جاباما
۴۰۱۵۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تصاویر موس و کیبورد سرفیس مایکروسافت لو رفت

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون احتمال عرضه محصولات دیگری همچون آل این وان و یا گوشی هوشمندی تحت سری سرفیس، روز گذشته نیز گواهینامه FCC برای موس و کیبورد این سری صادر گردید که می‌تواند سندی به حقیقت پیوستن شایعات قبلی باشد.

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون احتمال عرضه محصولات دیگری همچون آل این وان و یا گوشی هوشمندی تحت سری سرفیس، روز گذشته نیز گواهینامه FCC برای موس و کیبورد این سری صادر گردید که می‌تواند سندی به حقیقت پیوستن شایعات قبلی باشد.
تصاویر موس و کیبورد سرفیس مایکروسافت لو رفت

بر کسی پوشیده نیست که از سری سرفیس پرو مایکروسافت در حال حاضر می‌توان به عنوان قوی‌ترین و باکیفیت‌ترین سری تبلت‌های هیبریدی ویندوزی بازار یاد کرد. در همین راستا مایکروسافت در نظر دارد، به پشتوانه اسم و رسمی که سری سرفیس طی سال‌های اخیر در بازار دست و پا کرده‌ است، محصولات دیگری را به این خانواده اضافه کند.

طی چند وقت اخیر شایعات متعددی در رابطه با احتمال معرفی سرفیس فون در بهار سال آینده و یا اضافه شدن یک All-in-One و یا یک PC جدید به خانواده سرفیس شنیده‌ایم، با این حال شاید جالب باشد که بدانید مایکروسافت در همین حین مشغول کار بر روی لوازم جانبی دیگری با برند سرفیس است.

تصاویر موس و کیبورد سرفیس مایکروسافت لو رفت

در همین راستا به تازگی گواهینامه FCC برای کیبورد سری سرفیس مایکروسافت صادر گردیده که تائید می‌کند در آینده‌ای نه چندان دور شاهد به حقیقت پیوستن شایعات از پیش درز کرده مذکور خواهیم بود. هرچند ممکن است کیبورد سرفیس صرفاً در جهت استفاده با All-in-One این سری به بازار عرضه شود، با این تصاویر منتسب به این محصول نشان می‌دهد که با یک کیبورد بی‌سیم تخت، باریک و بسیار حرفه‌ای شبیه به مدل‌هایی که شرکت اپل نیز برای آی‌مک‌های خود عرضه می‌کند روبه‌رو هستیم.

تصاویر موس و کیبورد سرفیس مایکروسافت لو رفت

همچنین تصویری از موس سرفیس منتشر گردیده که به نظر می‌رسد مایکروسافت آن را با یک زبان طراحی ارگونومیک جدید ساخته است زیرا شکل عجیب قریبی دارد. البته رنگ به کار رفته در این محصول، با کیبورد سرفیس تقریبا یکسان است و در سوی دیگر به نظر نمی‌رسد که شاهد دکمه‌هایی قابل شخیص سازی بر روی آن باشیم. ماوس جدید مایکروسافت به لطف بهره‌گیری از فناوری کم‌مصرف بلوتوث، از باتری‌های AAA استفاده می‌کند که توانایی شارژ دهی تا ۱۲ ماه را دارد.

به هر حال همان‌طور که گفته شد، هنوز اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه جداگانه این محصولات منتشر نشده است، با این حال قابل‌دسترس‌ترین فرضیه این است که موس و کیبورد فوق در جهت استفاده در آل‌این‌وان سرفیس ساخته شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج