۴۰۰۶۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«جود لا» و «رونی مارا» همبازی می‌شوند

جود لا بازیگر انگلیسی نامزد اسکار به همراه رونی مارا بازیگر امریکایی درام عاشقانه «کارول» ‌در فیلمی با محوریت یک ستاره پاپ جلوی دوربین می‌روند.

وب‌سایت آی ‌سینما: جود لا بازیگر انگلیسی نامزد اسکار به همراه رونی مارا بازیگر امریکایی درام عاشقانه «کارول» ‌در فیلمی با محوریت یک ستاره پاپ جلوی دوربین می‌روند. این پروژه سینمایی با عنوان «Vox Lux» روایتگر ماجرای یک خواننده پاپ به نام «سلست» است که از دل یک فاجعه ملی به جایگاه یک ستاره در عرصه موسیقی دست می‌یابد. کارگردانی این فیلم برعهده بردی کوربت برنده جایزه ونیز است و لا در نقش مدیربرنامه‌های سلست ظاهر خواهد شد.
«جود لا» و «رونی مارا» همبازی می‌شوند

به گزارش «امپایر»، ماجراهای فیلم در یک بازه زمانی ۱۵ ساله از ۱۹۹۹ تا زمان حال رخ می‌دهد و مهم‌ترین تحولات فرهنگی قرن بیست‌ویکم را از نگاه سلست دنبال می‌کند. تمام قطعات موسیقی و ترانه‌های این پروژه سینمایی به شکل اوریجینال توسط «سیا» هنرمند نامزد جایزه گرمی تهیه و تنظیم خواهد شد.

بعد از درام معمایی- تاریخی «کودکی یک رهبر» که جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردان جشنواره ونیز ۲۰۱۵ را برای کوربت به همراه داشت، درام سینمایی «Vox Lux» دومین فیلم کارگردان ۲۸ ساله امریکایی به شمار می‌رود.

به گفته سازندگان، کوربت دومین فیلم بلند خود را با فرمت ۶۵ میلی‌متری جلوی دوربین می‌برد و برای نمایش بر پرده بزرگ ۷۰ میلی‌متری آماده می‌کند. شرکت «کداک» به عنوان یکی از حامیان این پروژه با کوربت همکاری خواهد کرد.

جود لا که اخیرا با دو قسمت نخست سریال «پاپ جوان» ساخته پائولو سورنتینو در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت، به تازگی در نقش شخصیت منفی «شاه آرتور: افسانه شمشیر» ساخته گای ریچی نیز جلوی دوربین رفته است. او به زودی با ایفای نقش در نمایش که با اقتباس از فیلم «وسواس»ِ لوکینو ویسکونتی روی صحنه می‌رود، به تئاتر لندن برمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج