۴۰۰۷۱۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مخالفت اکثریت رای دهندگان آمریکایی با برجام

بر اساس یک نظر سنجی جدید انجام شده از سوی دو پایگاه خبری در آمریکا ، اکثریت رای دهندگانی که برای انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور ثبت نام کرده اند، با توافق هسته ای ایران مخالف اند.

عصر ایران: بر اساس یک نظر سنجی جدید انجام شده از سوی دو پایگاه خبری در آمریکا ، اکثریت رای دهندگانی که برای انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور ثبت نام کرده اند، با توافق هسته ای ایران مخالف اند.

این نظر سنجی به صورت مشترک از سوی دو پایگاه خبری " بریتبارت نیوز" و "گریویس" و از میان ۱۶۹۰ رای دهنده ثبت نام کرده در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا انجام شده است.

در این نظرسنجی ۳۹ درصد از پرسش شوندگان به طور قاطع با توافق هسته ای مخالفت کرده و تنها ۲۳ درصد به طور قاطع از آن حمایت کرده اند.

از میان پرسش شوندگان ۴۶ درصد با توافق هسته ای اعلام مخالفت و ۴۲ درصد نیز موافقت کرده اند و ۱۲ درصد نیز به گزینه نمی دانم رای داده اند.
مخالفت اکثریت رای دهندگان آمریکایی با برجام

همچنین بر اساس نتایج این نظر سنجی سه پنجم از رای دهندگان آمریکایی اعلام کرده اند که دولت ایران در اجرای توافق هسته ای تقلب خواهد کرد در حالی که ۱۴ درصد گفته اند دولت ایران چنین کاری نخواهد کرد و ۲۶ درصد نیز گفته اند در این باره مطمئن نیستند.

این نطرسنجی در تاریخ ۳ اکتبر ( ۳ روز پیش) انجام شده است و درصد خطای احتمالی یافته های آن ۲.۴ درصد اعلام شده است.

وب سایت محافظه کار "بریتبارت نیوز" که دیدگاهی نزدیک به جمهوریخواهان مخالف برجام دارد، با انتشار نتایج این نظر سنجی مدعی شده است با توجه به رد توافق صلح دولت کلمبیا با شورشیان فارک از سوی مردم این کشور در هفته گذشته ، اگر چنین فرصتی درباره توافق توافق هسته ای با ایران برای رای دهندگان آمریکایی نیز فراهم شود، اکثریت رای دهندگان آمریکایی این توافق را رد خواهند کرد.

توافق هسته ای با ایران به یکی از موضوعات مطرح در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری بین دو اردوگاه رقیب اصلی تبدیل شده و در دو مناظره پیشین دو نامزد اصلی انتخابات (کلینتون و ترامپ ) و معاونانشان ( تیم کین و مایک پنس) یکی از موضوعات اصلی اختلافی در حوزه سیاست خارجی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      طبیعیه دولتمردان امریکایی نسبت به ایران با تبلیغاتشون فکر ملتشونو شستشو دادن...

    • حیدری

      قدر اوباما رو ندونستیم و از فرصت مذاکره دیر استفاده کردیم با انتخاب گزینه جدید برای ریاست جمهوری امریکا احتمال نافرجام شدن برجام زیاد است.

    • فرشاد

      بچه‌های جنگ اماده باشن بوی جنگ میادخدایاشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج