۴۰۰۵۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بوفون: به آخر خط رسیده‌ام

سنگربان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا در آستانه بازی بزرگ تیمش حرف‌های جالبی زد.

خبرگزاری تسنیم: جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا در آستانه بازی فردا شب تیمش مقابل اسپانیا در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ از ایکر کاسیاس، رسیدن به پایان خط و اشتهایش برای پیروزی حرف زد.

او حرف‌هایش را اینگونه شروع کرد: نه تنها بازی با اسپانیا در یورو 2016 را فراموش نکرده‌ام بلکه با هر بار فکر کردن به آن دچار ترشح اضافه آدرنالین می‌شوم! باید به هر قیمتی به دنبال پیروزی باشیم. اگر با تمام قلب و روحمان بنجگیم، این هدف تحقق می‌یابد. یک سال و نیم به شروع جام‌جهانی مانده و باید با اعمال قدرت، نشان دهیم این تورنمنت چقدر برایمان اهمیت دارد.بازی با اسپانیا نبردی حیاتی نیست اما برتری در آن کارمان را آسان می‌کند.

بوفون درباره غیبت کاسیاس، سنگربان اسپانیا در ترکیب تیمش افزود: این اتفاق غم‌انگیز، شاید نشانه‌ای برای رخ دادن اتفاقی مشابه برای من باشد! هر ۲ به پایان دوران حرفه‌ای خود رسیده‌ایم. مایلم پایانی خوب داشته باشم. سعی می‌کنم تا حد توان از حرفه مورد علاقه‌ام لذت ببرم.تمرکز من روی رقم زدن بهترین‌ها برای تیم ایتالیاست. فراموش نکنید تنها راه خوشحال ماندن، باقی نگذاشتن روزنه برای افسوس خوردن است.خوشحال می‌شوم موراتا بازی نکند چون نشان داده مرد بازی‌های بزرگ است اما حتی اگر نباشد هم جای او را یک مهاجم بزرگ جهانی می‌گیرد.کاستا در یورو ۲۰۱۶ غایب بود و کیلینی هم فردا در ترکیب نیست اما هر تیم ۱۰ بازیکن دیگر دارند. بازیکنان بزرگ غیرقابل جایگزین ما در لحظات کلیدی به داد تیم می‌رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج