۴۰۰۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نظر «آرنولد» درباره خشونت از نوع آمریکایی

ستاره فیلم هایی مانند "ترمیناتور"، "غارتگر" و "دروغ های راست"، قبل از افتتاحیه فیلم جدیدش، "آخرین مقاومت" در هجدهم ژانویه،در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «باید این دو را از هم جدا دانست.»

برترین ها: آرنولد شوارتزنگر شاید یکی از بزرگترین ستاره های سینمای اکشن دنیا باشد ولی این استاندار سابق کالیفرنیا می گوید خشونت در فیلم ها سرگرمی است و ربطی به رویدادهای تراژیک مانند تیراندازی در مدرسه کانکتیکات که ۲۰ کودک در آن کشنه شدند ندارد.

به گزارش برترین ها به نقل از رویترز، ستاره فیلم هایی مانند "ترمیناتور"، "غارتگر" و "دروغ های راست"، قبل از افتتاحیه فیلم جدیدش، "آخرین مقاومت" در هجدهم ژانویه،در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «باید این دو را از هم جدا دانست.»

شوارتزنگر ۶۵ ساله به گزارشگران گفت: «این سرگرمی است و دیگری یک تراژدی فراتر از باورهای ما است. این واقعاً جدی است و یک مسئله واقعاً مهم است.»

این بازیگر که پس از ۷ سال استانداری کالیفرنیا به عنوان ستاره یک فیلم قرار است بازی کند، گفت: «این تراژدی که در آن یک مرد مسلح ۲۰ کودک و ۶ نفر از پرسنل دبستان سندی هوک را در روز ۱۴ دسامبر کشت، چیزی فراتر از تنها سلاح است. باید تحلیل کنیم ببینیم که چگونه باید بیماری روانی را درمان کنیم، چگونه باید به قوانین اسلحه رسیدگی کنیم و چگونه فرزندانمان را تربیت کنیم. آیا یک مادر باید اسلحه جمع کند و کودکان کوچکش را به تیراندازی ببرد؟ همه چیز باید تحلیل شود. من فکر می کنم این همان چیزی است که ما به مردم بدهکاریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج