۴۰۱۲۴۱
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

جزئیات درگیری سپاه با عناصر پژاک

ضو‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیات درگیری نیروهای سپاه استان کرمانشاه با اعضای گروهک تروریستی پژاک، گفت: امنیت کامل در استان کرمانشاه با تلاش نیروهای نظامی و مردمی برقرار است.

خبرگزاری میزان: عضو‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیات درگیری نیروهای سپاه استان کرمانشاه با اعضای گروهک تروریستی پژاک، گفت: امنیت کامل در استان کرمانشاه با تلاش نیروهای نظامی و مردمی برقرار است.

سید قاسم جاسمی در خصوص درگیری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای گروهک تروریستی پژاک در کرمانشاه، اظهار داشت: چند روز پیش تیمی ۱۲ نفره از نیروهای پژاک با قصد انجام عملیات‌های تروریستی وارد استان کرمانشاه شده بودند که با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران حضرت نبی اکرم( ص)، تیپ انصار الرسول و نیروهای مردمی، کانون گروه تروریستی شناسایی شدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس بیان کرد: این تیم ۱۲ نفره پژاک بدون اینکه حتی یک نفر از آن‌ها بتواند فرار کند مورد هدف نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و همه آن‌ها به هلاکت رسیدند و تنها ۳ نفر از نیروهای خودی به صورت سطحی مجروح شدند.

عضو ‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روند در دستور نیروهای دشمن قرار دارد که با تحریک نیروهایی مانند داعش و پژاک، آن‌ها را به عمق کشور راهی کند، ادامه داد: این حربه دشمن با هوشیاری نیروهای رزمنده، پاسدار، بسیجی و بومی در نطفه خفه شد.

جاسمی با بیان اینکه نیروهای نظامی و مردمی حاضر در استان کرمانشاه اجازه نخواهند داد این استان که بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، بر آن خدشه‌ای وارد شود، به خبرگزاری "خانه ملت" متذکر شد: چنین موضوعاتی به این معنا نیست که استان کرمانشاه فاقد امنیت لازم است بلکه به لطف خدا و تلاش نیروهای رزمنده و مردمی امنیت استان کرمانشاه به صورت کامل برقرار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: درگیری بین نیروهای خودی با تیم ۱۲ نفره پژاک در منطقه مرزی ثلاث باباجانی اتفاق افتاده بود که بعد از تمرکز تیم ۱۲ نفره، همه آن‌ها به هلاکت رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خدا قوت

    • بدون نام

      درود بر سپاهیان عزیز

    • بدون نام

      خسته نباشید

    • محمد

      زنده بادسپاه پاسداران..

    • بابک

      درود برقدرت مردان رزمنده وسلحشور سپاه.بسیج.ارتش قهرمان وهمه کسانی که غیرت انسانی وعرق وطن در رگهاشان جاریست

    • بدون نام

      پزاک کی هست چپ نگاه وطنمان کند نابودش می کنیم این همان شیر مردان جمهوری اسلامی ایران هستند که با دل جان از کشورمان ایران پاسداری می کنند انشاءالله موفق پیروز باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج