارد
      برای مدیران صدا و سیما متاسفم که چنین افراد خود خواه و خود برتر بینی را مطرح می کند در حالی که اگر به زندگی این افراد به دقت نگاه شود مشخص می شود که طبلی توخالی هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج