۴۰۱۲۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چگونه ستاره تاتنهام را زنجیر کنیم ؟

بدون شک خطرناک ترین سلاح کره جنوبی برای حمله به ایران، سون هیونگ مین خواهد بود که روزهای بسیار درخشانی را در تاتنهام گذرانده و در برابر قطر نیز زمینه ساز پیروزی دراماتیک چشم بادامی ها بود.

ورزش سه: با نتیجه ای که در دیدار برابر قطر به دست آمد، حالا کره جنوبی با ۷ امتیاز از ۲ پیروزی و یک تساوی، در برابر یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا قرار خواهد گرفت و دیدار چهارم این تیم، در برابر ایران و در خانه این تیم برگزار خواهد شد. اولی اشتلیکه، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، نقش بسیار پررنگی در بازگشت رویایی کره جنوبی در دیدار دیروز برابر قطر در رقابتهای مقدماتی جام جهانی داشت.
بعد از درخشش خیره کننده سون در لیگ برتر و در لباس تاتنهام، بدون شک این بازیکن امید اصلی چشم بادامی ها برای دیدار با ایران خواهد و حرکات تند و تیز او خصوصا از جناح چپ، مطمئنا روز سختی را برای رامین رضاییان رقم خواهد زد که شاید به دستور کی روش همانند بازی های قبلی در کارهای هجومی مورد استفاده قرار نگیرد و دایره نفوذهای او محدود تر شود. سون در دیدر برابر قطر هم گل پروزی بخش کره ای ها را به ثمر رساند تا آمادگی خود را بیش از پیش به رخ همگان بکشد.
چگونه ستاره تاتنهام را زنجیر کنیم ؟

در این دیدار، سوک هیون چون بازیکن عضو باشگاه ترابوزان اسپور به عنوان مهاجم نوک به میدان رفت و سون هیونگ مین از تاتنهام و جی دان وون عضو تیم آگزبورگ، دو بال چپ و راست ترکیب ۱-۴-۱-۴ کره ای ها را تشکیل دادند.
بازی با برتری کره آغاز شد و این تیم با تحرک فراوانی از همان لحظه اول به سمت دروازه حریف حمله ور شد و این حملات در دقیقه ۱۱ به نتیجه رسید. نفوذ از جناح چپ بازیکنان کره با یک پاس به عقب در پشت محوطه جریمه همراه شد و کی سونگ یونگ، با ضربه ای محکم و زمینی از پشت محوطه، دروازه قطر را باز کرد. اما تنها ۵ دقیقه بعد و روی هجوم بازیکنان قطر و چرخش زیبای سباستین سوریا در محوطه جریمه، هونگ جانگ هو مجبور به متوقف کردن او شد و قطر صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسن الهیدوس موفق شد ضربه را تبدیل به گل کرده و بازی را به تساوی بکشاند. اما این پایان کار نبود و شاگردان فوساتی موفق شدند با ارائه یک فوتبال اقتصادی، از موقعیت های خود نهایت بهره را برده و در لحظات پایانی نیمه اول، توسط سوریانو به گل برسند و با برتری به رختکن بروند.
چگونه ستاره تاتنهام را زنجیر کنیم ؟

اشتلیکه در نیمه دوم سوک هیون جون را از ترکیب خارج کرد و کیم شین ووک را به میدان آورد که این تعویض روند بازی را تغییر داد. ارسال از جناح چپ و اشتباه مرگبار مدافعان قطر، توپ را در مقابل جی دونگ وون قرار داد و او نیز با ضره ای دقیق و به دور از دستان سنگربان قطر، بازی را به تسای کشاند. دو دقیقه بعد، باز هم نفوذ از سمت چپ که به نظر می رسید به برنامه اصلی کره ای ها برای گلزنی تبدیل شده بود، توپ را در اختیار سونگ هیونگ مین قرار داد و او نیز با ضره ای مواج، گل سوم را به ثمر رساند تا قطر تنها طی ۱۳ دقیقه پیروزی را با شکست عوض کند. البته در دقیقه ۶۶ و با اخراج هونگ زئونگ هو، کار شاگردان اشتلیکه دشوار شد و این تیم تقریبا ۲۵ دقیقه با یک یار کمتر بازی کرد.
بعد از ۱۰ نفره شدن کره، قفطر چندین بار دروازه این تیم را تهدید کرد و تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت که هر بار با واکنش های کیم سونگ ژئو، خطر رفع شد و کره در نهایت در دیداری دشوار موفق شد ۳ امتیاز دیدار خانگی برابر قطر را به دست آورده و با ۷ امتیاز به تهران سفر کند.
چگونه ستاره تاتنهام را زنجیر کنیم ؟

با این تفاسیر، شاید برای مهار سون هیونگ مین، نیاز به دفاع منطقه ای داشته باشد و ممکن است کارلوس کیروش برای جلوگیری از او، از بازیکن دیگری با میل هجومی کمتر نسبت به رامین رضاییان در جناج راست استفاده کند. ستاره کره ای تاتنهام نشان داد که میل زیائدی به نفوذ به درون محوطه جریمه و ضربات ناگهانی از جناجین دارد که احتمال می رود هافبک های دفاعی تیم ملی نیز مجبور به پوشش او و جلوگیری از بازیسازی وی باشند.
سون هیونگ مین که در جریان دیدار هفته گذشته تاتنهام برابر منچسترسیتی، با یک پاس فوق العاده درون محوطه جریمه، زمینه ساز گل دله الی شد، بدون شک خطرناک ترین سلاح چشم بادامی ها برای تسخیر دروازه بسته ایران خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیکن زیاد ترسناک نیست و عملا میتونیم مهارش کنیم ناسلامتی ابراهیم تهامی نیست که از پسش برنیاییم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج