۴۰۱۶۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید

به تازگی نسخه صورتی رنگ سونی اکسپریا ایکس زد نیز قرار است تولید شود که این مدل نیز دارای محدودیت‌هایی در فروش است.

وب سایت گجت نیوز - محمد صادق شاکری: در دنیای گوشی های هوشمند معمولا گاهی رخ می‌دهد که نسخه‌ای خاص برای بازارهای منطقه ای یا اپراتورهایی به صورت ویژه تولید گردد. شرکت سونی در تولید این سری از دستگاه‌ها تبحر خاصی دارد. زیرا هم اکنون گوشی های هوشمند این شرکت که به منطقه آمریکا صادر می‌شوند، فاقد حسگر اثر انگشت هستند. شرکت سونی هنوز رسما در این زمینه توضیحی را ارائه نکرده است. هر چند امکان دارد در آینده نزدیک این محدودیت حذف گردد. به تازگی نسخه صورتی رنگ سونی اکسپریا ایکس زد نیز قرار است تولید شود که این مدل نیز دارای محدودیت‌هایی در فروش است.
نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید

نسخه صورتی رنگ سونی اکسپریا ایکس زد (Deep Pink Xperia XZ) نیز دارای محدودیت هایی در فروش است. در حقیقت این نسخه تنها در بریتانیا به فروش خواهد رسید و ویژه کاربران اپراتور O۲ این منطقه است. به همین دلیل نسخه بین‌المللی از مدل صورتی رنگ اکسپریا ایکس زد به فروش نخواهد رسید.

شرکت مخابراتی O۲ قبلا به طور رسمی این نسخه رنگی ویژه را در وب سایت خود به فروش گذاشته بود. البته نگران نباشید، زیرا اگر در خارج از بریتانیا نیز زندگی می‌کنید، شاید بهتر باشد بدانید که در آینده‌ی نزدیک این مدل به دیگر منطقه‌ها نیز صادر خواهد شد. کاربران آمریکایی نیز احتمالا در آینده توانایی خریداری این نسخه را خواهند داشت. هر چند فعلا با مشکل محرومیت از حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت مواجه هستند. البته بهتر است بدانید که این محرومیت تنها در این سری رخ نداده بلکه در گوشی‌های سری اکسپریا زد ۵ نیز شاهد این موضوع بودیم.

نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید

در هر صورت تا پایان هفته جاری نسخه اصلی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد به بازارهای آمریکا رسیده و با قیمت نزدیک به ۷۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند از نظر مشخصات فنی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت فول اچ دی (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل) به همراه تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و میزان حافظه رم سه گیگابایتی استفاده می‌کند. علاوه بر آن دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت ۲۳ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی نیز ظرفیتی معادل ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

کاربران آمریکایی می‌توانند گوشی اکسپریا ایکس زد سونی را در نسخه‌های رنگی مشکی، نقره ای و آبی از فروشگاه آمازون خریداری نمایند. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر رسمی مربوط به نسخه صورتی رنگ سونی اکسپریا ایکس زد هستید:

نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید

نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید

نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید

نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید

نسخه صورتی اکسپریا ایکس زد از راه رسید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج