۴۰۰۲۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عارف: برای دو انتخابات برنامه داریم

بعد از تصویب و اجرایی شدن اساسنامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به سراغ دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم رفت.

پایگاه خبری انتخاب: بعد از تصویب و اجرایی شدن اساسنامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به سراغ دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم رفت.

طی روزهای گذشته اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید برگزار شد. در این جلسه عارف به عنوان رئیس، ظفرقندی رئیس‌دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان نایب رئیس و ژاله فرامرزیان به عنوان منشی هیات رئیسه با رای دیگر اعضا انتخاب شدند.

با مشخص شدن ترکیب این شورا به نظر می‌رسد اصلاح‌‎طلبان انتظار دارند شورای عالی سیاست‌گذاری هرچه زودتر وضعیت این جریان سیاسی را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورای شهر مشخص کنند.

انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شورای شهر پنجم در اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود. اصلاح‌طلبان می‌گویند که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تنها از حسن روحانی حمایت می‌کنند و نامزدی به غیر از او در انتخابات ندارند.

در همین ارتباط محمد رضا عارف در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار عصر ایران گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری هم برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه دارد و هم برای انتخابات شوراها.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته گذشته اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری با شکل جدید برگزار شد و مقرر شد فعلا مهم ترین دستور کار این شورا تدوین اساسنامه باشد.

معاون اول دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: بعد از تصویب و اجرایی شدن اساسنامه به سراغ دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج