۴۰۱۵۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کوئنتین تارانتینو جشنواره لومیر را افتتاح می‌کند

کوئنتین تارانتینو فیلمساز سرشناس امریکایی فردا (شنبه) با حضور در لیون فرانسه، هشتمین دوره جشنواره فیلم لومیر را افتتاح می‌کند.

وب‌سایت آی ‌سینما: کوئنتین تارانتینو فیلمساز سرشناس امریکایی فردا (شنبه) با حضور در لیون فرانسه، هشتمین دوره جشنواره فیلم لومیر را افتتاح می‌کند. طبق اعلام برگزارکنندگان این رویداد سینمایی همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه، به درخواست تارانتینو وسترن کلاسیک «بوچ کسیدی و ساندنس کید» ساخته جرج روی هیل با فرمت ۳۵ میلی‌متری برای بیش از پنج هزار تماشاگر به نمایش درخواهد آمد.
کوئنتین تارانتینو جشنواره لومیر را افتتاح می‌کند

به گزارش «ورایتی»، تارانتینو همچنین در روز چهارشنبه ۱۲ اکتبر (۲۱ مهر) برای برگزاری مسترکلاس در «اودیتوریوم» لیون حضور خواهد یافت و تیری فره‌مو رییس جشنواره کن به عنوان مجری این جلسه آموزشی سازنده فیلم‌های «سگ‌های انباری» و «هشت نفرت‌انگیز» را همراهی خواهد کرد. فره‌مو به همراه برتران تاورنیه مورخ سینما و فیلمساز فرانسوی برگزاری جشنواره لومیر را به نمایندگی از موسسه لومیر در لیون برعهده دارند. مسترکلاس یاد شده با محوریت سینمای دهه ۱۹۷۰ و آثار محبوب تارانتینو - در مقام یک فیلمساز - برگزار خواهد شد.

از طرف دیگر، تارانتینو برای نمایش ۱۵ فیلم بلند در بخش مرور آثار سینمایی آن دوره با عنوان «۱۹۷۰» برنامه‌ریزی کرده است که با نمایش «بوچ کسیدی و ساندنس کید» نامزد جایزه اسکار در رشته بهترین فیلم آغاز می‌شود و با «داستان عشق»ِ آرتور هیل و «مخمصه» ساخته یرژی اسکولیموفسکی ادامه می‌یابد. «نقطه زابریسکی» ساخته میکل‌آنجلو آنتونیونی نیز از جمله آثاری است که در این بخش روی پرده خواهد رفت.

این اولین‌بار نیست که فیلمساز ۵۳ ساله در جشنواره لومیر به عنوان یکی از محبوب‌ترین رویدادهای سینمایی فرانسه حاضر می‌شود. او پیش از این در سال ۲۰۱۳، جایزه لومیر را از برگزارکنندگان این جشنواره دریافت کرده بود.

به گفته فره‌مو، شعار اصلی جشنواره امسال «فیلم‌های خوب، غذای خوب، دوستان خوب» است تا این رویداد سینمایی را تبدیل به یک مهمانی واقعی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج