۴۰۱۴۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرخرید و فروش‌ترین آپارتمان‌های تهران

آمارهای رسمی نشان می‌دهد طی ۶ ماه نخست سال جاری تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۸۳ هزار و ۲۰۰ فقره رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۷/ ۱۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

روزنامه دنیای اقتصاد: آمارهای رسمی نشان می‌دهد طی ۶ ماه نخست سال جاری تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۸۳ هزار و ۲۰۰ فقره رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۷/ ۱۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مطابق با آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در ۶ ماه نخست سال ۹۵، در این بازه زمانی متوسط قیمت یک مترمربع بنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران معادل ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان بوده‌است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷/ ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
در شهریور‌ماه سال جاری نیز بیشترین فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله‌شده در پایتخت بر حسب یک مترمربع زیربنا به واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی بین ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع تعلق داشته‌است.
آمارها حاکی از آن است که خرید و فروش این گروه از آپارتمان‌ها سهم ۵/ ۱۲ درصدی از معاملات آخرین ماه فصل تابستان داشته‌اند. بررسی‌های بانک مرکزی بیان می‌کند که در شهریور ماه سال جاری حجم معاملات به گونه‌ای بوده است که حدود ۴/ ۵۹ درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی تهران(۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان) معامله شده‌اند.
پرخرید و فروش‌ترین آپارتمان‌های تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج