۴۰۱۳۸۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برکناری ناظم الشریعه بی‌عقلی است

یکی از عادت‌های بد ما ایرانی‌ها این است که هیچ‌گاه به زحمات و افتخاراتی که افراد به ارمغان می‌آورند، دقت نمی‌کنیم و توجهی نداریم.

روزنامه شهروند:
وحید شمسایی پیشکسوت فوتسال
یکی از عادت‌های بد ما ایرانی‌ها این است که هیچ‌گاه به زحمات و افتخاراتی که افراد به ارمغان می‌آورند، دقت نمی‌کنیم و توجهی نداریم. محمد ناظم‌الشریعه به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی دست به کاری بزرگ زده و قطعا سال‌های‌ سال هیچ فردی نمی‌تواند این افتخار را تکرار کند. تیم فوتسال ما به مقام سوم دنیا دست یافته که در نوع خود جالب توجه و باارزش قلمداد می‌شود؛ پس اگر چنین مردانی را در کشور داریم، باید به آنها احترام بگذاریم و اجازه ندهیم که جریان تکواندو و برخی رشته‌های دیگر دوباره تکرار شود. تیم فوتسال ایران با این‌که شرایط تدارکاتی خوبی را پشت سر نگذاشت و دیرتر از تیم‌های دیگر به مسابقات اعزام شد اما نتیجه فوق‌العاده‌ای را در جام‌جهانی کسب کرد.
این روزها می‌شنویم که بحث حضور مربی خارجی برای فوتسال مطرح شده است؛ نظر شخصی‌ام بر این است که اگر قرار است مربی خارجی برای یک رشته ورزشی بیاوریم، ‌باید بهترین و نامدارترین‌ را انتخاب کنیم. اگر قرار است غیر از این باشد، مطلوب است که از مربیان ایرانی استفاده کنیم. در صورت حضور مربی خارجی هم باید برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشیم، نه این‌که او موضوعات مختلف را به ما تحمیل کند. فوتسال ایران نیاز به بسترسازی دارد؛ ما بعد از ٢٤‌سال دوباره توانستیم به جمع ٤ تیم برتر دنیا برسیم و اگر دوباره فوتسال را به حال خودش رها کنیم، اتفاقات قبل تکرار می‌شود. شاید فوتسال ایران به این زودی‌ها نتواند جایگاه کنونی را تکرار کند و در چنین شرایطی کنار رفتن ناظم‌الشریعه بی‌عقلی محض است. تیم‌ملی فوتسال خوب کار کرده و سرمربی باید سر کارش بماند و از او تقدیر هم شود. اکنون تمام دنیا به سمتی حرکت می‌کند که نتیجه مهم‌ترین عامل برای تصمیم‌گیری است.
بسیاری از مربیان بزرگ دنیا به واسطه عملکرد ضعیف برکنار شده‌اند اما اکنون فوتسال ما خوب عمل کرده و نیازی به تغییر نیست. می‌توانیم روزبه‌روز بهتر از این هم باشیم. مهدی تاج همان اندازه که به فوتبال توجه می‌کند، به فوتسال هم این توجه را داشته باشد، زیرا فوتسال ما اکنون به بهترین نتیجه تاریخ خود دست پیدا کرده و این مسأله، چیز کمی نیست. ایران تیم سوم دنیا شده است و همه به تیم‌ملی احترام می‌گذارند؛ ایران، برزیلی را حذف کرد که قهرمان بی‌چون و چرای این بازی‌ها است؛ پس کمی آینده‌نگر باشیم و به تیم‌ملی احترام بگذاریم. ما می‌توانیم موفقیت خوبی به‌دست آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      همونطورکه آقای مایلی کهن هم گفتندناظم الشریعه کارخاصی انجام ندادواین جنگندگی بچها بودوگرنه تواکثراین بازیاتیم ایران برنامه ای برای بازی نداشت ومتکی برتوانایی فردی بازیکنان بود

    • بی نام

      اقا توانایی فنی که بچع ها داشتن ولی خوب مربی بالا سرشون بوده سر خود ک نبودن چه دشمنی شما و مایلی کهن با ناظم داری مایلی از این ناراحته رکورد خودش شکسته شده به قول شمسایی میبینیم تا
      50 سال دیگه کاره این بچهارو همینطور ناظم شریعرو تکرار نمیکنن درود بر کسایی که برای اعتبار این مملکت زحمت میکشن درود بر ناظم عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج