۴۰۱۴۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ پول‌شویی در محل با سرویس رایگان

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

محمود بهمنی گفته: ایران از نظر پول‌شویی پاک‌ترین کشور دنیاست. حتما بهمنی این جمله را درباره دوره ریاست خودش بر بانک مرکزی گفته که غلط هم نگفته؛ واقعا ایران در آن سال‌ها پاک‌ترین کشور دنیا از نظر پول‌شویی بود. طوری که میلیاردها دلار به شکل‌های گوناگون از کشور خارج شده و هنوز ردش پیدا نشده. آدم حیران می‌ماند. به نظر ما در دوران بهمنی پول را با این پودرهای لباس‌شویی معمولی نمی‌شستند. حتما با این پودرها می‌شسته‌اند که دانه‌های آبی دارد و لک را از بین می‌برد. البته ما از مادرمان پرسیدیم، گفت پسر تو ساده‌ای. اینها با وایتکس پول‌ها را شسته‌اند. شما نمی‌دانم با وایتکس آشنایی دارید یا نه. باید بریزی روی یک چیزی، بعد صبر کنی تا سفیدش کند. اما ما مطمئن هستیم اینها با وایتکس هم کار نکرده‌اند چون هیچ اثری نمانده. ما معتقدیم تیم تپل انحرافی حتما طرفداران سریال بریکینگ بد بوده‌اند. چرا؟ چون تأثیر گرفته‌اند و پول‌ها را با اسید از بین برده‌اند. اسید هم که می‌دانید دوتاست. یکیش را می‌ریزی روی پول تا از بین برود. یکیش را دود می‌کنی تو چشم و گوش مردم تا بروند توی عالم هپروت و متوجه نشوند چی شد.

وصیت ١
سوفیا... بابای تو از وقتی شنیده بهمنی چی گفته، گیر داده برو دنبال بهمنی و مشایی و احمدی‌نژاد و رحیمی و بقایی و باقی معاون‌ها و مشاورها که بیایند با این‌همه تجربه موفقیت‌آمیز که داشته‌اند یک خشک‌شویی بزنند. بابای سوفیا جدی می‌گوید. او مثل آقای رفسنجانی معتقد است باید تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کرد و معتقد است حالا که احمدی‌نژاداینا نمی‌آیند برای ریاست‌جمهوری، تنها کاری که احتمالا از دستشان برمی‌آید این است که یک خشک‌شویی (سهامی عام) بزنند و لباس مردم را بشورند.
وصیت۲
بابای سوفیا معتقد است خشک‌شویی انحرافی، هم می‌تواند اثر لکه خودکار و خودنویس را از لباس بزداید، هم اثر دکل‌های نفتی را.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج