۴۰۰۹۲۴
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

مالکیت فرانسوی‎ها بر خودروسازی ایران کامل شد

پس از امضای قرارداد بین فرانسوی ها با ایران خودرو، سازمان گسترش و سایپا، ظهر امروز قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین سایپا و پژو سیتروئن نیز به امضا رسید.

خبرگزاری فارس: در جریان سفر کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو سیتروئن به ایران، ظهر امروز قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین خودروساز فرانسوی با گروه خودروسازی سایپا به امضا رسید.

این قرارداد در حاشیه بازدید تاوارس از سایپای کاشان به امضای مدیران عامل سایپا و پژو سیتروئن رسید.

این در حالی است که قرار است سایپای کاشان به عنوان بخشی از آورده سایپا در قرارداد همکاری با پژو سیتروئن عرضه شود. این کارخانه دارای تکنولوژی جدید و به روزی است و به این ترتیب فرانسوی ها محصولاتشان را در یک کارخانه ایرانی پیشرفته تولید خواهند کرد.

قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و پژو سیتروئن در حالی امروز امضا شد که قرارداد همکاری این دو شرکت اواخر تیر ماه امسال با حضور نعمت زاده وزیر صنعت به امضا رسیده بود.

مدیر عامل پژو که از اواسط هفته جاری در ایران به سر می برد، روز گذشته در یک کنفرانس خبری در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس که پرسید برای پرداخت غرامت به ایران چه اقدامی کرده اید؟ گفت:این موضوع محرمانه است و بهتر است از گذشته ها صحبت نکنیم.

سیطره پژو سیتروئن بر صنعت خودروسازی ایران امروز در حالی کامل شد که این گروه خودروسازی پیش از این قرارداد همکاری با ایران خودرو را امضا کرده بود.

شرکت رنو نیز به عنوان یک خودروساز فرانسوی دیگر اخیرا قراردادی را برای عرضه محصولات قدیمی خود در بازار ایران با سازمان گسترش منعقد کرد.

به این ترتیب بازار پرسود خودروی ایران در حالی دو دستی تقدیم فرانسوی ها می شود که پژو و رنو به عنوان شرکای اصلی صنعت خودرو ایران، طی سال های گذشته رفتار نامناسبی را با شرکای ایرانی خود داشتند و با ترک یک شبه ایران و همچنین کاهش تولید خود، ضرر هنگفتی را به اقتصاد کشور و مردم ایران وارد کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا مایه تاسف یه ملت هستش چنین مدیرانی

    • سادی

      خداییش چرا اینچنین تیتر میزنید . چرا نمیگید تحول تاریخی در صنعت خودروسازی

    • امین

      مالکیت آشغال های ایران خودرو و سایپا تا 50 سال دیگ بر خودروسازی ایران باشه خیلی خوبه نه!؟
      هدفتون از زدن این تیترها چیه؟!!!

    • بدون نام

      ورود پژو و رنو قطعا بهتر از جولان خودروهای آشغال چینی ست
      اما سوالی که در ذهن مردم است اینه که چرا شما همش دنبال پژو و رنو هستید تا باهاشون قرارداد ببندید چرا سراغ تویوتا،فولکس واگن،نیسان،اشکودا،هیوندا و...نمیرین؟؟؟؟
      چه کاسه ای زیر نیم کاسه هست؟؟؟؟
      من که فکر می کنم شرکت های بزرگ مثل تویوتا و فولکس واگن هیچ وقت حاضر نمی شن اجازه بدن سایپا و ایران خودرو هر بلایی خواستن نظیر حذف آپشن ها یا تولید ضعیف ترین نمونه ،عدم رعایت اصول مشتری مداری و...رو با اسم اونا انجام بدن بنابراین هیچ وقت آبشون با این دو شرکت وطنی تو یه جوب نمی ره و فقط خودروسازهای فرانسوی درپیت که هیچ جا مشتری ندارن باهاشون همه جوره راه میان

    • امیر

      ما هیچ وقت نباید از محصولات باکیفیت ومقرون به صرفه
      بازار بین الملل استفاده کنیم
      این چندسال کارخانجات تولید خودرو به مردم چی عرضه کردند
      چند سال دیگه وقت لازم دارندتا خودرو خوب درست کنند

    • سعید

      اینقدربه روحانی وطیفش رای بدید

    • ایرانی

      * خودرو نمی خریم *
      کور حوندین
      این شرکت های دوزاری هم نمی توانند کاری برای شما بکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج