جاباما
۴۰۰۴۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونمایی از تیتراژ «غیرمجاز» علی لهراسبی

مراسم رونمایی از تیتراژ فیلم سینمایی «غیرمجاز» شامگاه گذشته با حضور عوامل این فیلم سینمایی برگزار شد.

خبرگزاری صبا:‌ مراسم رونمایی از تیتراژ فیلم سینمایی «غیرمجاز» شامگاه گذشته با حضور عوامل این فیلم سینمایی برگزار شد.
در این مراسم محمدحسین عامری پویا تهیه‌کننده «غیرمجاز» پس از خوشامدگویی به حاضران با اشاره به اینکه این برای اولین بار است که چنین مراسمی برای رونمایی از آهنگ تیتراژ یک فیلم سینمایی ترتیب داده شده، گفت: علی لهراسبی این آهنگ را با عشق و علاقه و محبت اجرا کرده و در این راستا گروه بسیار خوبی هم در امر آهنگسازی و ترانه سرایی و تنظیم او را همراهی کرده‌اند که نتیجه قابل توجهی داشته است.

در ادامه آهنگ تیتراژ «غیرمجاز» پخش شد و سپس علی لهراسبی با حضور روی صحنه مراسم گفت: به نظرم این مراسم و رونمایی از تیتراژ و یا به اصطلاح تک آهنگ‌ها یک بدعت بسیار خوشایند و خوب است که باعث ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان این آثار می‌شود و من از این جریان بسیار خوشحال هستم و امیدوارم برای آثار دیگر هم چنین مراسمی برگزار شود.

لهراسبی با بیان اینکه حضور محمدرضا طالقانی در میان جمع من را غافلگیر کرد، ادامه داد: باید این نکته را یادآوری کنم که در تهیه یک موزیک فقط خواننده نقش ندارد و جا دارد من از فؤاد غفاری به‌عنوان آهنگساز این اثر که پیش از این هم تجربه موفق و ماندگار «فاصله‌ها» را با هم داشتیم و همچنین از مهرزاد امیرخانی، ترانه سرا و محمد ناهیدی تنظیم کننده این آهنگ تشکر کنم.

در ادامه مراسم میلاد کی مرام هم با تبریک به علی لهراسبی اظهار داشت: امیدوارم هر اتفاقی برای فیلم می افتد خوشایند و حال خوبی باشد و همه کسانی که در تولید این فیلم حضور داشتند می‌دانند که محمدحسین عامری پویا با همه بی مهری‌ها خیلی زحمت کشید و تلاش کرد و با اینکه اولین کار سینمایی هست که تهیه کرده‌اند، ولی مطمئناً در سینما با قدرت خواهند ماند.

در بخش پایانی مراسم عوامل فیلم و هنرمندان حاضر در مراسم به امضاء جلد آهنگ علی لهراسبی که پس از آثار موفق تلویزیونی اولین همکاری سینمایی خود را با فیلم «غیرمجاز» پشت سر گذاشت، پرداختند.

میلاد کی مرام و یاسمن معاوی از بازیگران، محمدحسین عامری پویا تهیه کننده، حسن مهدوی صداگذار، روژان ایرجی، گرافیست، سمیرا عبدیان، جانشین تهیه کننده، فؤاد غفاری، آهنگساز، مهرزاد امیرخانی، ترانه سرا و محمد ناهیدی تنظیم و موسیقی متن، از عوامل فیلم «غیرمجاز» به همراه محمدرضا طالقانی، پیشکسوت ورزش کشتی، منوچهر اولیایی، تدوینگر با سابقه سینما، سعید سلطانی کارگردان تلویزیون، از جمله حاضران در این مراسم بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج