۴۰۰۵۵۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

توزیع مخازن بازیافت در هیات های شمال تهران

شهرداری منطقه ۳ به منظور حفظ پاکیزگی محیط شهری اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک هیات های عزاداری شمال تهران می کند.

خبرگزاری میزان: شهرداری منطقه ۳ به منظور حفظ پاکیزگی محیط شهری اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک هیات های عزاداری شمال تهران می کند.
محمود رضا سابقی رئیس اداره ی مدیریت پسماند شهرداری منطقه 3 گفت: به منظور کاهش اثرات مخرب رهاسازی پسماندهای خشک در فضاهای شهری، مخازن و کیسه های زباله مخصوص تفکیک از مبدأ در بین هیأت های عزاداری توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع این کیسه زباله ها در راستای جلب مشارکت عزاداران و سوگواران حسینی در حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از انتشار پسماندهای خشک تجزیه ناپذیر در سطح شهر است، افزود: توزیع این کیسه ها و مخازن در راستای جمع آوری پسماندهای خشک تجزیه ناپذیر نظیر ظروف و لیوان های یکبار مصرف ، کاغذهای بسته بندی مواد خوراکی مانند کیک و .. هستند.

سابقی خاطرنشان کرد: همه ساله در ایام دهه محرم و به هنگام توزیع نذورات مردمی در بین عزاداران با حجم انبوهی از پسماندهای خشک خصوصا پسماندهای خشک تجزیه ناپذیر مواجه هستیم که علاوه بر زشت نمودن منظر شهری موجب تخریب محیط زیست و آلودگی محیط شهری می شود.

وی ابراز کرد: با وجود اینکه در ایام عزاداری شاهد افزایش ۱۰ برابری پسماندهای خشک هستیم اما با تلاش تمامی نیروهای زحمتکش واحد های خدمات شهری، فضای سبز و پسماند چهره تمیز شهر حفظ شد.

سابقی با بیان اینکه عوامل اداره ی بازیافت در مساجد ، هیئت های عزاداری حضور یافته و در خصوص تفکیک بهینه ی پسماندهای خشک و تر توضیحاتی را به عزاداران ارائه می دهند و بین آنان کیسه های مخصوص آبی رنگ توزیع می کنند افزود: خودروهای ویژه بازیافت نیز در ساعات مقرر برای جمع آوری پسماندهای خشک در مساجد و هیئت ها حضور پیدا می کنند .

وی تصریح کرد : استفاده از ظروف چند بار مصرف به جای ظروف یکبار مصرف ، استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی به جای ظروف پلاستیکی و تفکیک پسماندهای غذا از ظروف و بطری های پلاستیکی و شیشه ای از جمله نکاتی است که آموزشگران به عزاداران تشریح می کنند.

سابقی با اشاره به اینکه آموزش تفکیک پسماند به صورت مستمر در مساجد ،مدارس ،سراهای محله ،انجمن های خیریه ،سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی ،واحدهای تجاری و منازل مسکونی با استفاده از ۱۲ آموزشگر در سطح محلات اجرا می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باور کنید عذا داری فقط به گریه و سینه زنی و پخش نذری نیست
      کمک به دیگران و دست یک نیازمند را گرفتن و کمک به یک ابرو دار هم همان عزاداری هست که در اسلام بسیار تاکید شده
      حداقل کار نکنیم که نیروهای خدمات شهری که کمترین حقوق را میگیرند و بیشتری زحمت شبانه روزی را می کشند را دچار مشکل که موجب این الودگی شدند کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج