۴۰۰۳۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لو: به بوندس‌لیگا برنمی‌گردم

سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید بعد از پایان کارش در رده ملی، تمایلی برای مربیگری در باشگاه‌های فوتبال کشورش ندارد.

تسنیم: سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید بعد از پایان کارش در رده ملی، تمایلی برای مربیگری در باشگاه‌های فوتبال کشورش ندارد.

یواخیم لو احتمال ورودش به فوتبال باشگاهی آلمان پس از پایان قراردادش با اتحادیه فوتبال این کشور را رد کرد و اینکه الان به تمدید مدت حضورش در جمع ژرمن‌ها هم فکر نمی‌کند.

لوی ۵۶ ساله که ۱۰ سال پیش سکان هدایت تیم ملی آلمان را از یورگن کلینزمن تحویل گرفت و دو سال پیش در برزیل با این تیم قهرمان جهان شد تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ با اتحادیه فوتبال آلمان قرارداد دارد، اما رئیس این اتحادیه رینهارد گریندل، ماه گذشته از تمایل خود برای تمدید قرارداد دستیار پیشین کلینزمن خبر داد.

به‌هر حال چه بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ یا مدتی طولانی‌تر، سرمربی پیشین تیم فوتبال اشتوتگارت قصد ندارد که در پایان کارش در رده ملی به فوتبال باشگاهی آلمان برگردد.

او در پاسخ به خبرنگار سایت «فونکه مدینگروپه» مبنی بر اینکه آیا او نسبت به قبول هدایت یک تیم بوندس‌لیگایی دیگر بی‌میل است، گفت: بله، درست است. من با این موضوع که تغییر سرمربی گاهی اوقات می‌تواند به نفع تیم باشد موافقم، اما به همین اندازه معتقدم که این کار باید منصفانه و درست انجام شود، اما متأسفانه من هرگز چنین چیزی را احساس نکرده‌ام.

لو با ابراز خرسندی از تمایل اتحادیه فوتبال آلمان برای تمدید قراردادش، گفت فعلاً به این موضوع فکر نمی‌کند، چون تمام تمرکزش روی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برای رساندن ژرمن‌ها به روسیه است.

وی که شاگردانش در دو بازی بعدی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به ترتیب برابر جمهوری چک و ایرلندشمالی قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: اعتماد اتحادیه فوتبال مایه افتخار من است، اما در حال حاضر نیازی به تمدید قرارداد من نیست. فعلاً و قبل از هرچیز من به جام جهانی روسیه فکر می‌کنم و برای رسیدن به آن انگیزه زیادی دارم. من می‌خواهم از قهرمانی که سال ۲۰۱۴ کسب کردیم، دفاع کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج