۴۰۰۱۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل محمدی: ایران در فوتبال بهترین کشور آسیاست

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال، رمز موفقیت این تیم برابر ازبکستان را، اتحاد و همدلی بازیکنان دانست.

خبرگزاری ایسنا: یحیی گل‌محمدی پس از جدایی‌اش از ذوب آهن تمایلی به صحبت درباره گذشته ندارد و می‌گوید که فعلا در کنار خانواده استراحت می‌کند و به کارهای عقب افتاده‌اش رسیدگی می‌کند. مربی جوان و باانرژی سابق ذوب آهن، نفت تهران و پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تیم ملی و دیدار حساس با ازبکستان، موفقیت تیم ملی نوجوانان و افتخارآفرینی فوتسال ایران صحبت کرد.

گل‌محمدی درباره دیدار پنجشنبه تیم ملی برابر ازبکستان در انتخابی جام جهانی روسیه اظهار کرد: فکر کنم حساس‌ترین بازی ما در این گروه است. امتیازهای این بازی خیلی مهم است و امیدوارم تیم ملی با دست پر از ازبکستان بازگردد. پیروزی ایران در این بازی گام بلندی برای صعود به جام جهانی است. برای همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در این بازی آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره نقطه قوت تیم ملی مقابل حریف گفت: آمار ما در بازی‌های رودررو با ازبک‌ها خیلی بهتر است اما آمار تضمینی برای بردن نیست. بازیکنان باید با قدرت و انگیزه بالا بازی کنند و دعای مردم هم پشت سر آن‌ها است. اتحاد و همدلی و "تیم کامل بودن"، نقطه قوت ایران است و امیدوارم تیم ملی از این با هم بودن نهایت استفاده را ببرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال با تبریک موفقیت تیم ملی نوجوانان در کسب نایب قهرمانی آسیا درباره این نتیجه گفت: بدون شک ایران در زمینه فوتبال، بهترین کشور آسیاست. در ایران هواداران فوتبال زیادند و فوتبالیست‌ها از نظر فیزیکی و ژنتیکی خیلی بهتر از سایر کشورهای آسیا هستند. مهم‌ترین مسئله این است که استعدادها را خوب پرورش دهیم و امکانات مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهیم. اگر توجه بیشتری به این مسئله شود، شک ندارم که در همه رده‌های سنی قهرمان آسیا می‌شویم.

او افزود: داشتن نیروی انسانی قوی و با استعداد، توجه و امکانات خوب می‌خواهد و اگر غیر از این باشد، استعدادها از بین می‌روند.

گل‌محمدی درباره نتیجه خوب تیم ملی فوتسال در جام جهانی و کسب عنوان سومی این رقابت‌ها هم گفت: به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تبریک می‌گویم. افتخار بزرگی که این تیم کسب کرد، چیزی از قهرمانی کم نداشت. تیم ملی بازی‌های درخشانی انجام داد و حتی می‌توانست به فینال برسد. بازیکنان تیم ملی فوتسال برای ما قهرمان هستند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در فوتسال هم استعدادهای ناب زیادی داریم که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج