۴۰۰۶۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کیت هرینگتن با یک سریال تاریخی برمی‌گردد

کیت هرینگتن ستاره سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» قصد دارد به زودی سریال تاریخی «باروت» (Gunpowder) را برای پخش از شبکه «بی بی سی» تهیه کند و خودش نیز در نقش شخصیت اصلی داستان جلوی دوربین برود.

وب‌سایت آی ‌سینما: کیت هرینگتن ستاره سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» قصد دارد به زودی سریال تاریخی «باروت» (Gunpowder) را برای پخش از شبکه «بی بی سی» تهیه کند و خودش نیز در نقش شخصیت اصلی داستان جلوی دوربین برود. این سریال سه اپیزودی روایتگر واقعه تاریخی سال ۱۶۰۵ در انگلستان است که در جریان آن، گای فوکس عضو یک گروه از کاتولیک‌های انگلیسی، نقشه ترور شاه جیمز اول را طراحی می‌کند.
کیت هرینگتن با یک سریال تاریخی برمی‌گردد

به گزارش «ددلاین»، این سریال کوتاه در قالب سه اپیزود یک ساعته از شبکه بی بی سی روی آنتن خواهد رفت. هرینگتن اوایل سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود او قرار است به زودی در نقش شخصیتی جلوی دوربین برود که با «رابرت کیتسبی» یکی از طراحان اصلی نقشه ترور شاه جیمز اول در ارتباط بوده است. آن‌طور که از شواهد امر برمی‌آید احتمالا اشاره بازیگر ۲۹ ساله انگلیسی به «گای فوکس» همدست کیتسبی بوده است.

هرینگتن در ادامه اشاره کرده بود خودش هم مشغول کار بر روی فیلمنامه این سریال است. مدتی پیش، او در گفت‌وگو با «گاردین» از علاقه‌اش به تهیه‌کنندگی سریال‌های تلویزیونی پرده برداشته بود. بازیگر ۲۹ ساله انگلیسی از مشارکت در نگارش سه فیلمنامه خبر داده که دو تای آن تا امروز به فروش رسیده است.

هرینگتن در این‌باره گفته: «دلم می‌خواهد با یک سریال درجه یک به تلویزیون برگردم، چون به نظرم همان‌جایی است که در حال حاضر، قصه‌گویی اوج هیجان و خطر را به نمایش می‌گذارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج