۴۰۰۸۱۷
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

پیکسل دارای گواهینامه IP۵۳ است

در پرچمدارانی که اخیراً توسط دو کمپانی سامسونگ و اپل معرفی شده اند، ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب به یک ویژگی ضروری تبدیل شده است. حالا باید دید آیا پرچمداران جدید گوگل هم از چنین ویژگی برخوردار هستند یا خیر؟

وب سایت تک شات: در پرچمدارانی که اخیراً توسط دو کمپانی سامسونگ و اپل معرفی شده اند، ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب به یک ویژگی ضروری تبدیل شده است. حالا باید دید آیا پرچمداران جدید گوگل هم از چنین ویژگی برخوردار هستند یا خیر؟ در ماه سپتامبر شایعاتی شنیده شد که ادعا می کرد پیکسل های گوگل نیز دارای گواهینامه IP۵۳ هستند. گویا گوکل این شایعات را تایید کرده است.

پیکسل دارای گواهینامه IP53 است

بنا بر گزارش نشریه Droid-Life، گوگل بهره مندی دو گوشی Pixel و Pixel XL از گواهینامه IP۵۳ را تایید کرده است. پیش از آنکه هیجانزده شوید، بد نیست بدانید که گواهینامه های IP معانی متفاوتی دارند و در خصوص IP۵۳ مفهوم این گواهینامه این است که گوشی مورد نظر در مقابل گرد وغبار مقاوم است. اما در خصوص مقاومت در برابر آب، این گواهینامه اینگونه توصیف شده است: «اسپری شدن آب در زوایای مختلف و حداکثر تا ۶۰ درجه آسیبی به دستگاه وارد نخواهد کرد.»

مفهوم این عبارت این است که قطعا نمی توانید گوشی را هنگام شنا یا زیر دوش همراه داشته باشید. همچنین سقوط گوشی در محفظه های پر از آب بعنوان مثال توالت، به معنی پایان کار گوشی خواهد بود. گواهینامه IP۵۳ گوشی را در برابر قطرات آب مانند قطرات باران و یا لمس گوشی با دست خیس محافظت می کند، پس انتظار زیادی از گوشی خود نداشته باشید.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در خصوص گواهینامه های IP داشته باشید، اینجا کلیک کنید. اما با توجه به اینکه گوگل سعی کرده با معرفی گوشی های پیکسل مسیر جدیدی را در این صنعت طی کند، قطعا می توان به ارایه ویژگی های بهتری در این گوشی ها در آینده امیدوار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج