۴۰۰۹۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وقتی ترامپ برای آمریکا فاجعه‌ می شود!

یکی از نامزدهای سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: پیروزی نامزد جمهوری خواهان بر رقیب دموکراتش فاجعه‌ای برای آمریکا خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: سناتور برنی سندرز، یکی از نامزدهای سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع حاضرین در دانشگاه دریک در ایالت آیووا گفت: من اینجا آمدم تا بگویم در انتخابات ریاست جمهوری به هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها رای دهید.

وی افزود: من از مردم می‌خواهم تا براساس فهم و آگاهی خودشان رای دهند اما فکر می‌کنم که این یک انتخابات بسیار مهم است. من معتقدم دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان فاجعه‌ای برای این کشور است اگر مسائل تاثیرگذار از جمله افزایش حداقل دستمزد، برابری، بازسازی تاسیسات زیربنایی، رشد و توسعه تامین اجتماعی ساخت دانشکده‌ها و دانشگاه‌های دولتی برای شما مهم است به هیلاری کلینتون رای دهید. این‌ها مسائل بسیار مهمی هستند و شک ندارم که کلینتون بهترین نامزد برای رسیدگی به این مسائل است. از سوی دیگر چیزی که باید بگوییم این است که آیا می‌خواهیم رئیس جمهوری چون ترامپ داشته باشیم که کمپینش بر پایه تعصب است و باعث تفرقه‌افکنی در بین ما می‌شود؟ نامزدی که هر روز به زنان حمله کرده و آنها را به سخره می‌گیرد فکر نمی‌کنم این نامزدی باشد که ما بخواهیم به عنوان رئیس جمهور انتخابش کنیم.

برنی سندرز در ادامه گفت: من هفت نوه و چهار فرزند دارم. نمی‌خواهم آنها تحت ریاست جمهوری ترامپ بزرگ شوند. اگر از من بپرسند که برای ریاست جمهوری نامزد می‌شوم یا خیر می‌گویم بله اما در آن شکست می‌خورم و فکر می‌کنم بهترین کار این است که تلاش کنم تا هیلاری کلینتون به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج