۴۰۰۹۶۸
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

صادق خرازی: روحانی قطار تحریم را متوقف کرد

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: امنیت، مهم ترین دغدغه آحاد مردم جهان است و مردم ایران باید قدردان امنیت موجود در کشور باشند.

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: امنیت، مهم ترین دغدغه آحاد مردم جهان است و مردم ایران باید قدردان امنیت موجود در کشور باشند.
سید محمد صادق خرازی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کنشگران سیاسی ما قدر این امنیت را بدانند و امنیت نعمتی است که خداوند در ضمیر انسان ها قرار داده است.

وی یادآورشد: اگر کنش گران سیاسی قدر آن را ندانند، معلوم نیست که چه اتفاقی می افتد چرا که کشور ما امروز از امن ترین و منحصربه فردترین کشورهای جهان است.

خرازی اظهار کرد: امروز هیچ نقطه ای از جهان امن نیست و امنیت به مهمترین دغدغه کنونی بشر تبدیل شده است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: این امنیت تلاش جمعی و بی تکلف بهترین فرزندان کشور یعنی نیروهای بسیجی و سپاهی است.

وی خاطرنشان کرد: کاری که این نیروها در خارج از مرزهای کشور انجام دادند، قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست و باید قدر آن را دانست.

خرازی ادامه داد: مردم ایران همواره حسرت نداشته ها را می خورند و قدر چیزهایی را که دارند نمی دانند و امیدوارم مردم ایران درک کنند که چه نعمتی در دست دارند.

وی به عملکرد دولت و حضور روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و گفت: طبیعی است که برای حمایت از روحانی در انتخابات پیش رو باید ارزیابی از عملکرد دولت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کنشگران سیاسی در اصلاحات، به گونه ای رفتار می کنند که گویی قصد دارند روحانی و حضور وی در انتخابات را تضمین کنند.

خرازی تاکید کرد: ما در برخی مسائل ، عملکرد روحانی را تایید و در برخی مسائل نقد می کنیم و طبیعی است که در انتخابات عقل جمعی ندای ایرانیان، تصمیم می گیرد که از چه کسی حمایت کند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: برداشت من این است که اگر روحانی باشد، حزب ندا به روحانی عنوان یک گزینه توجه دارد.

وی اضافه کرد: طبیعی است گزینه های بسیار دیگری هم هست اما تا کنون به آن فکر نکرده ایم.


عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به میزان تاثیر انتقادات نسبت به عملکرد روحانی و رد وی برای انتخابات از سوی اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: بعید می دانم انتقاد به روحانی چنان باشد که اصلاح طلبان قصد مطرح کردن شخص دیگری را داشته باشند.

وی افزود: روحانی در سیاست خارجی گام بزرگی برداشت و قطار تحریم ها را متوقف کرد و جلوی زیان های سنگین به کشور را گرفت.

خرازی یادآورشد: روحانی از فرصت طلایی جمهوری اسلامی بهترین بهره برداری را داشت و همه این ها باعث می شود تا در سیاست خارجی بهترین نمره قبولی را بگیرد.

وی به اختلاف موجود میان برخی اصلاح طلبان اشاره کرد و ریشه آن را در سهم خواهی عده ای و نفوذ و تاثیرگذاری عده ای دیگر برشمرد.

خرازی اظهار کرد: هیچ یک از این ۲ گروه رفتار دموکراتیکی ندارند و از همین رو امروز چرخه دموکراسی نیازمند ساز و کارهای جدید است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: امروز اصلاحات در عرصه فرماندهی و مدیریت پروژه ها، نیازمند ساز و کار جدیدی است تا گام های راهبردی بردارد.

وی خاطر نشان کرد: پیروزی روحانی در انتخابات پیش رو بستگی به میزان توانایی وی در متقاعد کردن مردم دارد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به تصمیم اصولگرایان برای انتخابات دور دوازهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اصولگرایان هنوز نتوانسته اند کسی را پیدا کنند که نقطه ثقل آنان باشد و هیچ اطلاعی از تصمیم آنان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: جریانی وحدت بین اصولگرایان را در سطوح بالای کشور دنبال می کند و اگر اصولگرایان به انتخاب واحدی برسند، به احتمال زیاد، شرایط پیچیده ای در انتخابات خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر

      این بابا مثل اینکه تو ایران زندگی نمی کنه تحریم ها کم نشده که هیچ تحریم موشکی و حقوق بشری و ...اضافه شده چند وقت دیگه تحریم نفس کشیدن هم بهش اضافه میکنن سیاستمدار ما رو باش کجاس مدرس که یک تنه یه ملت بود امثال امیر کبیر مطهری بهشتی و .... ها شاید هنوز تو جبهه ها جا موندن من فقط برا خودمون متاسفم

    • بدون نام

      شاید قطار تحریمها به قول شما متوقف شده باشه ولی قطار مشکلات اقتصادی و بیکاری و رکود باسرعت سرسام آوری درحرکته و متاسفانه جناب آقای روحانی کلید این قطارو گم کرده و نمیتونه متوقفش کنه

    • بدون نام

      امنیت بدون آسایش و رفاه و با شکم خالی به چه دردی میخوره جناب آقای صادق خان خرازی؟!همون بهتر که آدم بمیره و اینهمه زجر و عذاب نکشه و شرمنده اهل و عیالش نشه

    • بدون نام

      بله هر کس پیش دشمن سر تعزیم بجا اورد. و هر چی خواست اجابت کند معلومه ولی تا کنون که کار خاصی نشده. اقدامات دشمن هم ببینی اقدامات ما هم. بعد حرف بزنید.

    • بدون نام

      تو نگی کی بگه??? تو دفاع نکنی کی دفاع کنه??? یکم انگلیسی برامون حرف بزن بینیم.

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • حاجیزاده

      ... دولت طی ماه جاری سیزده درصدآب وده درصد برق راگران کرده وحرف ازبنزین هزارودویست تومانی میزند درحالی که فقط دوازده درصدحقوق هاراافزایش داده ویارانه ها راهم افزایش نداده است شماچه خبراز مردم گرسنه وبیکاردارید ....

    • ناشناس

      تورم روزبروز بیشترمی شودمردم نمی توانند برای بچه هاشون چهارکیلو گوشت ومیوه وغیره بخرند بعد آقا می گوید تورم مهارشده است .خواهشا نظرات رابدون سانسور بزنید تادولت بدانند که مردم از حرف های دروغ ناراحتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج