۴۰۱۴۳۰
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

احتمال شهردار شدن احمدی‌ نژاد

این‌روزها برخی از یاران قدیم و فعلی احمدی‌نژاد از این می‌گویند که غیبت حضور احمدی‌نژاد در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ به معنی حذف همیشگی او از عرصه سیاست نیست، او برنامه‌های دیگری دارد.

روزنامه شرق نوشت: این‌روزها برخی از یاران قدیم و فعلی احمدی‌نژاد از این می‌گویند که غیبت حضور احمدی‌نژاد در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ به معنی حذف همیشگی او از عرصه سیاست نیست، او برنامه‌های دیگری دارد.

مانند شوراهای شهر و دورخیز برای انتخابات ١٤٠٠ تا جایی که خودش در پاسخ به نامه مقام معظم رهبری هم به این اشاره کرده و از قصد خود مبنی بر شرکت نکردن در انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ نوشته است نه همه انتخابات های آینده.

«مسعود زریبافان»، رئیس بنیاد شهید دولت دهم، گفته است: «احمدی‎نژاد آدمی نیست که بخواهد از دنیای سیاست به‌‌سادگی دست بکشد و اگر بخواهد شهردار پایتخت شود، باید مهره‌های خود را به شورا ببرد تا بتواند ساختمان بهشت را به نام خود کند».«زریبافان» درباره ورود احمدی‌نژاد به رقابت‌های شورای شهر هم از توجیه و توصیف «کار و خدمت» استفاده می‌کند و می‌گوید: «جوهره آقای احمدی‌نژاد، جوهره کار و خدمت است، بنابراین هر عرصه‌ای را که ایشان برای کار و خدمت شایسته در آن یقین پیدا کند، امکان ورود به آن را دارد.

درباره شهرداری تهران، با توجه به اینکه اختیار انتخاب شهردار با شورای شهر است، بنابراین تحقق آن منوط بر این است که ایشان موفق شود هواداران خود را وارد شورای شهر تهران کند».نکته‌ای که زریبافان به آن اشاره دارد، در صورتی که محتمل شود، انتخابات آتی را به رقابتی‌ترین انتخابات شوراهای شهر ایران بدل می‌کند؛ رقابت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از یک طرف و رقابت درون‌گروهی اصولگرایان (احمدی‌نژادی‌ها و غیراحمدی‌نژادی‌ها) از سویی دیگر.

«محمدرضا باهنر»، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، هفته گذشته در یک نشست خبری درهمین‌باره گفت: «اینکه بگویم احمدی‌نژاد اگر وارد انتخابات شوراها شود یا نشود، مصلحت است یا نه را نمی‌دانم و این را هم نمی‌دانم اگر وارد شود، رقیب ما می‌شود یا نه؛ به‌هرحال، در این زمینه ما حتی با اصلاح‌طلبان نمی‌خواهیم رقابت سیاسی کنیم، بلکه باید رقابت کارآمدی داشته باشیم».

سایت صراط متعلق به جریان اصولگرا چند روز قبل در گزارشی که سایت «میدان ۷۲» متعلق به حامیان احمدی‌نژاد هم آن را بازنشر کرده بود، به همین مسئله پرداخته بود. صراط نوشته بود: «احمدی‌نژاد اگر هوادارانش در شورای شهر رأی بالایی به دست آورند، می‌تواند به شهرداری فکر کند؛ با این حال، رفتار احمدی‌نژاد در سال‌های گذشته نشان داده او شأن خود را هم بالاتر از جایگاه شهرداری تهران می‌بیند، هم بالاتر از رقابت با قالیباف بر سر این صندلی».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهردار تهران نشود که توان نداریم

    • حسین

      اینطور که بنظرم رسد اصولگرايان فرد باافراد مناسب برای انتخابات 96 ندارند برای همین سعی د ر ناموفق نشان دادن دولت محترم تدبیر وامید دارند واز سوی دیگر خوب می دانند که زمانیکه حکومت بطورکامل دراختیار آنان بو د چه بر سر مردم وکشو ر آورده اند می خواهند مملکت سر وسامان بگیرد دباره آنها به میدان بیایند وبنام خود همه چیز رانمایند مضاف باینکه آقای احمدی نژاد چه بخواهد وچه نخواهد تقریبا ازمبدان سیاست بدر شد وباران اوهم دشواری شهر همین نوشت راخواهند داشت

    • saeed

      شأن خود را هم بالاتر از جایگاه شهرداری تهران می‌بیند...........!!!!!!!!!

    • shahrokh

      اصلا"اینجور نیست که گفتن خودش رو بالاتر از قالیباف و...میداند برای مبارزه ،این بابا با ظاهری فریبنده هر جایی که پول خوبی درش جریان داشته باشه سعی در حضور در اون رو داره ،در ضمن مگر پرونده احمدی نژاد در مجلس بخاطر چهل وهشت هزار میلیارد که دوازده هزار میلیاردش توسط خود او غیب شده در حال بررسی نیست که باید تکلیفش مشخص بشه وبعد بره دادگاه وزندان پس چه زوریه برای شهرداری میزنه کافی نبوده آن همه پول وآنهمه هدایایی که باید در موزه ریاست جمهوری میماند ولی ایشان ......،والله رو میخواد دوباره تلاش کنه ، ..........

    • بدون نام

      درود بر مرد خدمت احمدی نژاد.

    • بدون نام

      دوستان کاربر،بالاخره اینجورنمیشه آقای دکتررو بدون دفترو دستک وبدون پستهای مالی ولش کنند؟!؟!؟! کافیه بیکاربمونه وبرای عزیزان دردسر ساز باشدمگه نه!؟!؟!؟ خوش اومدی دوکی جون

    • بدون نام

      اگرمردم این جوهره کار رانخواهند باید چه کنند این محمود خان ظاهرا دست بردارنیست قبلا که شهردار بودند چه گلی به سر تهران زدند غیرازاین بود که میلیاردها پول گم شد (به گفته اعضای شورای شهر ) وهیچ جوابی پس ندادند

    • محمد

      آقا مگه این مملکت قحط الرجاله
      برو آقا دست ازسر این مردم بردار
      اوضاعه عجیبیه ها¡!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج